Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piterek45

Użytkownik
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic2 lift Aut. i Ford S-max Pierwszy
  • Silnik
    2.0dci 150hp -2.0 TDCI 140 HP
  • Przebieg (tys.km)
    159

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. piterek45

    Spalanie

    Na przestrzeni 2 tys km Warszawa krótkie trasy praca –dom 7km i z powrotem razem 14 (więc niedogrzany), krótkie przejazdy po Wawie średnie 12,7 Trasy nie sprawdzałem jeszcze ale różowo to nie wygląda, przejazd Siekierkowskim 160/h spalanie 10-11l Więc mimo krótkich tras coś jest chyba cięcie Wiem że to Automat, ale bez przesady S-max mój drugi samochód 2.0TDCI 140hp manual 1800 kg masy, ta sama trasa i jazda 8.5/100km a jak mrozy to do 10l/100km ale nigdy więcej.
  2. Siemka miałem dokładnie to samo co ty w moim Scenicu czwarta świeca spaliła się zaraz po wymianie na nową. Zakładam że miałeś oryginalnie szybkie świece tak jak i ja więc tu nic programować nie trzeba. Problem był banalny padł sterownik, dostała się woda do kostki i niestety zwarcie uszkodziło tranzystor w sterowniku. Sprawdzisz to w prosty sposób, weź lampkę 12v najlepiej próbówkę z krokodylkiem i podłącz się do 4 przewodu który zdejmiesz ze świecy, zakładam że tak jak u mnie będzie tam prąd 24h na dobę. Sprawdź nie włączając zapłonu, prąd tam będzie na pewno na całkowicie wyłączonym samochodzie. W sterowniku robi się zwarcie, które podaje prąd non stop na 4 świece. Ja kupiłem świece Boscha używaną za 25 zł stan jak nowa (polecam bo świece same raczej rzadko się psują) i sterownik świec także używka 50 zł (na allegro są od 10 zł) cena w ASO też w miarę 240 zł lecz od ręki nie ma. Numer sterownika 9640469680 i takiego szukaj
  3. Witam wszystkich niedawno nabyłem takie autko, czy ktoś wie jaki symbol skrzyni jest w tym aucie, nigdzie nie mogę znaleźć info. Czy to jest skrzynia Renault czy zrobiona przez Nissana. Ogólnie w necie nic nie widzę na ten temat. Myślę nad wymianą oleju, generalnie czy ma filtr czy go nie ma, jaki olej i jaka ilość. Może ktoś wie coś na ten temat ???
  4. Nic to nie da wyjdzie że wszystko jest szczelne W filtrze w czasie pracy jest podciśnienie które jest o wiele trudniejsze do uszczelnienia jak nadciśnienie
  5. To że się paliwo leje z wtrysku to nie dla tego że masz luz w głowicy,najprawdopodobniej jest źle skręcony wtryskiwacz Ważne żeby nie dmuchało z pod wtrysku a sam luz ma tylko znaczenie przy prawidłowym osadzeniu centrycznie w głowicy Dodano: 25 paź 2014 - 00:29 Jak chcesz sprawdzić czy pompa ci opiłkuje bez niszczenia filtra to musisz wyjąc jeden wtryskiwacz i go rozebrać Umyty i wydmuchany wtryskiwacz rozbierasz na części(rozkręcasz wyjmujesz zaworek ) i myjesz w pojemniczku plastykowym z ropą bądź zmywaczem do hamulcy Po umyciu wyjmujesz z pojemnika wszystkie elementy i podkładasz pod pojemniczek magnes np:neodymowy i szukasz wszelkich opiłków ,jak jest pompa sprawna to nic nie znajdziesz a jak kiszka to opiłki stają na magnesie jak kolce na jeżu Dodano: 25 paź 2014 - 00:40 Jak chcesz sprawdzić czy pompa ci opiłkuje bez niszczenia filtra to musisz wyjąc jeden wtryskiwacz i go rozebrać Umyty i wydmuchany wtryskiwacz rozbierasz na części(rozkręcasz wyjmujesz zaworek ) i myjesz w pojemniczku plastykowym z ropą bądź zmywaczem do hamulcy Po umyciu wyjmujesz z pojemnika wszystkie elementy i podkładasz pod pojemniczek magnes np:neodymowy i szukasz wszelkich opiłków ,jak jest pompa sprawna to nic nie znajdziesz a jak kiszka to opiłki stają na magnesie jak kolce na jeżu Da na pewno i zrobisz ja samodzielnie i bez kosztów Może to być wina powietrza w paliwie które jak mówisz jest w ogromnej ilości w przewodach lub jak było u mnie wina wtrysków Dodano: 25 paź 2014 - 00:42 Aha i na początek wyeliminuj to cofające się paliwo
  6. A no to super ,tak właśnie ustawiłem i myślę czy jeszcze ciut nie podkręcić Powiedz od ilu czujesz że silnik już ciągnie
  7. To albo te cięgna są różne i nie ma co się sugerować ,albo każda sprężarka ma to inaczej ustawione Powiem ci że zaczynałem mniej więcej od takiego ustawienia jak podałeś i była lipa ,muł jak nie wiem i zdarzał się serwis Przestawiałem i szukałem info ,przejrzałem kilkanaście sprężarek na necie i powiem ci że tyle co zaznaczyłem na focie to jest jakieś 2,5 nakrętki M6 na klucz 10mm więc jakieś 10-12 mm i większość z tych w których widać cięgno tak miała Czy u ciebie jest normalna dynamika auta? U mnie cięgnie mniej więcej od 2100 i nie wiem czy jeszcze trochę nie podciągnąć bo lepiej by było od 1800-1900 Generalnie w takim ustawieniu około 11 mm jak podałeś u mnie ciągnął od 3tys Spalanie na ta chwilę 5,1 w Wawie na dystansie 760 km a żeby było śmieszniej to komputer pokazuje spalanie 8,2
  8. Witam wszystkich pojawił mi się taki problem ,odkręciła się nakrętka o cięgna na turbo i samochód zwariował Czy jest jakieś ustawienie tego ustrojstwa czy bez większych nakładów finansowych Może ktoś zerknie u siebie ile ma nakręconą tą nakrętkę w aucie bo tą kontrująca widać w zasadzie po zdjęciu osłony- - może jest to uniwersalne ustawienie Dołączam zdjęcie poglądowe o co mi chodzi , Dodano: 23 paź 2014 - 22:56 Witam ponownie Nakrętkę dokręcałem i testowałem ,wygląda że jest w miarę dobrze ale czy idealnie nie wiem może ktoś podrzucić jakieś screeny z interfejsu elm gdzie widać u niego ciśnienie doładowania na wolnych i jakiś większych obrotach W tej chwili boost pokazuje mi 0.2 psi przy 807 /obr
  9. Raczej o wszystkie które są fabrycznie zwulkanizowane
  10. Może i poduszka ,jak się urwała to faktycznie może szarpać
  11. chyba komputer może cię tylko wyleczyć
  12. Kolega ma zamiennik jednej lampy ,chyba Depo i ja jakoś specjalnie różnicy nie widzę
  13. może faktycznie to sprzęgło,nie wiem a może tam jest dwumas i jest z wadą
  14. a czy filtr paliwa i pompa paliwa są na pewno sprawne ???
  15. ale cewki zmieniłeś jak zaczęło szarpać po czyszczeniu czy przed czyszczeniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!