Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

asroma

Nowy użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II 1.6 16V
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    175 500

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A czy ktoś już montował zwijacz w wersji z tempomatem do auta bez tempomatu? Czy te ścieżki na pewno odpowiadają takim samym w jednej i drugiej wersji? Taśma jest oki, z wtyczkami też jest ok, już zgłupiałem co go boli.
  2. Sprawdziłem taśmę i jest oki. Wszystkie ścieżki są w porządku. Problem musi leżeć gdzie indziej. Teraz tak myślę że pełno pękną mi zarząd u jednej z wtyczek, zablokowałem wtyczkę drewnianym kółeczkiem. Tą pierwszą od prawej strony na zdjęciu. Przy nowym zwijaczu miałem masę wtykaną, a przy starym przykręcana śrubką. Czy w wersji z tempomatem może wtyczka ma jakieś inne kolejności pinów?
  3. Witam Mam taki problem.Jakiś czas temu zerwała mi się taśma od AIR BAGA. Kupiłem cały zwijacz z przełącznikami..ale w wersji od tempomatu..(ma dodatkową wtyczkę pod tempomat)..a moje auto jest bez tempomatu... Podłączyłem wszystko prócz owej wtyczki od tempomatu.. ku mojemu zaskoczeniu dalej świecą się poduszki... Pojechałem na kasowanie błędu..ale nie da się skasować.. Pokazuje błąd DF071..czy możliwe że to przez niepodpietą wtyczkę od tempomatu? REGULAMIN pkt. 5.6 zasady interpunkcji. Po jednej kropce/przecinku proszę stawiać spację!!-mireczek01
  4. Tak żarówkę podłączam do gniazda elektrozaworu...ale to dla czego raz działało...a po jakimś czasie przestało... Co by się stało jak by elektrozawor był po zapłonie cały czas załączony? Bo widzę że ciężko będzie...a nie mam żadnego kompetentnego mechanika.. :/
  5. Nie wiem czy to tak miało wyglądać ale...Pierwsze zdjęcie to pomiar z oznaczenia na mirniku dioda...zrobione na wyłączonym silniku...drugie na załączonym silniku..przy dodaniu obrotów nieznacznie się zmienia... Trzecie zdjęcie to pomiar w omah na wyłączonym silniku...a kolejne na włączonym...
  6. Sprawdzę to jutro...może coś w tym być bo spaliny śmierdzą benzyna...tzn jak odpale auto i stoje na zewnątrz to daje benzyną..
  7. Ja żarówkę podłączam do zaworu...wsiadam do auta..zwiększam obroty i nic... dawniej normalnie świeciła...połączenia od zaworu do komputera są ok.. A sterownik? Nie bardzo wiem o jaki chodzi...wydaje mi się że elementem sterującym jest komputer...który steruje za pomoca masy...napięcie jest ok...co można wywnioskować podłączając mase pod np. blok silnika...uzyskuje wtedy pożądane 14v...no chyba że ja źle główkuje..ale kiedy wszysto działało to takie napiecie mialem na wtyczce..przy tych 1500 obr/min...tylko tak jak t to pisałem wcześniej działało krótko... Najczęściej przy kolejnym uruchomieniu silnika po krótkiej jeździe... Wyskakiwal błąd...i zawór nie działał..po kasowaniu błędu..ponownia działał i tak w kółko...aż do tetaz..już nie pokazuje błędu i nie działa..
  8. Panowie...głowa mnie już boli.. Dalej to samo się dzieje... Na początki wyskakiwał błąd p0010 usówałem i chwile był spokój... Ale po jakimś czasie już nawy błędów nie było i nie działało..zauważyłem że jak podłączyłem żarówkę..pojawiał się błąd kasowałem i świeciła... teraz już to nawet nic nie daje... Podsumowując.. -Mam nowy czujnik zmennych faz na 100% sprawny -Mam nową wtyczkę która idzie do tego czujnika -Nowy przewód masowy - wyciągłem pin masowy z wtyczki komputera..przyprasowałem i na dodatek przylutowalem -Napięcie na wtyczce mam...po wzięciu masy z bloku silnika uzyskuje ponad 14v..i przy takim układzie czujnik śmiga...a przy pomiarze z wtyczki.. (masy) mam ok 11.6 V bezwzględu na obroty silnika. Już nawet myślałem że by podłączyć mase z innego miejsca i niech czujnik działa sobie cały czas... i pierniczyc to.. :-/ Bo już nie wiem co mogę więcej zrobić :( Pisząc to pomyślałem jeszcze o masie komputera...może komputer ma słabą mase? Gdzies jest przecież podłączony do masy?
