Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maly_man

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Panowie ja mam ten sam problem. W schowku niczego nie ma, ale zastanawiam się czy nie ma osobnego bezpiecznika dla poduszki pasażera. Wyciągnąć na czas podróży czy cuś...
  2. Witam serdecznie. Panowie fachowcy, zerknijcie na tą fotkę i potwierdźcie mi, czy to są modulatory wtrysków? Miałem to założone w BRC Flying Injection. Po wymianie instalki na STAGA zostało mi parę części na sprzedaż i nie wiem ile za to wziąść?
  3. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    Witajcie. Dawno mnie nie było. Powyżej opisałem perypetie z LPG. Do tej pory nic z tym nie zrobiłem poza wymianą świec. Oczywiście nie pomogło. Ale w związku z tym, że zima się skończyła i mam więcej czasu postanowiłęm się za to znowu zabrać. Do tej pory po mieście jeździłem na PB, a w trasie gdzie nie ma świateł i nie trzeba stawać przełączałem na LPG. Niezła jazda! XXI wiek a ja jak w latach 70-tych - jeszcze brakuje żebym zaczął wozić styl od młotka do rozruchu jak w maluchach. W każdym razie rozmawiałem dziś z kolejnym gazownikiem. Powiedział że mam dwa wyjścia: wymienić wspomnianą kostkę - koszt z wymianą 1000 zł i bez gwarancji że to pomoże. Drugie wyjście jest takie że założy mi STAG, powymienia w zasadzie wszystko oprócz zbiornika. Da gwarancję na 2 lata i powiedział że w Renówce to na pewno będzie śmigać. Koszt = 1500 zł. Dodam, że nawet do instalacji nie zajrzał ale na pewno wie że to wina tej nieszczęsnej kostki. "Bo te typy instalacji tak mają". I teraz jestem w kropce. Bo inwestować w instalację tyle kasy żeby jeszcze góra 2 lata pojeździć? A z drugiej strony kto mi tego złoma kupi ze spieprzoną instalką? Czy znacie jakiś domowy sposób na sprawdzenie w pierwszej kolejności szczelności układu? Może zaciąga gdzieś lewe powietrze i go dusi? Druga rzecz to silnik krokowy. Nie wiem czy mam jeden czy dwa? Jeden od PB znalazłem. Korci mnie żeby go wymienić na próbę. Pomożecie? [ Dodano: 2009-06-08, 09:39 ] Witajcie. Jednak zdecydowałem się na wymianę instalki. Nie mogę doszukać się gazownika któremu chciałoby się grzebać i szukać usterki. Będe miał założonego STAGA za 1500 zeta. Mam nadzieję że po wymianie w końcu odetchnę...
  4. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    Hehehe a już miałem zapytać... A tak poważnie to wymienię świece na pewno. Ale mam wątpliwości z tymi przewodami. Na każdą świecę idzie cewka ale kablem. Czyli rozumiem że jest to komplet i nie da się wymienić samych przewodów?!
  5. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    Witajcie! Tak sobie myślę czy przyczyną moich perypetii z BRC nie będą kable i świece. Nie wiem kiedy to było zmieniane. Tylko że jak zapytałem gościa w sklepie o kable i świece to powiedział że w mojej Reni nie ma świec tylko cewki i jedna kosztuje 105 zł. Co Wy na to ???
  6. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    Mój "fachman" twierdzi że ilość gazu w zbiorniku nie ma absolutnie znaczenia. Mnie się też kilka razy zdawało że częściej gasła jak miałem "echo" w zbiorniku. Ja w każdym razie Was poproszę, jeśli słyszeliście o kimś kto handluje używanymi częściami do instalacji - dajcie znać. Może spróbuję tego SMARTA wymienić. Ale na miłość boską nie za 900 PLN :shock:
  7. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    Święte słowa. Trzeba sprawdzić czy chodzi na Pb. No ale skoro moja Renia za każdym razem gasła na LPG, to jako człowiek słabych nerwów przełączyłem ręcznie na Pb i tak jeżdżę już dobrych paręset km. Na Pb wszystko chodzi jak złoto, no może poza słabszym przespieszeniem niż na LPG. Może to i dziwne ale moja tak ma. Co do wykrycia usterki to niestety jestem skazany na "fachowców" któych w mojej okolicy nie ma zbyt wielu. Fakt jest taki, że mam instalację, która w 2001 kosztowała 4800 zł (mam rachunek) a jeżdżę na Pb. SUPER!!! :evil:
  8. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    LEWY! Ale skąd pewność że to wina SMARTA? Wiesz - najbardziej w problemach z instalacjami LPG wkurza mnie podejście "fachowców - mechaników". Jeden z drugim nie wie co jest przyczyną. Każą wymienić to - może pomoże, a jak nie - to wymienić tamto. I tak do usranej śmierci! To nie moja wina, że mam BRC - taki wóz kupiłem. A masz może pomysł skąd wytrzasnąć używany SMART? Tylko taki z mniejszym przebiegiem Jak sobie wspomnę że miałem Renówkę 11-tkę z instalacją na gaźniku to łezka się w oku kręci... Nie chodziła, to się samemu podkręciło i już.
  9. maly_man

