Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pagor1

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    168

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. W Megane III 1.9 dci mam problem ze szczelnością dolnej części silnika. Kapie olej po misie. Już jestem po wymianie uszczelki pod miską i uszczelniacza wału od strony skrzyni. Wg mnie zostały jeszcze uszczelnienia pod czujnikiem ciśnienia czy temperatury oleju oraz odpowietrzenia skrzyni korbowej. Szukam numerów części oraz informacji z czego może jeszcze się lać olej (górna część silnika jest sucha). Dzięki za podpowiedzi.
  2. Wielkie dzięki, właśnie nie wiedziałem jak interpretować takie mnóstwo numerów.
  3. Witam. Czy ktoś z was może pomóc w sprawie wyszukania szczegółowego numeru części do Clio 2? Sytuacja jest taka - kuzynka kupiła CLio 2 ale okazuje się że sanki silnika (rama wsporcza) jest zgnita i trzeba wymienić. Katalog u ruskich wskazuje kilka numerów części dla tego silnika a na aukcjach powtarzają się sanki wspólne dla Clio czy Kangoo 1.5 dci (tych jest znacznie więcej). dane auta: Clio 2 2006r. vin VF1BB1KEF35532208 Może dzięki waszej pomocy uda się namierzyć sanki w dobrym stanie i w okolicy (ze względu na wielkość i wagę przesyłki śpiewają po 90-100zł!)
  4. Spinka pasuje od strony kierowcy. Spinka od strony pasażera ma mniejszą średnicę.
  5. Dokładnie rok temu napisałem jak podmieniłem wkład led z używanej lampy. Rok - właśnie wczoraj się wypaliła. Czekam na nowy oryginał, 122zł z aledrogo. Wniosek - zastanów się dwa razy przed zakupem używki. Wprawdzie ja planowałem sprzedaż auta, ale zostało ze mną, i jeszcze pewnie długo pojeździ, bo muszę dokupić drugie. Nie będzie to Megane edit: nowa lampa po podłączeniu nie zadziałała. Okazało się że przełamał się przewód w osłonie gumowej pomiędzy klapą a karoserią. Kabelek naprawiony i wszystko hula.
  6. Witam. Po zderzeniu z sarną zmieniałem chłodnicę klimy. Przy zdejmowaniu intercoolera okazało się że spinka rury wylotu powietrza jest pęknięta - ten drut zabezpieczający. Zamontowałem wszystko na starych częściach ale turbo syczy, więc szukałem w sieci spinki do rury - no i znalazłem tylko do mastera 2,3dci. Pytanie do wszechwiedzących - czy ktoś może podmieniał spinkę z 2,3? Może ktoś wie czy średnice są te same? Spinka kosztuje 19zł a rura cała 420zł. Dla zainteresowanych, kupiłem i zrobiłem. Spinka pasuje idealnie, z wymianą nie ma problemu. Stara spinka była nie połamana ale wytarta, i tak osłabiona że nie trzymała. Uszczelka zniszczona, dostępna tylko w serwisie cena 58zł. Przypominam że to strona intercooler-turbo, po drugiej stronie (przepustnica-intercooler) jest inna średnica więc spinka nie spasuje i uszczelka też inna. Więc jeśli komuś gwiżdże na coolerze to może być ten przypadek.
  7. Ja uszczelniłem Sikaflex czy Soudalflex, w każdym razie jakiś poliuretan. Nałożyłem cienki pasek na lampę, poczekałem aż wyschnie przez noc, i zamontowałem. Do dziś sucho.
  8. Lampa w Grandour klejona nie jest, natomiast w coupe już jest cała posklejana, więc żeby rozebrać trzeba ją trwale rozmontować
  9. Moje doświadczenie w MIII Ph1 Grandtour. Przestał działać trzeci stop. Po przemierzeniu wyszło że spalił się LED. Zamówiłem na alledrogo najtańszą działającą lampę z M3 Coupe - uwaga jest klejona, ale po szybkim rozbebeszeniu okazuje się że płytka z ledami jest taka sama i wystarczy przekładka. Koszt 19,99 lampa + 15zł kurier + pół piwa (wymiana trwa za krótko żeby wypić całe ). Sposób demontażu: 1. najpierw ściągamy plastik od strony wew. klapy bagażnika (bez narzędzi - tylko ręce - puszczają zatrzaski - nie ma się co połamać) 2. naciskamy śrubokrętem na blaszki trzymające lampę stop od strony wew. klapy (wystarczy nacisnąć i tyle) 3. ciągniemy lampę ruchem wahadłowym - ja sobie pomogłem plastikową raklą, bo uszczelka dobrze trzyma 4. demontujemy bebechy lampy - wszystko na zatrzask, byle delikatnie 5. wymieniamy płytkę drukowaną z ledami i już
  10. No ja też szukam, bo u mnie najlepiej to słychać na rondzie szczególnie jak bujnie zawieszeniem to skrzypi jak wrota od stodoły.
  11. Czy ktoś już przerabiał ten problem w MIII? Właśnie straciłem kierunki i awaryjne, czekam na światło dzienne żeby pogrzebać pod maską, bezpieczniki w kabinie ok. Już rozwiązałem problem. Powyciągałem wszystkie bezpieczniki nawet te pod maską - wszystkie były dobre, a kierunki wróciły
  12. Dobrze się przyjrzyj, pisze brak towaru w magazynie. Trzeba by do nich napisać czy mogą sprawdzić aktualne ceny? Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  13. Dla ciekawości sprawdziłem ceny w czeskim serwisie i drogo śpiewają po 300kc czyli jakieś 48zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!