Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

daroo

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1.6 DCI 130 KM
  • Przebieg (tys.km)
    60 000
  1. -To proste trzymasz naciśnięty pedał hamulca i powoli go wciskasz w podłogę czyli uszczelniacze na tłoczysku pompy hamulcowej przepuszczają płyn z powrotem do zbiorniczka hamulcowego, płynu ci w układzie ci nie ubywa bo nigdzie nie ma wycieku.Masz do wymiany pompę hamulca przerabiałem to samo u mnie, radzę to zrobić bo możesz kiedyś nie wyhamować.
  2. Witam.Chciałem zakupić i wymienić poduszkę skrzyni biegów dokładnie tę która znajduje się pod akumulatorem i potrzebuję numer części żeby uniknąć pomyłki.Jeżeli ktoś może mi podać będę wdzięczny, mile widziane zdjęcie poduchy.Moje autko to scenic 2004r 1.9 dci.Dzięki za info.
  3. Ja wymieniałem płyn hamulcowy w Agenie Tychy.Koszt z płynem 70 zł.Nie potrzeba żadnego clipa.
  4. Witam wszystkich.Zgłaszam się z tym samym problemem wyjących stalówek z oponami zimowymi.Identyczne objawy co u was te uuu uuu uuu już mnie wykańcza.Napiszcie czy coś się u was zmieniło z tym wyciem a może ktoś wpadł na jakiś trop odnośnie tematu.
  5. Podczas wymiany płynu hamulcowego zakłada się na zbiorniczek takie urządzonko które pod lekkim ciśnienien wpycha nowy płyn do zbiorniczka,odkręca się po kolei odpowietrzniki i nowy płyn przelewa się przez układ wypierając stary.Mnie przy wymianie płynu też nie odpowietrzono sprzęgła tłumacząc to tym że bardzo utrudniony jest tam dostęp,odpowietrzenie jest na przewodzie(nie ma odpowietrznika takiego jak przy zaciskach)i jeżeli sprzęgło działa bez zarzutu to lepiej tego nie ruszać a płyn w wysprzęgliku jest w dobrym stanie ponieważ tam nie panuje taka wysoka temperatura pracy jak w zacisku hamulca.Przy wymianie płynu raczej niemożliwe jest zapowietrzenie sprzęgła ponieważ zbiorniczek jest cały czas pełny.
  6. Ja sobie poradziłem z szarpiącym sprzęgłem na zimnym silniku w bardzo prosty sposób a mianowicie bieg 6-tka i po gazie.Po prostu przypaliłem go trochę i renia od 2 tygodni rusza normalnie a temperatury są coraz niższe.
  7. Witam wszystkich.Napiszcie proszę jak rozwiązaliście problem z tym szarpiącym sprzęgłem bo u mnie dzieje się to samo przy ruszaniu i zimnym silniku.Jak rano mam wsiąść do auta i ruszyć to mi się wszystkiego odechcewa
  8. Zadzwonię do kolegi i jak będzie miał numer to ci podeślę
  9. Chyba masz rację za dużo babrania się pojadę popytać do Ageny w Tychach oni się specjalizują we francuzach.Pozdrawiam
  10. Witam.Czy dam radę sam wymienić płyn hamulcowy.Jak ktoś to przerabiał to proszę opisać jak to zrobić sprawnie,na co zwrócić uwagę żeby czegoś nie zepsuć i co z tym sprzęgłem czy trzeba też odpowietrzać.
  11. Witam.Kolega kiedyś chciał zamontować do swojej laguny ESP,pojechał do serwisu w Tychach i tam mistrz po oględzinach samochodu powiedział mu że jego wersja nie jest przystosowana przez fabrykę do zamontowania w tym aucie ESP.Nie dał za wygraną i w internecie znalazł ogłoszenie że gość montuje takie sprawy i inne związane z elektroniką w Reniach.Pojechał, facet zerknął pod nadkola i powyjmował przewody fabryczne do podłączenia czujek w kołach.Na allegro kupił czujki moduł ESP gość wszystko podłączył podpiął kompa wprowadził ustawienia i laguna już śmiga parę lat z ESP.Piszę o tym bo pytał się gościa o możliwość zakodowania używanych kart i modułów BSI.Podobno robią skany pamięci kart i modułów BSI twojej starej i wgrywają do używanej sprawnej oczywiście najpierw ją kasując.O ile dobrze pamiętam to był to gość z Myszkowa ale musiałbym zapytać kolegi może ma do niego numer telefonu.
  12. daroo

    podgrzewa?

    To kolego cyka ci przekaźnik grzałek oporowych ogrzewania wnętrza auta.Ja mam to samo i długo dochodziłem co się dzieje z tym przekaźnikiem.Po uruchomieniu samochodu jak jest zimno załączają się grzałki elektryczne w tym samym czasie obroty silnika podwyższają się (jak przy użyciu klimy).Grzałki nagrzeją się i wyłączą obroty silnika spadają.I tak cały czas aż temperatura płynu w silniku osiągnie ok 60 st.
  13. daroo

    Luz zaworów w 1.9dci

    Witam.Pytanie jak w temacie scenic 2004 1.9 dci 120Km.Nigdzie nie mogę się doszukać informacji na ten temat.Jeden mechanik powiedział mi że jak nie potrzeba to się tego nie rusza.Mam przebieg ok 100 tys.i zastanawiam się nad regulacją.
  14. Czyli wszystko jest w porządku i tak ma być rozumiem,bo bałem się że siada jakiś przekaźnik.Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
  15. Witam wszystkich.Mam taki problem w scenicu II 1.9 dci 2004.Jak włączę nawiew to po chwili zaczyna cykać tak jakby przekaźnik pod deską rozdzielczą w okolicy licznika,cyka często aż do czasu jak silnik osiągnie temperaturę roboczą.Potem cisza wszystko jest ok.Przekaźnik ten(nie wiem dokładnie co to jest)odzywa się tylko jak na zewnątrz jest temperatura poniżej 10 st. Jak jest cieplej to tego problemu niema.Jeżeli ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem lub coś może podpowiedzieć co jest grane to bardzo proszę o jakieś info bo takie cykanie co kilkanaście sekund może człowieka wykończyć psychicznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!