    Gaśnie na biegu jałowym

    POMÓŻCIE! Mam BRC Fly Injection. Założona w 2001 i zrobione około 150kkm. Kłopoty zaczęły się w zeszłym roku już. Wymieniony parownik, kilka razy filtry i nadal gaśnie po wrzuceniu na luz. Kilka razy była regulacja, ale nie pomogało na długo. Ostatnio byłem kilka dni temu, gość stwierdził że mieszanka była za bogata, zmniejszył ciśnienie i chodziła dobrze przez 50 km. Teraz znowu po wrzuceniu na luz od razu gaśnie. Dodatkowo zauważyłem, że podaczs jazdy na gazie, gdy trzymam równo pedał gazu to dają się odczuć delikatne szarpnięcia - takie uczucie jakby się kleiła do drogi . Chce jechać ale nie może. No i sam nie wiem co jest grane. Jeden fachowiec twierdzi że te instalki po tym przebiegu kwalifikują się do wymiany jakiejś kostki, chyba SMART i kosztuje toto 900 zł a poza tym to on się za tą instalację nie zabiera. Jestem już tak zdesperowany że chcę sprzedać tego złoma i kupić diesla. NIGDY WIĘCEJ LPG! Wiem, że większość z was sobie chwali ale ja po takich przebojach mam dosyć. Tylko jak to sprzedać ze spieprzoną instalką? Ozłocę kogoś kto mi to naprawi!
  10. Ehehehe... Mnie też się jarzy tylne przeciwmgielne przy naciśnięciu hamulca i w końcu powiedziałem sobie że takich numerów to pewno nikt nie ma i muszę zasięgnąć pomocy na naszym forum. Ale mówię z ciekawości sobie przeglądnę. No i proszę! Mam rozwiązanie. Banalne - wyczyścić i podoginać styki. A już martwiłem się że mam zwarcie gdzieś w elektryce i bez płatnej pomocy się nie obejdzie.
  11. "Obudowę z popielniczki kupiłem za grosze na allegro, żeby ewentualnie powrócić do oryginalnej (kwestia odkręcenia i przykręcenia 2 śrubek). " Jokker moim zdaniem jesteś genialny. W którymś tam poście opisałeś pięknie montaż w Megance. Ja też tak chcę! Ale napisałeś że zdobyłeś obudowę gdzieś w Alledrogo. Masz może namiar na sprzedającego? A w ogóle to szkoda że nie mieszkasz gdzieś blisko bo bym Ci podrzucił Renię z prośbą o montaż, oczywiście z odpowiednią zapłatą
  12. Z tym falowaniem przy skręcie to dowiedziałem się że podczas skręcania kierownicy zwiększa się pobór prądu (działa wspomaganie) i dlatego obroty falują. Podobnie jest np. przy włączonej klimie. Podejrzewam, że nie jest to normalne zjawisko ale chyba nic się nie poradzi. Najgorsze jest to gaśnięcie. Stoję sobie w korku, Renia ładnie pracuje, obroty 750, samochody przede mną ruszają a tu ni z tego ni z owego Renata sobie gaśnie. No kiedyś się wścieknę, wysiąde i pójdę pieszo, jak Michael Douglas w jednym z filmów.
  13. Widzę że temat ruszył... Ale bez konkretnych rozwiązań. U mnie ostatnia regulacja niby pomogła. Piszę niby, bo 3 razy zdarzyło się Reni zdechnąć. Zauważyłem też, że jeśli np. jadę i ostro zahamuję jednocześnie skręcając (przykładowo jedziecie po parkingu przed marketem i w ostatniej chwili zauważacie wolne miejsce i robicie taki agresywny skręt) to na pewno zdechnie. Poddałem się już. To co zaoszczędzę jeżdżąc na LPG wydam na wymianę często niepotrzebnych części. Postanowiłem że jeszcze trochę pojeżdżę i sprzedam dziada kupując jakiegoś turbodisla. Wydam więcej ale nie będę mam nadzieję się zamartwiał: może cewka, może czujnik, może kable...
  14. Prosiłem o poważne rady... Pewno powiesz że to jest poważna rada, ale czy ty byś tak zrobił? Wątpię...
  15. Kłopotów z BRC ciąg dalszy i nie ukrywam że liczę na pomoc GazMajstra, Danielossa i innych autorytetów. Jeśli którego nie wymieniłem to przepraszam :( Opiszę w skrócie co się działo: Zdarzało się Megance gasnąć na wolnych obrotach, pojechałem do gościa który zakłada BRC żeby mi wyregulował. Podpiął pod kompa, ale zauważyłem że pierwszy raz ten program na oczy widział ale zanim zdążyłem z usługi zrezygnować to mi wszystko skasował. Autko na gazie się nie przełączało i nie szło się połączyć. Więc podziękowałem i pojechałem do El-Auto w Częstochowie - tam gdzie instalowali. Gość podpiął kompa, stwierdził że rzeczywiście nie może się połączyć. Na szczęście miał zapisane moje parametry więc je wgrał i zaczęła chodzić na LPG. Ale jak chodzić... :) Na wolnych gaśnie. Więc pozmieniał jakieś parametry, zmienił filtr fazy ciekłej i lotnej, przejechałem się po Czewie, zatankowałem w międzyczasie do pełna i było OK. Zapłaciłem i po przejechaniu 20 km w drodze do domu stwierdziłem że po wrzuceniu na luz gaśnie za każdym razem. Zapalam na PB, dodam gazu, obroty wchodzą na 2,5 przełącza się na LPG, puszczam gaz i momentalnie gaśnie. Już nie mam siły, stwierdziłem że zakup tego autka to był największy błąd. Trzeba było Diesla kupić :) A może znajdzie się ktoś dobry kto ma to w jednym palcu? W poniedziałek znowu tam jadę żeby doregulować, ale jak tak dalej pójdzie to to co zaoszczędzę jeżdżąc na LPG wydam na serwisy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!