Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawulon5

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    265
  1. Dołączam się do pytania poprzednika. Przełożyłem zegary Sagem z komputerem na Jeagera też z komputerem i nie działa kontrolka ręcznego. Zna ktoś na to jakiś patent? Albo chociaż posiada rozpiskę pinów obu tych liczników?
  2. Trochę długo mi to zajęło ale chyba mam przyczynę. Sprawdzałem na wiele sposobów ale żaden nie wskazywał na uszczelkę. Dzisiaj siedząc na parkingu zainteresował mnie wskaźnik temperatury stał inaczej niż inne. Po uruchomieniu trybu serwisowego wskazywał wartości pośrednie nigdy pełnej kreski. Po rozebraniu licznika zobaczyłem że ktoś już tu grzebał i przykleił ośkę wskazówki na klej za nic nie dało się jej wyjąć a inne bez problemu wylazły. Rozebrałem ten silniczek krokowy od tyłu i na zębatkach udało mi się przestawić że w drugim skoku trybu serwisowego wskazuje idealnie środek skali tak samo jak wskaźnik paliwa. Czy takie ustawienie jest poprawne? Szukałem dużo ale nie znalazłem rozpiski co powinien wskazywać ten wskaźnik w trybie serwisowym. Jeśli ktoś potwierdzi że tak powinna być ustawiona wskazówka to będzie przykład największego druciarstwa jakie widziałem. Wcześniejszy właściciel przestawił wskazówkę że by nie było widać że termostat jest trafiony.
  3. Dzięki za odp też to dzisiaj zauważyłem że jest tak jak mówisz a problem pozostał nadal. Po podaniu tam masy wentylator działa poprawnie na 2 biegu. Po odłączeniu wtyczki od czujnika temperatury zawsze załączał się 2 bieg teraz jak tak zrobiłem to zadziałał tylko 1. Muszę sprawdzić ciągłość tego przewodu masowego multimetrem. Jeśli będzie dobry to wina leży po stronie komputera? A i jeszcze jedno. Renatka zawsze trzymała temperaturę minimalnie za dużą o grubość wskazówki. Tej wiosny jak się zrobiło cieplej to zaczyna się problem. W trasie mam całą kreskę za dużo a w mieście o dwie za dużo. Czy to może być uszczelka pod głowicą? Olej jest ładny brązowy, nie wzrasta mi jego poziom. Płyn w chłodnicy czysty delikatnie ubywa dolewam co parę tyś. Na zimnym trochę szarpie ale zawsze tak miała. Co o tym sądzicie?
  4. Mam do was pytanie brakuje mi drugiego biegu wentylatora a przed zimą jeszcze był. Po sprawdzeniu wszystkiego doszedłem do wniosku że brakuje masy na sterowaniu przekaźnika od drugiego biegu. Kabel wygląda na zdrowy nie jest zaśniedziały a brakuje w nim masy. Czy mogę sobie pociągnąć masę z innego miejsca?
  5. Nie ma konieczności zmiany kola pasowego napinacz spokojnie daje radę. Więc można spokojnie zakładać inną pompę aby tylko korpus był taki sam.
  6. Mocowanie jest identyczne. Jedyne różnice jaki są to koła pasowe. Ciekaw jestem dlaczego producent stosował różne. Niektóre mają dwa moja ma trzy są też z 4 otworami w kole pasowym. Koła te są też przykręcane na trzy śruby jak i na jedną. Czemu to wszystko ma służyć? Utrudnić życie czy jak? Objechałem wszystkie szroty w okolicy i takiej samej jak moja to nie ma nigdzie. Z przełożeniem nie powinno być problemu ale tam jest klucz imbusowy 9,5mm. Następna rzecz żeby żyło się lepiej. Zastanawiam bo widziałem Scenica z identycznym silnikiem wszystko identyk tylko ta pompa inne ma koło. Może kształt koła pasowego odróżnia pompy o innym wydatku? Nie wiem co o tym wszystkim myśleć. moja wygląda tak cięcie Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76
  7. Mam szybkie pytanie czy pompa od Scenica 1.4 16v podejdzie do Meganki 1.4 16v? Koła pasowe mają różne ale korpus wygląda identycznie. Może da się te koło przełożyć czy coś?
  8. Byłem zajęty ratowaniem oleju i głupi nie pomyślałem żeby sprawdzić. Powiedz mi czy ten krzyżak co wchodzi do skrzyni jest jakoś zabezpieczony czy po prostu wkładany?
  9. Dzisiaj wymieniałem sworznie zwrotnicy i przy zbijaniu lewego samochód zsunął się z lewarka i wyleciała mi lewa półoś ze skrzyni. Spadła ta mała opaska z osłony i uciekł olej. Włożyłem półoś bez odkręcania tych trzech śrub co trzymają gumę i założyłem nową opaskę. I teraz mam pytanie czy mogło spaść te zabezpieczenie co jest na końcu przegubu? Mi się wydaje że nie ale wolę zapytać znawców bo nie chcę potem skrzyni wymienić przez głupotę :)
  10. Zgadza się nie jest nowa ale po regeneracji kompletnej(planowanie, nowe zawory, szklanki, uszczelniacze, gniazda). Jedyne co jej brakuje to nakrętek do tego dekielka u góry. Tylko jedna się uchowała. Jak ktoś jest zainteresowany kupnem to z ceną się na pewno dogadamy. Gratis dorzucam do tego 3 prawie nowe świece żarowe, wał po szlifie z panewkami i nowymi tłokami(chyba jeszcze mam pompę olejową). Części są w naprawdę dobrym stanie bo na nich od remontu było maksymalnie 2 tyś km przejechane
  11. U mnie w warsztacie od 98 roku stał silnik od Renault 19 1.9TD. W silniku tym pękł blok i był spawany i za jedną robotą został wykonany remont kapitalny głowicy, nowe tłoki, szlif wału razem z nowymi panewkami. Silnik po tym zabiegu chodził pięknie do czasu aż przyszły upały. Spaw puścił i znowu wywalało płyn z chłodnicy. Renówka trochę stała aż trafił się inny prawie nowy silnik i ten stary stał w zapomnieniu kilkanaście lat aż do nie dawna gdy zacząłem robić porządki. Chciałem całość wywalić na złom ale po zdjęciu głowicy jak zobaczyłem jak wygląda to pomyślałem że grzech by był taką głowicę wyrzucać. I teraz mam do was pytanie czy ta głowica pasuje do jakiejś Meganki albo Scenica? Bo Meganek i Sceników jeździ więcej niż 19 i jest większa szansa że ktoś kupi. zdjęcia tej głowicy Jak widać jest prawie nowa ma przejechane maksymalnie 2tyś km.
  12. pawulon5

