Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sppu

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    k7m
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. na poczatek odpowiedz co do wymiany silniczka z klima :trzeba odlaczac klime. w wielu przypadkach sprawdzcie na krotko ten czerwony duzy stycznik,czesto pada czasmi upalaja sie styki w tej kostce z 12 pinami jak nie maz powyzszych usterek to przewaznie cos w silniku szczotki albo jak u mnie komutator a i silnik jest ten sam z klima i bez takze po wentylacji juz jestem opcykany hahahah teraz tylko pozbede sie usterki z gasnieciem na zimnym silniku i bede szcesliwy
  2. niby wszystko tak proste ale wiesz przed cieciem kabli chcialem troche zaczerpnac jezyka , a wlasciwie chodzilo mi o cos takiego "zolty laczy sie z zielonym " itp bo kable do tejkostki sa upchane ze ciezko poznac do jakiego pinu ida ale coz pomecze sie bo jak mroz zetnie bez nawiewu nie da rady
  3. mam problem z kostka wentylatora (chyba) tą 10 pinową , na początku jak nią poruszałem to wentylator działał lecz teraz padł na dobre ,zauważyłem ,że 2 piny sa upalone więc moja prośba jest jak to ominąć tz chciałbym połączyć kabelki z pominięciem wtyczki ,jakie mam połączyc.Megane 1,6 z klimą 96 r
  4. chyba to jednak szczotki bo kolega wpial sie w kable i dochodzi do nich napiecie przy samym silniku i jak puknal w wentylator to troszeczke sie krecil no i mam na oku nowy ale nie wiemczy jest roznica od auta z klima czy bez
  5. padł mi silniczek nawiewu,prawdopodbnie szcotki i dlatego mam pytanie czy istnieje mozliwosc wymiany samych szczotek czy trzeba jakies kombinacje wykonac by je wymienic i nastepne pytania czy jest roznica miedzy silniczkiem z klima lub bez i czy mozna je wymiennie stosowac
  6. delphi ,mam zamiar sam wymienic ciekawe jak pojdzie narazie szukam odpowiedniego klucza
  7. po najechaniu na nierownosc w drodze cos mi strzelilo w tylnym zawieszeniu lewego kola .teraz bardzo dobija i stuka na nierownosciach poza tym nie odczuwam problemow w prowadzeniu auta jednak dzwiek przy nawet malych nierownosciach jest straszny gluchy metaliczny,wizualnie pod autem nic nie widac by cos sie urwalo skrzywilo auto tez stoji prosto co to moglo strzelic
  8. chyba z luzami jest wszystko ok bo jestem swiezo po przegladzie i zadnych luzow nie stwierdzili a szum jest przy juz malej predkosci i juz przy malym skrecie w lewo wlasnie w tym tygodniu wymienie chyba na poczatek lozyska nie jest to duzy koszt najbardziej martwi mnie gasniecie teraz samochodu najprawdopodobniej po wylaczeniu ssania auto na sprzegle gasnie tz spadaja obroty do zera jak sie nagrzeje wszystko jest ok ciekawe co to
  9. ale dziwne jest to ze pojawia sie ten dzwiek tylko przy skrecie w lewo
  10. jestem swierzym posiadaczem meganki coach 1,6 96 r mam pewien problem przy lekkim skrecie w lewo wydobywa sie podczas jazdy dziwny dzwiek czy moze byc to lozysko drugi problem pojawil sie niedawno i jak widze po postach bardzo powszechny a wiec gasniecie silnika na biegu jalowym ale raczej dzieje sie to na zimnym silniku i zauwazylem ze dzieje sie to przy wiekszej predkosci tz nie dzieje sie to przy manewrach na parkingu slyszalem ze lekiem na to jest regulacja zaworow ale nie chcial bym sie osmieszyc przed mechanikiem wiec chcialem sie zapytac czy w tym typie silnika tj renault megane 1,6 z 96 sa regulowane zawory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!