Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AceN7

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. To teraz to trochę utknąłem bo okazuje się że ten lekki dym i swąd to nie wina nie chodzącego wentylatora, wentylator chodzi jak się mocno nagrzeje ale nadal nie wiem co może powodować ten dym. Leci jakby spod chłodnicy, ktoś ma może jakiś pomysł?
  2. No to teraz głupie pytanie: zauważyłem że gdy odpowietrzyłem układ wtedy uszkodziłem uszczelkę przy odpowietrzniku no i jak się podniesie ciśnienie to sączy się stamtąd płyn, niewiele ale jednak i teraz nie mogę dodatkowo dostać takiego węża Myślicie że to może mieć związek z tym nie załączonym wentylatorem?
  3. Podłączony na krótko chodzi, wymieniłem czujnik wentylatora przy chłodnicy ale nadal nie pomogło. Można bez wymiany sprawdzić czy ten czujnik temperatury silnika działa ?
  4. Witam Borykam się z problemem nie działającego wiatraka chłodnicy. Ktoś ma pomysł co może być nie tak? Czytałem że można sprawdzić czy w ogóle działa podpinając go "na krótko" wiecie w jaki sposób to zrobić? Wymieniałem parę dni temu termostat zaraz po tym jak mi się zagotował płyn (okazało się że był zapowietrzony układ) i od tamtej pory nie chodzi ten wiatrak choć temperaturę trzyma dobrą tylko że po przejechaniu kilka km czuć swąd spod maski. Megane 1.4 75km 1998 hatchback
  5. Witam Mam poważny problem i może ktoś tutaj mnie będzie mógł nakierować Meganka stała przez dwa dni nie używana z racji małych elektrycznych awarii i dziś kiedy został samochód w miarę ogarnięty zauważyłem że cały olej wyciekł z filtra olejowego a korek został bardzo mocno zassany że nie da się go ruszyć nawet Czy ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną?
  6. W tym leżał problem, niby takie błahe a ile nerwów. Bezpiecznik ten od pompy paliwa padł i stąd te problemy.
  7. Witam Borykam się z małym problemem i może tu mi będzie w stanie ktoś pomóc Dwa dni temu przy dość mroźnej pogodzie odpaliłem samochód żeby się trochę zagrzał i w pewnym momencie zgasł po czym ponowne uruchomienie okazało się nie możliwe. Po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać że pompa paliwa się nie uruchamia ponadto zgasła i w ogóle nie miga ani nie pali się kontrolka blokady rozruchu (ta na samym środku kontrolek) nie chodzi też przełącznik od gazu ale to chyba nie ma większego znaczenia cała reszta jest w porządku w sensie światła, kierunki, nawiew chodzi no ale koniec końców choć kręci przy próbie odpalenia to odpalić się go nie da Ma ktoś może jakieś sugestie? Megane 1.4 75km 1998r hatchback
  8. Wiem, że temat stary ale nie widzę nigdzie rozwiązania mojego błahego problemu: Koło akumulatora jest ta czarna skrzynka z bezpiecznikami czy ktoś wie jak ją bezinwazyjnie otworzyć?
  9. Tzn zależałoby mi jedynie na efekcie dźwiękowym bo jak dla mnie sama kontrolka jest wystarczająca.
  10. Witam Mam pytanie, czy da się w bezawaryjny sposób wyłączyć lub usunąć brzęczyk który uruchamia się przy włączonych światłach gdy otwarte są drzwi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!