Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

siemalysy

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    117565

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Mnie również dopadł problem z tylną belką. Otóż w sobotę podczas zmiany opon na zimowe okazało się, że tylna prawa opona jest od środlka do zewnątrz łysa. W kwietniu podczas montażu letnich opon wykazywała ona jescze, że co najmniej 2 sezony przejeździ. Stało się inaczej. Zrobiłem w ok. 7 miesięcy ok. 18-19 tys. km. i opony tylne nadają się do kosza. Dzwoniłem do firmy w okolicy, która zajmuję się naprawą - regeneracją belek do aut francuskich. Koszty przedstawione nie są małe. Z informacji uzyskanych od tej firmy okazuje się, że najszybsza będzie wymiana całej belki na belkę zregenerowaną. Koszt takiej belki to 900 PLN + 200 PLN wymiana. Wychodzi 1100 PLN za całość. Drogo, ale w moim przypadku auto codziennie potrzebne więc nie mam dość duże ciśnienie żeby to naprawić. Bo zaraz mi kolejne opony zje. Moje pytanie jest takie. Czy uszkodzenie, zużycie elementów tej belki może mieć wpływ na geometrię tylnego zawieszenia?
  2. W piątek wymieniłem 3 poduszki pod silnikem. Na jutro do wymiany została obejma tłumika za katalizatorem. Wczoraj przewiozłem Megi. 700 km poszło
  3. Dzięki za odpowiedź. Ważne jest dla mnie żeby nie świeciły na bardzo biały lub niebieski kolor. Poszukam tych Tungsramów.
  4. W sobotę wymieniłem nagrzewnicę W piątek zmarzłem w drodze na Mazury bo w aucie zimno. W niedzielę w drodze powrotnej już ciepełko. Od piątku zrobione 1200 km
  5. Przy okazji mogę wspomnieć ile serwis sobie zażyczył za wymianę. Zadzwoniłem z czystej ciekawośći. Przedstawiono mi kosztorys na 4,1 tys zł
  6. Siema. Odświeżam temat. Czy poleci mi ktoś jakieś żarówki o ciepłej barwie światła. Auto kupiłem z żarówkami, które świeciły na niebiesko. Wymieniłem je po kilku tygodniach. Teraz mam jakieś co świecą mocno na biało. Nawet nie pamiętam jakie dokładnie. Szukam czegoś o ciepłej barwie światła.
  7. Nagrzewnica w weekend wymieniona. W końcu w aucie jest ciepło Wymieniłem sam. Mechanicy w okolicy za bardzo nie chcieli wziąć się za wymianę. Byli jedni ale stwierdzili, że nagrzewnica jest ok. Wina leży po stronie pompy wodu lub źle zamontowanej instalacji LPG. Mylili się i już do nich nie pojadę.
  8. Witam. Orientuje się może ktoś jakie mogą być teraz koszty wymiany nagrzewnicy w Megane I phII 2002 r HB. Mam do wymiany, samemu nie mam gdzie tego zrobić, a też za bardzo nie chcę żeby w warsztacie mnie naciągnęli.
  9. Witam. Planuje wymienić głośniki w drzwiach. Obecne są jakieś Blaupunkta, które już charczą i nie da się przyjemnie słuchać muzyki. Zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami. Pierwsze to głośnik dwudrożny, ewentualnie trójdrożny. Drugie rozwiązanie to głośnik niskotonowy i odseparowany wysokotonowy. Osobiście skłaniam się do pierwszego rozwiązania ze względu na łatwość montażu. Wstępnie wybrałem dwa komplety głośników. Pierwszy z nich to JBL CS-6, drugi to Hertz DSK 165.3. Jeżeli wybrałbym zestaw Hertza to nie za bardzo wiem jak i gdzie miałbym zamontować głośnik wysokotonowy. Liczę na Waszą pomoc. Może coś lepszego można kupić i zamontować w kwocie do max. 250 zł tylko za głośniki do drzwi z przodu. Dodam jeszcze, że nie będę wygłuszał drzwi. Głośniki będą współpracować z radiem Pioneer DEH-4700BT. Pozdrawiam Można usunąć albo zamknąć. Wymieniłem na głośniki Helix B 52 C
