Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kowalikd

Użytkownik
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megne III
  • Silnik
    1.5 dci 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    96

Profil

  • Zainteresowania
    alkohol i książki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki dobrze że nie kupiłem, jednak handlarz to handlarz twierdził że połowa zderzaka była malowana
  2. Witam czy ktoś mógł by mi pomóc zdobyć historie serwisu dla tego vin? VF1KZ1U0644629771 VIN
  3. A jakie pokonujesz dystanse samochodem? Moja Megane też za każdym razem odpala inaczej. Tylko, że ja jeżdżę po mieście i podejrzewam , że akumulator nie jest dobrze doładowany i stąd taka sytuacja.
  4. Ja mam do sprzedania 1.5 dci https://allegro.pl/ogloszenie/renault-megane-kombi-iii-1-5-dci-110-km-7552212320
  5. Musiałbyś podłączyć auto pod CLIP, dedykowany interfejs diagnostyczny renault, wtedy powinno wyjść o co chodzi. Jeśli to zapchany DPF to tym programem można uruchomić procedurę wypalania.
  6. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2525258.html#12072618 kolego zajrzyj tu. A co się dzieje z samochodem?
  7. Dokładnie, to jest rurka wychodząca z obudowy silnika i służy do odprowadzenia nadmiaru ropy w razie gdyby coś wyciekło, rozlało się... Co do błędów to ten "abgassystem überprüfen" to sprawdź układ wydechowy, a ten drugi "einspritz überprüfen" to sprawdź wtryskiwacze.
  8. Czyli ewidentnie wina zamka. A kolego dlaczego czasem jest tak że cały dzień działa bez zarzutu, a potem się zacina?
  9. Wracając do tematu zamka, zrobiłem mały test, mianowicie założyłem diody, jedną, która sygnalizuje dopływ prądu przy zamykaniu, a drugą przy otwieraniu. Kiedy zamek się otwiera bądź zamyka dioda za każdym razem się zapala, ale kiedy zamyka się i otwiera świeci intensywniej, a kiedy właśnie nie chce się zamknąć bądź otworzyć światło jest słabsze. Wniosek jest taki, że prąd zawsze dochodzi, ale czy jest to wina zamka czy może tego modułu, który jest przy mechanizmie otwierania szyby do którego wpięta jest kostka, czy moduł może dawać za słabe napięcie ? Czy jest to raczej wina mechanizmu zamka? Nie chcę wymieniać na pałę tego czy tego żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy, czy ktoś może coś podpowiedzieć? Ogólnie też zamek tych felernych drzwi zamyka się i otwiera z opóźnieniem w porównaniu do reszty, które robią to w tym samym czasie. Na początku myślałem, że ewidentnie szwankuje zamek, ale teraz zgłupiałem i nie wiem czy to nie wina tego modułu... VID_20180804_212123.mp4
  10. Witam, dzisiaj przy wymianie filtra oleju zauważyłem, że wisi koło niego jakaś plastikowa zielona rurka, prawdopodobnie od klimatyzacji ta którą ścieka woda pod samochód. Prawdopodobnie przy demontażu alternatora mechanik ją urwał i moje pytanie skąd ona wychodzi bo za nic nie mogę znaleźć. Na zdjęciu widać ją z przodu węża klimatyzacji.
  11. Jako że mam chwilę czasu to rozebrałem boczek drzwi i chciałem zapytać jak dobrać się do tego zamka? Dalej się zacina, raz otwiera raz nie.
  12. Ale z tego co widziałem to jest taki czarny moduł wpinany w kostkę i tam chyba nie ma miejsca na wkładkę kluczyka?
  13. Byłem dziś u fachowca z tym zamkiem stwierdził że to wina silniczka w środku i może mi to naprawić za 180 zł. Wolał bym jednak założyć używany zamek i moje pytanie czy będzie pasować od anglika z lewych przednich drzwi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!