Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adamzryczy

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich posiadam megane III z 2013r 1.6 16v i chciałem dołożyć esp,ale po dokupieniu wszystkiego czyli czujnika esp, przełącznika, pompy abs został problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy. Po zdiagnozowaniu elektrycznego wspomagania nie ma w opcjach czujnika kąta skrętu, nie ma też opcji uaktywnienia i dlatego nie wiem czy ten czujnik jest zamontowany w przekładni elektrycznej wspomagania czy pod kierownicą w manetce. Po przeszukaniu internetu w manetkach nie ma tego czujnika w megane jedynie w lagunach III, dlatego nie wiem czy ten czujnik jest potrzebny czy nie. Pompa abs/esp którą mam jest od megane, może wspomaganie elektryczne nie posiada tego czujnika. Czy ktoś przerabiał ten temat wie gdzie znajduje się ten czujnik czy trzeba wymienić całe wspomaganie elektryczne?
  2. Tak samo u mnie działa zawór a może coś z mapsensorem u mnie się dzieje? wartosci mogę sprawdzić ale nie wiem jakie powinny być np. na wolnych obrotach przy 1500, 2500 obrotów, nie mam z czym porównać.
  3. Witam ponownie żadnych błędów ani wypadania zapłonu filtr powietrza zmieniony cewki i swiece to nie wiem wykręcałem jedną ale ładna czyściutka auto ma założony gaz na gazie tak samo chodzi żadnych szarpnięć, jak by coś było z cewkami albo ze świecami to by szarpał albo nie równo chodził, muszę sprawdzić jeszcze czy rozrząd jest dokłdnie ustawiony.Zawór zfr dzisjaj sprawdzałem i działa tylko nie wiem ile powinień się otwierać bo u mnie chodzi tak ze 2 milimetry .
  4. Witam wszystkich ja też mam podobny problem wydaje mi się że jest strasznie mułowata, sprawdzana clipem żadnych błędów nie ma silnik pracuje ładnie nie szarpie na wolnych chodzi elegancko pali dobrze ale do 100 żeby się rozpędzić potrzebuję 18s to chyba jest coś nie tak samochód niedawno kupiony poprzedni właściciel wymienił kzfr i rozrząd. Może coś źle rozrząd ustawiony albo zawór regulacyjny się popsuł. Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!