Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzywa_83

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane kombi II
  • Silnik
    1,6 benzyna
  • Przebieg (tys.km)
    152000
  1. Witam, dawno nie zaglądałem, co do sprężyn: ja kupiłem od Scnica używki - chyba 60 zł płaciłem za komplet. Nowe majątek kosztują. Trzeba tylko sprawdzić w jakim są stanie - co by nie były pordzewiałe za bardzo i drut nie był uszkodzony, najlepiej jak mają otulinę w 100 $% sprawną. Co do wymiany z tego co pamiętam belkę trzeba opuścić i sprężyny wyskakują... niezbędny kanał i lewarek się przydaje. Pozdrawiam
  2. Witam serdecznie, super tutorial, w najblizszym czasie musze coś zrobić bo coś mi świszczy z okolicy alternatora / rozrządu... i teraz pytanie.. czy mogę ściągnąć pasek i zapalić silnik? (wtedy wyeliminuję, czy świszczy mi pasek czy może rozrząd... pozdrawiam serdecznie
  3. Witam serdecznie prosba o info czy komus udąło się wyeliminować smród pasów. Mi neistety nie, po jakimś czasie od mycia smród wrócił taki sam:/ w Aso też nikt nic nie wie... pozdrawiam Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  4. Witam. Opisze moj problem z megane ii kombi 2005 r. Otóż miałem trzaski / stuki, przenoszone na kierownicę. Stuki na dosyć dużych dziurach jak całe auto podskakiwało (polna droga, gruba kostka brukowa, poprzeczne wyrwy w drogach np przy remontach dróg). Wymienione było: sprezyny, łożyska, drążki, końcówki drążków, łącznik stabilizatora, sworzeń wachacza wahacza. Po wymianie zero luzów, nikt nie umiał znalesc znaleźć, a trzaskalo dalej!! Zaryzykowalem i wymienilem poduchy amorow. Poprawa zdecydowana!!! stuki zostały ale znikome - przy mega dziurach da się delikatnie odczuc na kierownicy. Moja rada: przy meganach II powyzej 8 lat wymiana poduszek niezbędna!!! mimo ze wydaja sie ok - guma stara, sparciala. Nowe chodzą bardzo mocno przy bujaniu - góra dół. Dzięi temu tłumią dobrze dobijania amorków (stare amory maja maja luz, który właśnie jest odczuwalny na meeeeega dziurach i przy starych poduchach przenoszone wszystko na karoserie, kierownice itd, walilo niemilosiernie...). Generalnie teraz po wymianie poduch jest OK i da sie jezdzic:) megi znowu płynie;) moze komus się przyda post - ja męczylem się poł roku... dostawłąem [cenzura]... pozdrawiam! Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - ortografia Kolego, proszę przywiązywać większą uwagę do pisowni. Przed wysłaniem proponuję przeczytać co się napisało i poprawić błędy. damiar
  5. Witam, polecam sprężyny ze Scenica Grand II do Megi II kombi z gazem. U mnie samochód poszedł około 5 cm do góry. W prowadzeniu też widać różnice - o niebo lepiej. Sprężyny miały długość 36 cm. Po wymianie odległości na nadkolach jak z nówki z salonu;) Dzięki i pozdrawiam.
  6. Witam. Samochód mam używany, szklanego dachu brak. Problem występuje w tych samochodach i to chyba nie po powodziowych... Co do schowków są mokre - muszę odpływy przeczyścić z podszybia pozdrawiam!
  7. wymyłem drugi raz pasy mydłem. Na razie spokój. Zobaczymy jak długo. Jeżeli smród wróci będe póbował dalej.
  8. Witam Od kiedy kupiłem megane 2005 r kombi czulem smród. Po poszukiwania doszedłem do pasów bezpieczeństwa - cuchneły jak stare skarpety, lewe i prawe przód. Rozebrałem słupki od środka, wymyłem, pasy wymyłem mydłem i spokój przez 2-3 tyg. Teraz znowu smród taki sam jak na początku. Pewnie woda się dostawje. Macie może doświadczenia skąd? i jak usunąć usterkę? pozdrawiam Mariusz
  9. wlasnie tymi korektami za bardzo sie nie dalo... zmienialem, dodawalem, ujmowalem - bylo tylko gorzej.... Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar
  10. Witam wyczytałem w instrukcji - zaawansowane parametry-> zubożenie mieszanki. ustawiłem na maksymalny czas wtrysku 19 ms do temperatury 41 st C i obrotów 4000. Poprawa zdecydowana - zero szarpnieć:( Co o tym sądzicie?
  11. Witam nie rozumiem pytania. Załóżmy że mam tak jak na zdjęciach, co radzicie?
  12. Panowie ratunku! Megane 2005 kombi 1,6 gaz Stag4+ jak zimny szarpie w momencie gdy chce gwałtownie przyspieszyć lub dławi się, jeżeli dodaje gwałtowniej gazu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach bieg luz. Sytuacja ma miejsce bardzo krótko - po przejechaniu ok 500 m od momentu przełączenia na gaz sytuacja ustaje i jest OK. Poniżej mapa korekty od temperatury. Na chwilę obecną mam obniżoną charakterystykę : poniżej temperatury gazu 10 stopni C mam korekte na -20% i jest jeszcze gorzej;( jak dałem więcej też było gorzej;( co robic ratujcie;( ps oprócz tego mankamentu maszyna chodzi super. Byłem na diagnostyce i mowili ze mogę leżeć pod rurą...
  13. Witam, na początku chciałem podziękować Markowi za pomoc i dobre rady! obniżyłem mnożnik tak jak radziłeś, wykonałem korekty od temperatury. Auto chodzi jak malina! nic nie szarpie! Jeszcze raz wielkie dzięki! Jutro jeszcze testy przy zimnym silniku (dzisiaj już szarpało nawet na ciepłym silniku przed poprawkami). Po poprawkach na ciepłym super! Co do pytania kolego proponuję wpierw przeczytać instrukcję (w programie Staga jest). Na jakiekolwiek pytania mogę odpowiedzieć po lekturze;) za dużo nie wiem ale to co wiem pomogę. Mapy Poniżej. Chyba OK? pozdrawiam!
  14. OK dzięki - tak zrobię. Jednak już tak było z tego co pamiętam i mapy się nie pokrywały (gazowa schodziłą w dół - rys na początku postu). Jutro będe testował, o listwie tez już wiem - konsultant AC ;-) w sobotę zakładam równe przewody z listwy do kolektora i poprawię aby była OK. ps dysze w kolektor mam wwiercone od dołu pod podobnym kątem co benzynowe - całkowity brak szarpnięcia przy przełączaniu benzyna gaz - polecam. W zwiąkzu z tym zastanawiam się nad wyrównaniem przewodów .. skoro nnie ma szarpnięć przy przełączaniu może jest OK i nie ma sensu tego ruszać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!