  9. A czy ktoś już rozbierał tę wtyczkę od komputera? Nie chciał bym jej zniszczyć...
  10. Tak, bo posiadam dwa...stary który reaguje przy podaniu napięcia lecz dostaje się do niego olej i spowalnia prace...dla tego kupiłem nowy...działa elegncko za każdym razem tu problem nie leży w samym elektro-zaworze...jestem prawie pewny że to problem w kablach.. Od wczoraj jak skasowałem błąd i przygiołem piny od wtyczki jest cisza.. Zobaczymy jak długo.. Jeżeli znów pojawi się błąd to wymienie cały przewód masy od jednego pina do drugiego..i będziemy widzieć co dalej ;-)
  11. Witam Dzisiaj sprawdziłem napięcie na złączu PPM1 pinie pierwszym to jest biało-różowy przewód i mam 14v...podłączyłem miernik pod "+"wtyczki czujnika zfr i mase aku i jest 14v...więc został problem z masą od komputera...jest to środkowe złącze na wtyczce oznaczone jako "3" sprawdziłem miernikiem czy obwód jest zamknięty...niby był ale raz też miałem tak przy kablu od zamka bagażnika..pokazywało zamknięty obwód..ale mimo to go wymieniłem..i strzał w dyche! może gdzieś przewód jakąś jedną żył był połączony i dla tego tak pokazywał... Więc to samo zrobiłem przy masie od tego elektrozaworu.. skasowałem błąd...odpalam i działa! Elegancko chodzi..zrobiłem jazdę testową..nareszcie przy zmianie biegów nie szarpie...delikatnie można ruszyć na lekkim gazie.. Myślałem że wreszcie się udało...ale niestety może po dwóch kilometrach znów zaczęło szarpać.. Sprawdzam znów jest błąd P0010.. Skasowałem i chwile było dobrze..po chwili znów to samo:-( Macie jakieś pomysły co może powodować taki stan rzeczy?
  12. Super! Dzięki sprawdzę napięcie jakie tam panuje... fajnie by było jeszcze wiedzieć który przewód to ten od masy przy CPU:/ Miałbym komplet
  13. Witam Mam problem z nieszczęsnym elektro-zaworem zmiennych faz rozrządu... pewnego pięknego dnia podłączyłem auto pod kompa że by sprawdzić co tam w trawie piszczy...wyskoczył błąd p0010 i od razu zacząłem od owego czujnika...na dzień dobry we wtyczce był olej..ale idąc dalej sprawdziłem czy działa...miałem stary zepsuty i dałem go do środka a ten wyjęty badałem na zewnątrz no i tak jak myślałem nie działał.. nie było reakcji.. rozebrałem czujnik w celach "naukowych" wadą była aluminiowa osłonka w której przetarła się dziura i dostawał się olej... złożyłem z dwóch czujników jeden i fajnie działał po podpięciu pod akumulator.. ale na aucie już niestety nie :/ ... pomyślałem że może coś jest jednak tam nie halo jeszcze i kupiłem nowy czujnik pełen nadziei podłączyłem go i coo?! nic to samo nie działa :( wiec szukam dalej..sprawdziłem miernikiem i tu ciekawa rzecz napięcie po zapłonie na czujniku ok 11.42V przy obrotach powyżej 1000obr/min wzrasta tylko do 11.47V troche mało mi się wydaje?? Podłączyłem żarówkę i zaświecała się po przekroczeniu owych 1000obr/min... ale sworznia czujnika nie przesunie :\ Pytanie jakie powinno być poprawne napięcie załączenia czujnika?...a jeżeli faktycznie ma być wyższe to gdzie szukać przyczyny? Szukałem dalej pomyślałem o kablach grzebałem i grzebałem i nic :/ ale jeszcze pomyślałem sobie że sterowanie masą jest.. bo żarówka świeci.. to chciałem podłączyć + od aku a sterowanie masą zostawić tak jak pierwotnie jest...ale nie byłem pewien który to masa a który +... to sprawdzam sobie żarówką a żarówka nic..już się nawet nie świeci :/ zgubiłem teraz też masę i już nie mam sił.. chciałbym wiedzieć czy to problem od kompa? czy może kabel gdzieś walnięty? ale gdzie jest "źródło" masy i + czujnika? Może ktoś się już borykał z podobnym problemem? Może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł... wskazówkę ? Przeszukiwałem forum ale nie bardzo znalazłem to czego szukam :/ Z góry dzięki za każdy pomysł
  14. No z tego co jest opisane na aukcji to maxiecu ma darmowe aktualizację.. a czy do tego ostatniego nie będę potrzebował jeszcze czegoś by móc operować tym cudem przy mojej reni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!