Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mcieslak

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandtour III phII
  • Silnik
    1,2 TCE130
  • Przebieg (tys.km)
    1100
  1. Cześć, podepnę się pod temat. U mnie z kolei zauważyłem, że na 3 i 4 biegu w momencie żwawego przyspieszania (nie dociskając gazu do dechy) w okolicach 2800-3100 obrotów z silnika wydobywa się takie rzężenie, terkotanie - nie wiem jak to nazwać. Nie jest to głośne, ale jak się wsłuchać to problem jest zauważalny. Tak jakby coś podczas obrotu delikatnie się o coś ocierało. W ASO powiedzieli mi, że to naturalne zachowanie turbiny. Jednak wydaje mi się, że wcześniej tego nie było.
  2. Byłem dzisiaj w ASO. Z mechanikiem wsiedliśmy do dwóch nowych Megane (w tym do jednej PH3) z silnikiem 1,2 TCE130 i objawy były identyczne. Więc wychodzi na to, że wszystko jest OK.
  3. Witam, na początku życzę Wszystkim Wesołych Świąt :) Dzisiaj czekając na pasażerów, zacząłem naciskać pedał hamulca. Usłyszałem niepokojący dźwięk jakbym coś pompował (gdzieś uciekało powietrze). Dodam, że przy normalnej jeździe objawów nie słyszę, samochód hamuje, a pedał hamulca tworzy opór. Na postoju jednak mogę wcisnąć go do samego końca i przy tej operacji dobiega ten dźwięk. Pomyślałem, że to ma związek z podnoszeniem ciśnienia dzięki AFU, ale nie wiem. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  4. Mam jeszcze pytanie do użytkowników Megane z silnikiem 1,2 tce130. Czy ten silnik nie ma żadnej pokrywy silnika? Jak rozróżnić wersje 115-konną od 130-konnej?
  5. To może faktycznie skorzystam z rzeczoznawcy bo mnie to zmartwiło. Oby tylo koszt nie był za duży. Tak prawdę mówiąc to auto mam zostawić w ASO w tym tygodniu. Mnie najbardziej martwi to przeklejanie szyby, żeby ją trochę przesunąć. W serwisie mówili, że takie kwiatki się zdarzają, bo w sumie niespasowanie klapy jest wyczuwalne dopiero po dotknięciu. Na oko tego nie widać. Szczerze mówiąc to nie wydaje mi się żeby auto było naprawiane u dilera bo mam tam znajomego i by mi pewnie powiedział.
  6. Czyli rozumiem, że fabryka ma spasowane elementy elegancko? Pytam, bo czytałem, że nie zawsze to wygląda dobrze. Ile taka usługa rzeczoznawcy może kosztować?
  7. To mnie trochę zmartwiliście. Myślałem, że może takie wypuszczają z fabryki, bo różnice są minimalne, ale jednak... Słyszałem też, że badanie miernikiem do końca nie jest miarodajne, bo czasem fabryki kładą lakier podwójnie. I tu się rodzi pytanie jak udowodnić dilerowi winę, o ile taka jest i czego można od niego żądać?
  8. Tylko to jest nowe auto, które dopiero miesiąc temu przyjechało z fabryki do Polski.
  9. Miesiąc temu odebrałem Megane Grandtour z silnikiem 1,2 TCE130 nowe z salonu. Po tym czasie zauważyłem, że lewa tylna lampa jest źle spasowana, tzn. jest umieszczona trochę wyżej względem prawej. Klapa bagażnika też delikatnie źle spasowana, ale tak nie razi. Jednak najbardziej razi mnie szyba wklejona w drzwi bagażnika. Jest ona delikatnie przesunięta w lewą stronę. W ASO będą ją przyklejali jeszcze raz. Moje pytanie:czy fabryka Renault wypuszcza takie auta nie spasowane? Czy ww silnik nie ma pokrywy silnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!