Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

VTrT

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane RXE
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    174
  1. Miałem podobnie (znaczy chyba nadal mam) u mnie utrzymywał się na 1500 obrotów, a jak tylko wyłączyłem AC momentalnie spadało na 750 i po włączeniu momentalnie z powrotem 1500, problem na razie zignorowałem bo stało mi się to tylko raz, a teraz to już i tak za ciepło na dworze nie jest żeby to sprawdzić. Dodano: 05 maj 2014 - 13:04 odgrzewam żeby nie tworzyć nowego tematu, w moim przypadku (wersja PO liftowa) jest tak że klimatyzacja w większości czasu działa ok natomiast zawsze gdy się "kopnie" w pedał gazu, czyli doda gaz i po krótkiej chwili puści to obroty zostają na poziomie 1500 i przez dłuższy czas nie spadają, ale dzieje się tak tylko właśnie jak się tak 'kopnie' czyli np podczas manewrowania przy parkowaniu gdzie gazu dodaje się tylko przez chwilę. PS. Wyczytałem gdzieś na elektrodzie (nie wiem ile w tym prawdy) że pierwsze auta poliftowe miały rzekomo klimatyzację wyłączoną w komputerze mimo że ją posiadały, czy to prawda i czy to może być powodem takiego zachowania obrotów?
  2. Witam, korzystając że temat taki dosyć ogólny chciałbym zapytać, jak się ogólnie sprawują wycieraczki bezprzegubowe założone w megance I hatchback na tył? tzn chodzi mi czy ramię wystarczająco mocno dociska żeby dobrze przylegały i fajnie wycierały?
  3. a jak dodajesz gazu stojąc? (tak jakbyś chciał ruszyć ale nie puszczasz sprzęgła) to telepie czy normalnie obroty wchodzą?
  4. Hej, u mnie ten dźwięk był inny i występował trochę później, bo u Ciebie słychać że to w momencie ruchu siłownika piszczy, u mnie natomiast to było tak że siłownik zamknął i dopiero jak zamknął to dźwięczył Regulamin pkt. 5.7 - przeczytaj i popraw zanim coś wyślesz. Zdałoby się zastosować odpowiednie znaki przestankowe ;) -Prezes
  5. Stawiałbym na koniec życia siłownika, u mnie w też tak było i 2 tygodnie później przestał działać ;)
  6. Żeby być dokładnym to to jest tak że wtedy przy tym przytrzymywaniu hamulca to jest tak że słychać jakby ten silniczek chodził ale nie ma już wtedy tych trzasków, chodzi przez chwile, pedał też na chwilę robi się 'miękciejszy' przez co pod naporem nogi nagle schodzi nizej, tak jakby mu odrobina ciśnienia na chwilę odeszła. Z tym akumulatorem to może być jakiś trop bo faktycznie zauważyłem że stojąc w miejscu na odpalonym zdarza się światłom przygasać na ułamek chwili. (podobnie to wygląda jak do momentu zadławiania silnika, na pewno skojarzysz). Tak jakby się może załączał jakiś prądopożeracz
  7. Hej, przeczytałem cały wątek i mam pytanie u mnie to wygląda tak że po przekręceniu kluczyka na on słychać pracujący silniczek za zegarami który ustaje po kilku sekundach no i wiadomo strzelanie przy obiegu zamkniętym. Tylko teraz mam pytanie, czy ten dźwięk to dźwięk silniczka ustawiania nawiewu? I czy może być też czegoś innego bo: dźwięk ten tak jak mówiłem pojawia się po przekręceniu kluczyka, pojawia się również przy przestawianiu nawiewu (to oczywiste w końcu) ALE pojawia się ten dźwięk także w dziwnej sytuacji, zdarzyło mi się kilka razy że gdy parkowałem albo stałem na światłach to pedał hamulca nagle opadał w dół o kilka cm, (na szczęście nie do podłogi) na chwilę i wtedy kiedy to się dzieje to również słychać ten silniczek. Czy to zbieg okoliczności? Czy może podobny dźwięk może wydawać coś innego? Początkowo póki nie czytałem o nawiewach myślałem że to dźwięk związany z ABS dlatego zawsze dopóki dźwięk nie ustawał to nie odpalałem auta PS. Żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu poproszę o odpowiedź w prost, czy strzelanie tych nawiewów oznacza że ta zębatka przeskakuje i nie do końca przestawia, czy po prostu to taki urok?
  8. ok pół roku temu, jakoś kwiecień/maj filtr był wymieniany, praktycznie wygląda jak nowy teraz
  9. Na wstępie przepraszam za odgrzanie starego kotleta (moje auto to co prawda Megane I phII ale w tym przypadku to bez zanczenia), ale nie chciałem zakładać nowego tematu skoro taki już istnieje. U mnie jest tak że przy wyłączonej klimatyzacji czuć zapach 'mokrej ściery', dodam że momentalnie po włączeniu klimy ustaje i także po włączeniu ogrzewanie też momentalnie ustaje. Czy to oznacza iż klimę trzeba odgrzybić, a może coś innego?
  10. sprawdziłem oba przypadki, szczerze mówiąc mam wrażenie jakby w ddt nie było żadnej implementacji tego modułu bo przy innych jak się kliknie to jest rozwijana lista i są w ramkach opisy, a do tego uch nie ma
  11. Witam kolegę, również jestem z Poznania i również mam 1.4 16V :D chętnie poznam kogoś z clipem :D
  12. ok, to chyba nie pozostaje nic jak kupienie kabla i sprawdzenie samemu Dodano: 12 wrz 2013 - 16:26 odświeżam temat, kupiłem interfejs viakena (http://viaken.pl/pl/interfejs-renault-nissan-dacia-1996-2004-usb-we-wtyku-obd2.html) do tego użyłem bazę ddt 680MB i praktycznie coś tam działa ale nic super <><><><><><><><><><>><><><><> wykrywa injection, ABS, Airbag, Klimatyzację. Ale niestety błędą są przekłamane a UCH w ogóle nie wykryło a akurat na tym module mi zależało, także klapa. <><><><><><><><><><>><><><><> Jakieś porady? (poza oczywiście CLIPem :) ) Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76 Kolego VTrT nowe zdania zaczynamy od dużych liter i nie nadużywać Entera. Proszę tego przestrzegać. Aston76
  13. to może powiedzcie mi jeszcze czy jak nie mam lampki z kłódką na suficie to oznacza ostatecznie że tej funkcji nie ma w moim aucie? czy może ta funkcja nie była uzależniona od istnienia tej lampki? (dodam że wersja wyposażenia mojej megany to RXE)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!