Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jeeryy3

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.4 V 8 E7JB 6/26
  • Przebieg (tys.km)
    155300

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak mówię o fabrycznym radiu,po podłączeniu na wyświetlaczu po za godziną i temperaturą masz info z radia.
  2. Układ z ABS odpowietrza się inaczej tutaj podpowiedz jak to zrobić z podobnego forum jak nasze tylko VW Golfa: Odpowietrzanie układu hamulcowego przez Młody90 » N mar 21, 2010 13:59 Bez ABS Kolenosc odpowietrzania 1. Cylinderek hamulcowy lub zacisk tylnego prawego koła 2. cylinderek hamulcowy lub zacisk tylnego lewego koła 3. zacisk przedniego prawego koła 4. zacisk przedniego lewego koła W samochodach z korektorem siły hamowania kół osi tylnej podczas odpowietrzania hamulcow tylnych kol osi musi byc poruszana dzwignia korektora sily hamowania 5.Zdjac kapturek zaworu odpowietrzania cylinderka hamulcowego z zaworu odpowietrzania cylinderka hamulcowego ,oczyscic zawor i nalozyc czysty przezroczysty przewod . Drugi koniec przewodu wlozyc do napelnionego do polowy plynem hamulcowym naczynia. 6.Zalecic drugiej osobie pompowanie pedału hamulca az do wytworzenia cisnienia w ukladzie , czego oznaka bedzie rosnacy opor pedalu 7. po wytworzeniu cisnienia wcisnac calkowicie i przytrzymac pedal hamulca 8.odkrecic o pol obrotu zawor odpowietrzajacy. Do naczynia zacznie plynac plyn , koniec przewodu musi byc caly czas zanurzony w plynie 9. po wyczuwalnym spadku cisnienia plynu zakrecic zawor odpowietrzajacy 10. powtrozyc operacje z pompowaniem pedalu i spuszczaniem plynu 11. odpowietrzanie prowadzic tak dlugo az w przewodzie przestana sie pokazywc przecherzyki powietrza 12. zdjac przewod z zaworu odpowietrzajacego i zalozyc na zawor kapturek ochronny 13. w taki sam sposob odpowietrzyc cylinderki hamulcowe pozostalych kol Z ABS'em Wskazowka Odpowietrzanie ukladu hamulcowego z ABS'em odbywa sie inaczej , jezeli podczas odpowietrzania poziom plynu w zbiorniku obnizy sie za bardzo do ukladu dostanie sie zassane powietrze ktore moze dostac sie do pompy.Wtedy odpowietrzanie nalezy zlecic warrsztatowi ktory dysponuje przyrzadami do odpowietrzania i oprozniania ukladu ham. Koła Przednie 1. wyłączyc zaplon i wcisnac pedal hamulca ok.20x aby zniwelowac cisnienie regulacji ABS 2. napelnic zbiornik do gornej krawedzi 3. nalozyc przezroczysty przewod na zawor odpowietrzajac hamulca prawego przedniego koła. Drugi koniec przewodu misi byc zanurzony w naczyniu z plynem hamulcowym 4. zlecic drugiej osobie pompowanie pedalem hamulca az do wytworzenia sie przeciwcisnienia w ukladzie. Przytrzymac pedal i odkrecic zawor odpowietrzajacy . Kiedy opor pedalu ustapi zakrecic zawor. Powtorzyc operacje z pompowaniem pedalem i spuszczaniem plynu hamulcowego az w przewodzie przestana pokazywac sie pecherzyki powietrza 5.zakrecic zawor i napelnic zbiornik plynem 6. w taki sam sposob odpowietrzyc drugie przednie koło Koła tylne 1. wyłączyc zaplon i wcisnac pedal hamulca ok.20x aby zniwelowac cisnienie regulacji ABS 2. wcisnac i przytrzymac pedal hamulca 3. wlaczyc zaplon , zalozyc przewod i odkrecic zawor odpowietrzajacy prawego hamulca, zamknac zawor dopiero wtedy kiedy w przewodzie przestana sie pokazywac pecherzyki powietrza. Pompa ukladu ABS nie moze pracowac dluzej niz 120sek, robic co 10 minutowe przerwy na ochlodzenie pompy 4. Wylaczyc zaplon i przygotowac drugi hamulec do odpowietrzenia 5. w taki sam sposob odpowietrzyc hamulec 2koła 6. wlaczyc zaplon i zaczekac az pompa ABS sama sie wylaczy 7. Uzupelnic plyn hamulcowy do oznaczenia MAX
  3. Niekoniecznie w mojej RT nie ma tak jak i nie było termometru,elektrycznych lusterek,komputera pokładowego i halogenów.
  4. Jest na fejsie Pani Wgniotka. Zobacz, dziewczyna ma złote ręce.Cuda potrafi robić z autami.
  5. Jeśli dobrze pamiętam a mogę się mylić ten pierwszy jest z meganki i pasuje do takich radioodtwarzaczy :RDW240-09 RDW300-00 RDW302-11 Jeśli masz któryś z nich zadziała.Natomiast ten drugi jest od Clio III i tam sygnał idzie z magistrali CAN i nie pasuje.Ale niech ktoś może pewny na 100% się wypowie.
  6. Z Syreną 102 było by ciężko ale B 100 specjalnie dla Ciebie.A dla przypomnienia Warszawa,Cortina i 2CV.
  7. Włącz radio po odpaleniu silnika,wyjdzie z tryby zabezpieczenia akumulatora przed rozładowaniem i będzie włączać i wyłączać się razem ze stacyjką.Zniknie problem 20 minut.
  8. Z tym sprawdzaniem auta to też trochę lipa właśnie patrzyłem swoje i od ponad roku nic się nie zmieniło.Ostatni wpis jest z marca 2015 o przeglądzie i do teraz nic,czyli według CEPIK jeżdżę bez ważnej polisy i nie mam przeglądu.
  9. Jak ustalić fazę czy ph2? Zewnętrznie, tylna klapa bez blendy na rejestrację,tylne światła biało-czerwone,przednie bardzo ostro zakończone,maska zakończona dwoma czarnymi nerkami wlotów powietrza.
  10. Bez wyjęcia skrzyni biegów się nie da.Może być uszkodzona tarcza sprzęgła,docisk a nawet wałek sprzęgłowy lub półoś.
  11. P_r_z_e_m_o ma rację Ph1 ma inny panton kolorów. Szukaj koloru "szary hologram" na bazie zielonej perły, pełna nazwa "Gris Hologramme Mic 2Ct. Ph2 miało jeden szary metalik. Jak była by możliwość podjechać i obejrzeć samemu drzwi i były by z plastikami, weź ze sobą klapkę od bezpieczników. Ph2 ma plastiki czysto szare Ph1 lekko zielone, przy porównaniu wyraźnie widać.
  12. Lekko ścierna pasta "TEMPO" w zupełności wystarczy.Możesz też spróbować dobrać wosk barwiący t cut color fast.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!