  10. Witam. Odświeżę temat. Orientuje się ktoś z kolegów ile może kosztować taka przyjemność? Czyli wymiana taśmy poduszki kierownicy. Dziś mi się zerwała.
  11. Siemka. Zmieniłem dziś oponki na letnie. Do tego umyłem autko. Kilka dni temu buchnęli mi listwy dachowe z auta i ramię tylnej wycieraczki z wycieraczką.
  12. Witam. Muszę wymienić tarcze i klocki w mojej megance 1.4 16V 2002 r. hatchback. Wymianiał ktoś z was w ostatnim czasie, polecicie coś sensownego? Ze swojej strony napiszę, że zastanawiam się nad kompletem BOSCH ewentualnie TRW. Koszty: tarcze ~300 zł, natomiast klocki ~100 zł. Mam nadzieję, że się ktoś wypowie i pomoże rozwiać moje wątpliwości.
  13. Hej. Około tygodnia temu umyłem furmankę z całej soli jaką na sobie woziła. Dziś zamknąłem temat tylnej wycieraczki. Wreszcie jest tak jak być powinno. Przy okazji osłona klapy bagażnika (ta plastikowa) dostała nowe kołki zatrzaskowe. Już nie będzie stukać. ;)
  14. Siema. Koledzy jak powinna pracować tylna wycieraczka? Załóżmy w trybie kiedy używamy spryskiwacza. W mojej Megane szlag trafił mechanizm na orzegubach i wycieraczka wcale przestała działać. Dziś wymieniłem go na inny, używany. Podczas montażu okazało się, że kostka jest trochę inna. Ale dało się to podłączyć przy drobnej przeróbce. Ale działanie pozostawia wiele do życzenia. Nie ma znaczenia w jakim trybie ją uruchomię i tak ona wykonuje około 8 pełnych ruchów i zatrzymuje się za każdym razem w innym miejscu na szybie... Teraz zastanawiam się czy podłączenie przewodów w kostce mogło się różnić? Stąd moga być te problemy? Bo mechanicznie w montowanym mechanizmie nie było luzów, a stan oceniłbym jako bardzo dobry. Dodano: 05 lut 2014 - 20:49 @up Witam ponownie. Doszedłem (chyba) wreszcie o co chodzi z tymi wycieraczkami. W przeciągu kilku ostatnich dni przekonałem się, że tych silniczków z mechanizmem do hatchbacka jest co najmniej kilka rodzajów. Zamówiłem jakiś czas temu na allegro silniczek wyprodukowany w 1996 r. Problemy jakie występowały po zmianie opisywałem w poprzednim poście. Wczoraj zdemontowałem raz jeszcze całość. Chciałem przełożyć do nowo nabytego mechanizmu silniczek, który był orginalnie w moim aucie (uszkodzone miałem ramię na przegubie, stąd wymiana). Niestety operacja ta nie mogła się odbyć ze względu na różnicę w obudowie. Postaram się to zobrazować na fotkach. Widoczny na zdjęciu silniczek z mechanizmem, który jest na górze ( z napisem zielonym megane) podejrzerwam, że jest do meganek sprzed liftingu. Jak widać na zdjęciach różnią się silniczkiem, sposobem montażu silniczka jak tez samym ramieniem i jego połączeniem ze sworzniem montażu wycieraczki. Chociaż z dwóch widocznych mechanizmów żaden nie jest taki jaki był zamontowany w moim aucie z 2002 roku. Mechanizm, który widoczny jest na poprzednich zdjęciach na dole posiada nastepujące oznzczenia: Mechanizm, który widoczny jest na poprzednich zdjęciach na górze posiada nastepujące oznzczenia: Natomiast do mojego auta potrzebny jest mechanizm o takim numerze 1 397 020 056 (954), który pod względm budowy jest taki sam jak ten dolny z górnych fotek. Jutro odbieram przesyłkę już z odpowiednim mechanizmem i szyba będzie wreszcie czysta Opisałem to w taki sposób, bo może ktos będzie tez miał kłopot, a tak to już będzie miał łatwiej. Nie sądziłem, że taka część będzie miała wiele wersji, które nie będą zamienne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!