Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bigbee

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    14.4 16V k4j
  • Przebieg (tys.km)
    256
  1. Jeżeli zrobiłeś wszystko dobrze z zakręcaniem zaworu i masz sprawne elektrozawory to wykluczyłeś usterkę reduktora. Proponuję jednak sprawdzić moim sposobem dla uzyskania 100% pewności.
  2. Reduktor do wymiany/regeneracji, puszcza gaz wężykiem od podciśnienia. Najłatwiej to sprawdzisz zdejmując wężyk z kolektora i wkładając go do szklanki z wodą, jeżeli będą leciały bąbelki z wężyka to wina reduktora.
  3. Jakie napięcie jest na akumulatorze? Stawiam że dokonał żywota.
  4. Jeżeli razem z piktogramem ręcznego, świeci się stop to nie jest to włącznik tylko jakaś awaria układu hamulcowego. Ręczny zapala tylko wykrzyknik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!