Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kwintal

Nowy użytkownik
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    K4J
  • Przebieg (tys.km)
    80
  1. Co do stacji kontroli pojazdów, to przeciwmgłowe przednie nie są nawet sprawdzane - gdyż jest to oświetlenie dodatkowe - podczas okresowej kontroli, przynajmniej takie są moje doświadczenia w tym względzie. Z drugiej jednak strony dzienne też nie są wymagane (w modelach które uzyskały homologację przed lutym 2011), a diagności często się ich czepiają.
  2. Słuchaj, przyczyna jest prozaiczna - jeśli to to - przed filtrem powietrza, który jest za przepustnicą, jest takie pudło plastikowe (kto się nie zna totalnie to mówi, że to filtr właśnie), do którego to pudła biegnie rura z powietrzem znad chłodnicy. To pudło jest nasuwane na osłonę filtra powietrza (taki jajowaty gumowy kołnierz) i na pasek gumowy. Czasami się zsuwa z obudowy filtra, i wtedy silnik buczy przy mocniejszym dodaniu gazu.
  3. Witam. Moja megi jeździ na oponach 175/65 R14. Mam natomiast komplet opon letnich z innej megany I ph II 1.8 16v, ale o średnicy R15, szerokości 185, nie pamiętam wysokości profilu, 55 albo 60. Czy mogę bez żadnych negatywnych skutków ubocznych założyć te opony? [post przenoszę i scalam do odpowiedniego działu i tematu o oponach letnich juz od dawna istniejącego, jednak widzę że niechęć do przycisku szukaj powoduje takie naruszenia regulaminu :P ] -Robak
  4. Spoko, dzięki za informacje. Pozdrawiam.
  5. Witam, ja też mam zamiar zmienić olej, czy możecie powiedzieć mi czym różni się Excellium LXD 5W40 od Excellium NF 5W40?
  6. Kopcenie na biało, to płyn chłodzący. Moim zdaniem masz złą uszczelke pod głowicą - zasysa Ci dzikie powietrze, ciecz chłodzącą, a szarpie dlatego, bo komputer nie ma pojęcia o tym, co przedostaje się do cylindra, i steruje silnikiem w oparciu o niepełne dane. Spotkałem się tym kiedyś w Fiacie Siena. Problem może ustawać po rozgrzaniu, bo uszczelka się rozszerza, i jest już szczelna.
  7. no to pewno macie racje, po podpinałem na włączonym radiu. Jak wymienić tą żarówkę? I czy to taka sama żarówka, jak w podświetleniu np. nawiewu?
  8. działa ściemnianie, działa termometr, jedyny "defekt" to taki, że lewa połowa wyświetlacza świeci/wyświetla mniej intensywnie.
  9. a nie wiesz przypadkiem, od czego jest ten kabelek? Jest gdzieś na forum schemat jakiś?
  10. Jestem z wawy, ale poradziłem sobie z tym w sobotę. Jedyny "feler" to taki, że kostka za licznikiem w moim aucie była inna niż kostka za licznikiem w aucie z którego wyjmowałem wszystko, i musiałem spiąć to na krótko - jeden kabelek został bez pary, ale wszystko działa!!! Dziękuję Wam wszystkim za pomoc.
  11. Dobra dzięki panowie, poszukam tej kabelkologii na forum, jeszcze raz dzięki. [ Dodano: 2008-12-10, 23:09 ] Jeszcze jedno, czy schematy http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=10151...%B1czenie+radia będą pomocne to radia Tuner List? Sorry, że tak o wszystko pytam, ale jak będę podłączał, to nie będę miał dostępu do kompa i wolę wszystko wiedzieć zawczasu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!