    Rezerwa paliwa

    Udało mi się wkońcu rozwiązać ten problem. Zatankowałem pół zbiornika żeby rezerwa zgasła, odłączyłem przewód od wskaźnika paliwa i jechałem tak długo aż wskaźnik odpadł do zera. Potem zgasiłem silnik podłączyłem wskaźnik i jest wszystko tak jak było przed odłączeniem akumulatora. Rezerwa się nie świeci a wskaźnik dobrze pokazuje. Czyli kupno emulatora jest zbędne:)
  13. pawulon5

    Rezerwa paliwa

    Ja po prostu szukam sposobu przywrócenia tego błędu --j-- co się wyświetla w menu testowym licznika. jeśli mi się nie uda to chyba będę musiał kupić ten emulator. Ale przecież ten poprzedni właściciel jakoś sobie bez niego poradził. Powiedzcie mi tylko czy jak rozłączę ten kabel nic się nie stanie z pompką paliwa? I czy jest możliwość że ten błąd powróci?
  14. pawulon5

    Motocykl 2WD

    Jest to po to aby polepszy właściwości terenowe. Są tu dwa silniki a nie jeden dlatego bo takiego czegoś nikt jeszcze nie zrobił i chciałem być pierwszy. :) Jeśli chodzi o hamulce to te dają sobie doskonale radę bo prędkość maksymalna niewiele wzrosła. A co masz na myśli z estetyką?
  15. pawulon5

    Motocykl 2WD

    Co powiecie na ten projekt który sam wykonałem? :) Podstawowe dane techniczne: Warunki przeprowadzania testu: Rozkład mas: Prędkość i przyśpieszenie: Elastyczność: Hamowanie: Pokonywanie wzniesień: Jazda po trudnej nawierzchni: Manewrowość i zwrotność: Spalanie:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!