Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Amator43

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Sportour
  • Silnik
    1.5dci
  • Przebieg (tys.km)
    47.000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawa już jest rozwiązana, może nie jestem mechanikiem, ale pojęcie w tych tematrach jakieś mam ...wentylator chłodnicy zachowywał się prawidłowo. Pozostał jeszcze filtr kabinowy, który poprostu był na tyle zapchany, że dmuchawa na dwóch pierwszych biegach nie dawała rady się "przepchnąć " :D ,aż sam się sobie dziwię,że założyłem ten temat z tak błachego powodu, ale naczytałem się o różnych problemach z klimatyzacją w renówkach i myśłałem, że mnie też to spotkało. Na razie wystarczył mocny odkurzacz i wytrzepanie filtra dopóki niedotrze nowy. Swoją drogą to wymiana filtra w meganie to nielada wyzwanie , bez akrobatycznych umiejętnośći ani rusz ;) Regulamin pkt. 5.7 - ortografia Aston76
  2. Tak świeci się ta dioda na wszystkich biegach nadmuchu, ale chłodzi tylko na dwóch ostatnich.
  3. Witam wszystkich. Opiszę mój problem, otóż klimatyzacja w mojej megance (2010, 1.5dci , klima ręczna) działa jedynie w dwóch położeniach pokrętła wentylatora tj nawiew na szybę, oraz max moc nawiewu (symbol wentylatorka) na pozostałych dwóch najniższych nie działa, pomimo że nadmuch działa. Byłem na sprawdzeniu układu i po podłączeniu do Clipa -brak błędów, a w układzie jest pełny stan czynnika. Czy ma ktoś jakiś pomysł ? :)
  4. Taki czujnik kupiłem za 49 w sklepie motoryzacyjnym (zamiennik EPS), wymiana od góry (bez zdejmowania osłon), pod akumulatorem-5min
  5. Mam używam na codzień , nie narzekam . Palę rok w rok w w sezonie zimowym drewnem z lasu...10m3.Sam sprawdzałem dla siebie taką piłę . W sklepie firmowym Husqvarny w Toruniu kolega mi poradził ,żeby wziąć Partnera ,jako najlepszy stosunek jakości do ceny....Prowadnica 35cm .Mam ją 4 lata , przy mądrym użytkowaniu tzn olej ,ostrzenie ,czyszczenie itp jest bezawaryjna... :(
  6. W husqvarnie masz promocję http://www.husqvarna.com/pl/products/chainsaws/236/ sprzęt zupełnie wystarczający do prac domowych i mieści się w Twoim budżecie . Nac to typowa chińszczyzna (zdecydowanie nie polecam-wiem co mówię),a wiemy jaka jest trwałość takiego sprzętu . Husqvarna to jednak mercedes wśród tego typu sprzętu. Jeśli szukasz czegoś tańszego i pewnego to polecam sprzęt firmy Partner , jest to produkcja włoska, czeska lub węgierska w zależności od fabryki z której była dostawa. Powyższy sprzęt jest robiony na licencji w/w Husqvarny np taki http://www.castorama.pl/pilarka-lancuchowa-spalinowa-partner-p350s-2-km.html, poczytaj w necie jest dużo pozytywnych opinii o Partnerze.
  7. w mojej "trójce" mam to samo tzn brak świateł cofania ,sprawdzone wszystkie bezpieczniki (też nie miałem żadnej rozpiski), pozostał do sprawdzenia czujnik cofania (niestety ma 3 piny) i nie wiem jak to sprawdzić. Wniosek jest taki ,że niekoniecznie to musi być bezpiecznik... Dodano: 13 wrz 2013 - 18:56 Kupiony nowy czujnik (zamiennik EPS -78zł)z możliwością zwrotu . Bez wkręcania wypiąłem kostkę ze starego (dość ciężkie dojście ,pod akumulatorem)wpiąłem w nowy , symulacja na "sucho" -bingo! , światła cofania działają . Dalej czekała mnie wymiana , pożyczony klucz nasadowy "24" z długim kominkiem . Z braku miejsca ,zastosowałem pokrętło bez poprzeczki (przedłużki) zamiast tego krótki mocny śrubokręt ,ciężko ale poszło. Operacja zakończona sukcesem ,światła po wrzuceniu wstecznego działają . :)
  8. Witam wszystkich posiadaczy i znawców aut Renault :) Jestem tu nie ukrywam z powodu drobnego problemu , który mnie nurtuje, otóż kilka dni temu odebrałem swoje megane kombi 2010 ,1.5dci z naprawy powypadkowej (auto zostało sprowadzone po drobnym wypadku z zachodu). Po naprawie pozostał mi wężyk , rurka plastikowa(foto w załączniku) , której mechanik nie potrafił nigdzie " przykleić ". Pamiętam jedynie ,że ta rurka leżała luzem po wypadku na podłodze -osłonie silnika. Pewnie nie przejmował bym się tym zbytnio gdyby nie fakt ,że po rozgrzaniu silnika (przejechaniu ok.15-20km) zapala mi się pomarańczowa kontrolka "z kluczem płaskim " , gdy auto stygnie kontrolka samoczynnie gaśnie i tak w kółko... Może ktoś wie o co chodzi ? będę wdzięczny za wszelkie sugestie.:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!