Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nylu007

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1,5
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. Dzięki za pomoc. Mimo wszystko jest tam trudny dostęp. Próbowałem ale nie udało mi się wyciągnąć tego drucika. Ale jest prostszy sposób żeby się dostać do świec: rurę intercoolera odpinamy "do połowy" czyli przedni zacisk i śrubkę pośrodku. Następnie odkręcamy dwie śrubki na których trzyma się "to coś w czym jest bagnet do oleju". Dzięki temu zabiegowi możemy już bez problemy wyciągnąć plastikową osłonę zakrywającą świece. Dodano: 14 sty 2017 - 11:09 A teraz jeszcze pytanie o świece. Sprawdzałem opór każdej po kolei. Do dwóch świec zupełnie nie miałem zastrzeżeń - przy mierniku ustawionym na 2000, opór 0,01 - czyli jak nowej. Natomiast z dwiema miałem problem. Jak raz przyłożyłem to opór był wysoki a czasem nawet 1 - czyli jakby była całkiem padnięta, a jak przyłożyłem raz jeszcze to było ok. Próbowałem wielokrotnie i raz było tak a raz tak. Czy to możliwe? Miernik mam nowy, co prawda tani za 20zł, ale nowy.
  2. Witam Mam głupie pytanie - chcę się dostać do świec ale przeszkadza mi rura intercoolera. Z przodu nie ma problemu bo to tylko zacisk, pośrodku jest przymocowana jedną śrubką. Ale jak to wymontować z drugiej strony?? Czy tam też jest jakiś zacisk? Próbowałem dzisiaj lekko pociągać do góry ale nie idzie. Mocniej nie chciałem żeby czegoś nie uszkodzić. U mnie silnik wygląda jak na tym zdjęciu (fotka nie moja, zapożyczona z tego forum). Regulamin pkt. 10 - odnośnie dodawania zdjęć :!: -Prezes
  3. dzięki, poszukam kogoś w katowicach kto mi to sprawdzi. A więc to może być alternator, ale jeśli ten byłby ok to co innego ?
  4. myślę że alternator dobrze ładuje - przykład sprzed kilku dni. Specjalnie zlekcewarzyłem ostrzeżenie ładowania akumulatora. Myślałem że meganka robi mi taki psikus. Ale jak radio przestało chodzić doszedłem do wniosku że ona wcale nie oszukuje. Zgasiłem silnik i od razu odpaliłem. Komunikat o usterce ładowania znikł, jednak po jakimś czasie pojawił się znowu. Po tym zrobiłem autostradą 300 km. musiałem kilka razy się zatrzymać na poboczu żeby "zresetować" megankę. po ponownym uruchomieniu wszystko działa dobrze, ale przez 10 minut. Czy jest w megance jakiś układ który "odcina" ładowanie akumulatora gdy ten jest całkiem naładowany? może mam uszkodzony taki układ - odcina ładowanie, ale nie włącza go potem?
  5. Witam Megane II 1,5 dci 2007r. Śmieszna sprawa, ale samochód z zegarkiem w ręku co 10 minut wyświetla mi komunikat "usterka ładowania akumulatora. Zatrzymuję się wyłączam silnik i jest wszystko ok ale przez 10 minutpotem znowu to samo. O co tu chodzi bo chyba nie o alternator ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!