Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

forestowy

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    110000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie nie jestem pewien jak ten element w ramce fachowo się nazywa. U mnie zaczyna się rozlatywać w obu lampach. Czy to można kupić i samodzielnie wymienić ? Regulamin forum jasno mówi o zasadach zamieszczania zdjęć :!: - Prezes
  2. No to u mnie ewidentnie poprzedni właściciel przy tym grzebał bo nic tam nie było, a specjalnie odkręcałem ostrożnie żeby nic nie wyleciało. Podrzucisz schemat z Dialogsys żeby pokazać w sklepie "Panie to potrzebuje" ?
  3. U mnie upgrade w phII Classic Air 2003 przebiegł na zasadzie plug&play (sagem na sagem)- wszystkie przewody fabrycznie obecne. Koszt: licznik z białymi zegarami - 50 zł via tablica.pl, manetka - 70 zł (sic!!!) via allegro. Manetka droga bo ciężko dostać wersję pod sedana - bez przełączników tylnej wycieraczki. Minus to 5 000 więcej na budziku Dodano: 20 sty 2014 - 18:22 Jednak nie ma tak lekko. Dziś zauważyłem że nie działa kontrolka od ręcznego, czyli ten sam problem co kolega kfiga :/ Po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się wraz z innymi i po 3 sec gaśnie. Ktoś ma jakieś pomysły ?
  4. Podepnę się pod temat. U mnie zauważyłem wycieki w miejscach oznaczonych na żółto. Dodatkowo we wtyczce czujnika jest olej więc czujnik do wymiany. Wyciek pod śrubą (jest dokręcona) z pierwszego zdjęcia chyba da się uszczelnić. Pytanie tylko czym to się robi ? Co z przeciekiem na drugim zdjęciu ? grubszy wąż z cieńszą rurką jest zaciśnięty fabrycznie i tylko wymiana całości ? Dodano: 20 sty 2014 - 18:15 Po dokładnych oględzinach okazało się że cieknie z pod gwintu czujnika i gniazda. Spływa w dół po rurce i z tąd złudzenie że przecieka w zaznaczonych miejscach. Czujnik wymieniony, a gwint na który się go nakręca uszczelniony taśmą teflonową. Nie miałem tam żadnej uszczelki. Ktoś mi wyjaśni czy tak miało być ? Bo jak na mój nos to sam gwint nie ma prawa być szczelny.
  5. U mnie na szczęście nic na bude się nie przenosi. "Na ucho" też w zasadzie nic nie słychać, tylko ta wskazówka .... Czyli mam rozumieć że dopóki nie wyłazi poza 1000 to żadnych negatywnych skutków nie będzie i "ten typ tak ma" ?
  6. Zauważyłem że w mojej Renacie wskazówka obrotów na postoju nie stoi w miejscu. Wolne obroty zmieniają się w zakresie ~700-950 obr. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły. Żadnych innych objawów nie zaobserwowałem. Czy to słynny problem falujących obrotów czy nie ma się czym przejmować ?
  7. Ciężko prostemu informatykowi ogarnąć te oznaczenia (cyrylica ?) na schemacie, ale udało się zidentyfikować kostki i skrzynkę bezpieczników więc jakoś dam rade. Dzięki za pomoc
  8. P_r_z_e_m_o przyjacielu, ja widze gdzie on jest w kostce, ale gdzie ma być podłączony jego drugi koniec. O to pytam.
  9. Nie widze tam odpowiedzi. Rozkminiłem kostki od licznika i wychodzi mi że : <><><><><><><><><><>><><><><> <><><><><><><><><><>><><><><> 12V stacyjka - 16 szara kostka Masa - 24 szara kostka 12V stałe - 4 szara kostka <><><><><><><><><><>><><><><> 12V światła - 8 szara kostka Masa - 5 kostka czerwona termistor - wiadomo <><><><><><><><><><>><><><><> Ktoś bardziej oblatany zweryfikuje ? Obecnie nie mam jak sprawdzić w realu. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  10. Odgrzeje starego kotleta bo mam podobny problem. Rozumiem że +12V stałe i po włączeniu stacyjki wezmę sobie choćby z kostki ISO radia, masa to wiadomo, termistor też. Ale nie mogę skumać gdzie podłączyć niebieski kabelek "12v światła" No i gdzie dostać taką wtyczkę ?
  11. Problem taki że chciałbym kupić w necie, więc ciężko z przymierzeniem.
  12. Cze felgi R13 z Renaty przed liftem będą pasowały do ph II ? Obecnie jeżdżę na zimówkach 175/65/14 które w tym sezonie się skończą. Po drugim ś.p. autku zostały mi jedno-sezonowe 155/80/13 i pomyślałem żeby je dokończyć w Renacie. Z kalkulatora wynika że różnica zaledwie 0,8%. Pozostaje kwestia tych felg. Co myślicie ?
  13. Dzięki za info. Niestety nie mam czujnika. Czy w lusterku jest odpowiednia kostka do podłączenia czy trzeba bawić się w przeciąganie kabelka ?
  14. Nie mam w swoje megi I phII Classic zegarka i chciałbym założyć. Czy ten panel http://allegro.pl/megane-i-zegarek-panel-zegarka-i3747247433.html będzie na 100% pasował? Z tego co się zorientowałem to jest tam również termometr. Czy trzeba dokupić jakiś czujnik czy jest szansa że w moim autku już jest takowy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!