Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

benco

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Coupe phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    110000
  1. Witam, Orientuje się może ktoś ile kosztuje teraz w ASO wyczyszczenie tej wanienki i przepchanie odpływu? Może ktoś z Wrocławia może odpłatnie zrobić taką naprawę? cieszę się że znalazłem ten wątek, ale nie mam możliwości tego zrobić teraz samodzielnie, a leje się niestety mocno a za 2 tygodnie jadę na urlop :( Pozdrawiam Bernard
  2. Witam, Proszę bardzo o wygenerowanie kodu do radia z tabliczki poniżej. Padł akumulator i dopiero się dowiedziałem że jest coś takiego jak CODE :( Pozdrawiam Bernard
  3. No właśnie - muszę sprawdzić cewkę ... a wcześniej jeszcze chyba świece. Od tego zacznę :)
  4. Od czasu jak go odstawiłem to nie odpalałem. Jak tylko będę w domu to sprawdzę czy nadal wariuje i dam znać. EDYCJA: Sprawdziłem - niestety zachowuje się podobnie. Na zimnym silniku utrzymywał co prawda nieco wyższe obroty, bo ok. 600, ale ciągle szarpie i telepie silnikiem.
  5. Rozrząd robiłem ok 30000 temu.
  6. Witam, Nie wiem już gdzie szukać, więc zaryzykuję zapytanie Was, gdyż już raz tutaj uzyskałem poradę i autko ożyło :) Kilka dni temu jadąc przez skrzyżowanie moim Megane II Coupe phI 1.6 16V zwolniłem mocniej i na 3-cim biegu przy gazowałem, gdyż myślałem że już zredukowałem i zaraz zrobiłem redukcję. Wydawało mi się, że coś jakby przestało stabilnie pracować i trochę straciło moc oraz wydawało mi się, że silnik dziwnie pracuje. Zatrzymałem się po kilkuset metrach i podczas postoju auto zaczęło wpadać w drgania. Początkowo zobaczyłem iż z rury wydechowej wydobywa się odgłos jakby o połowę zredukowana ilość "wydechów". Popatrzyłem na obroty a te zaczęły nagle spadać tak do ok 500 i samochód zaczął wpadać w drgania. Otworzyłem maskę a silnik jakby chciał z ram wyskoczyć. Przy wyższych obrotach pracował w miarę spokojnie, ale jakby nie miał mocy. Co może być przyczyną? Może coś da się na podstawie tego dość osobliwego opisu wywnioskować? Będę wdzięczny za każde sugestie, gdyż muszę pojechać do mechanika, a dobrze by było wiedzieć ile wcześniej kasy trzeba będzie mniej więcej zebrać... Pozdrawiam Bernard
  7. Sprawdź na początek te wtyczki pod siedzeniami - miałem tak samo i po sprawdzeniu złączy komunikat zniknął.
  8. Witam, Muszę wymienić drugą sondę lambda, bo siadła grzałka. Nie chcę na razie kupować oryginału i chciałbym kupić zamiennik. Czy macie jakieś sprawdzone zamienniki? Silnik 1.6 16V, 2003 r. Pozdrawiam
  9. Witam, Szanowni koledzy/koleżanki. Mam Megane II 1.6 16V - pojawił się problem z kierunkowskazem. Prawy miga szybko (przód) jakby się przepaliła żarówka, natomiast żadna nie jest przepalona. Wszystkie pozostałe kierunkowskazy działają poprawnie. Gdzie szukać przyczyny? Czy ktoś może mi podpowiedzieć w czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!