Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
bamilek
Użytkownik-
Postów
156 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2 NeutralnySamochód
-
Auto
Scenic I ph II, Scenic II ph I
-
Silnik
1,6 16V Vialle; 2,0 16V Stag
-
Przebieg (tys.km)
265;154tkm
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane II phI Gdzie kupić nową karte hands free
bamilek odpowiedział(a) na Astma temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Potwierdzam mogą dorobić tylko zwykłą. -
Scenic II phI Hamulec postojowy
bamilek odpowiedział(a) na bamilek temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
W takim razie u mnie coś jest nie tak bo się nie zwalnia sam tylko muszę ręcznie. -
Scenic II phI Hamulec postojowy
bamilek opublikował(a) temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Czy hamulec w wersji przedliftowej powinien się wyłączać automatycznie przy ruszaniu czy trzeba go zwalniać samemu? W instrukcji obsługi jest, że niby automatycznie ale u mnie trzeba ręcznie. Po zgaszeniu zaciąga automatycznie. -
W sobotę rano będę w Łodzi oglądać Scenica. Czy ktoś znający temat SII miałby czas i chęci pomóc w ocenie?
-
Z tego co wiem to malowana była cała strona pasażera po przetarciu boku ale to podobno tylko powierzchowne uszkodzenia były i robione jeszcze u poprzedniego właściciela i jest to w bazie serwisu. Czy mając Vin można sprawdzić w serwisie czy nie za bardzo? Naklejki na progach to wiem o co chodzi ale jakie na słupkach?
-
https://www.otomoto.pl/oferta/renault-scenic-ID6z45rB.html Chcę po niego jechać. Macie jakieś uwagi?
-
Odświeżam temat. Czy ktoś mógłby polecić jakiś aktualny model rejestratora? Budżet najlepiej około 300 złotych.
-
Koledzy poszukuję firmy, która sprawdzi dla mnie auto i prześle raport. Czy ktoś z Was korzystał z takich usług i może coś polecić?
-
Odwołanie musi być poparte kosztorysem z warsztatu tak? Bo o ile części mam ujęte z Renault i ceny są dobre to podejrzewam, że na liczbie roboczogodzin oraz stawce już jest oszczędność. Nie ujeli np. wyciągania i wstawania szyby a jest wymiana klapy.
-
Poprawione: Tak to wygląda. Cały czas czekam na wycenę. Dodano: 18 sie 2016 - 19:22 Mam 1 wycenę i powiem, że jest wysoce zadowalająca i nawet zastanawiam się czy nie brać kasy i zrobić naprawy w warsztacie bo jeszcze mi sporo kasy zostanie . Czy ktoś z Was robił polerkę całego auta u lakiernika-mogę przy okazji zrobić ale koszt 450 zł i się zastanawiam czy warto . Radzę zapoznać się z Regulamin dodawania zdjęć P_r_z_e_m_o
-
Tak to wygląda: http:/ Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
-
Z zewnątrz wygląda bardzo delikatnie-tylko mały wgniotek na klapie i zderzak pęknięty w tym płaskim poziomym miejscu patrząc od góry (niestety nie zrobiłem zdjęć w tym zamieszaniu). Lampy całe, auto jeżdżące .Wygląda bardzo niepozornie .Pytam o te naprawy lub wymiany bo gdzieś ostatnio czytałem, że przy OC należy się przywrócenie auta do stanu sprzed szkody i nie powinna też nastąpić utrata wartości dlatego nie trzeba się zgadzać na naprawę tylko na wymianę .Szkody całkowitej raczej nie będzie tak sądzę.
-
Mnie niestety dzisiaj spotkała ta nieprzyjemność-dostałem strzał w tył auta-na szczęście nie za mocny .Efekt to pęknięty zderzak oraz minimalnie wgnieciona klapa . Proszę o poradę jak mam działać dalej-jeżeli to szkoda z OC sprawcy to należy mi się wymiana uszkodzonych elementów na nowe czy mogą uznać tylko do naprawy?
-
To się dzieje tylko LPG .Jak zacznie nierówno pracować i przyłączę na Pb jest bez zarzutu. Chwilę zostawiam na Pb i po powrocie na LPG najczęściej też już jest ok.
-
Dzisiaj miałem następujący problem: Po przejechaniu w trasie około 130 km i wjechaniu do miejscowości wyraźnie poczułem, że silnik pracuje nierówno a podczas ruszania na skrzyżowaniu ma problem z wkręceniem się na obroty. Po ruszeniu jak doszedł do około 2 tyś. obrotów już było ok. I tak powyżej takich jechał normalnie, poniżej nierówna praca. Po dojechaniu na miejsce jak postał i ostygł pracował idealnie. W drodze powrotnej nagle stracił moc i zaczęła migać kontrolka "awarii wtrysku". Trwało to dosłownie chwilę i odzyskał moc, kontrolka przestała migać i bez najmniejszych problemów dojechałem do domu ponad 150 km. Teraz silnik pracuje idealnie. Czy ktoś z Was ma pomysł co to mogło się dziać i co mam posprawdzać?