Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziekan

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII i Scenic II ph II
  • Silnik
    1.6 16v i jeszcze raz to samo
  • Przebieg (tys.km)
    182 i 97
  1. Takie przebiegi są możliwe. Zobaczcie, że auto jak widać nie jest ideałem samochodu na co dzień być może nie było jedyne w domu. A że fotel wypierdziany: to jednak ponad 200 tysięcy, tapicerka w Megankach akurat nie należy do najbardziej wytrzymałych bym powiedział. Wracając do przebiegu, sam robię około 10 tysięcy rocznie swoim samochodem. Nie każdy ma 20 km do pracy i duże miasto, do tego czasem ma się służbówki. Moja Megi (Aktualnie na sprzedaż, tak zupełnie przypadkiem napomnę :D ) dokładnie tak jeździła przez 3 lata odkąd ją mam. Mało tego. W domu jest Laguna. Kupiona w...2002 jako czteroletnia mając 84 tys. na budziku. Zgadnijcie ile ma teraz? Niedawno stuknęło jej 200 tys. Małe przebiegi są możliwe, szczególnie w benzynie. Jeśli fura była prezentowana tu na forum, warto się zainteresować.
  2. Dziekan

    Renault Talisman

    Fajny Samsung SM6 ;) Bo być może nie każdy jeszcze wie, że w Korei Południowej nasze Renówki jeżdżą ze znaczkiem zupełnie niepodobnym do rombu :D http://swiataut.net/texts/show/78/969 Co ciekawe, nie oferuje się tam 4control, ale za to podobno oś tylna jest zestrojona bardziej komfortowo.
  3. Witajcie. Przez dobry rok żyłem w nieświadomości, że Megankom lubi pęknąć gumka, znaczy się taśma. Ale teraz widząc ile było postów o tym to aż mi oczy wychodzą. Słuchajcie, jak sytuacja wygląda teraz? Tyle czasu minęło od zakończenia produkcji, czy jest wreszcie jakiś sposób by się tego RAZ NA ZAWSZE pozbyć? Bo nie sztuką jest wydać parę stów na wymianę, ale z tego co czytam to i po 3 miesiącach znów można mieć problem. Ile teraz kosztuje taka zabawa jeśli tak?
  4. Jeszcze raz ja. Pytanie: mam spaloną żarówkę w panelu od nawiewów (klima manualna), więc może przy okazji dobrać się bardziej i włożyć panel z phI. Czy wie ktoś, czy one są kompatybilne? Czy i z tym przy okazji liftingu na modzili jak z zegarami. Pozdrawiam, Dziekan
  5. Witajcie. Odkopuję temat. Widzę, że na forum większośc modyfikacji jest w phI a tak się składa, że dla mnie jej standardowy bursztynek to najlepszy możliwy kolor. Drwiną ze strony losu jest zatem to, że akurat trafiła mi się ph II. Dla mnie iluminacja w ph II jest zwyczajnie brzydka, słaba, nijaka. Ten bladoniebieski na radiu i jego wyświetlaczu jeszcze ujdzie, ale to żółto jasne coś na zegarach i reszcie to dla mnie pomyłka. Drugą kwestią jest to, że jestem manualnie niepełnosprytny i przeróbki sam nie dokonam. Proszę o poradę, czy ktoś zna w podlaskim lub Warszawie/okolicy osobę lub zakład, któremu można bez obaw takie coś zlecić? Zmiana kolorów, zrobienie wsio na LED, względie zmiana tarcz na jakieś ładniejsze (o ironio znów te z phI wydają mi się dużo ładniejsze). Autentycznie nie lubię swojego samochodu przez to jak wygląda teraz wnętrze w nocy. A szkoda bo reszta jest niezła ;) Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam.
  6. Witajcie We wtorek zamieszczę fotki po montażu świateł NSSC DRL 510HP w miejsce przeciwmgielnych, będzie można ocenić jak to wygląda :) UPTADE Zamontowane. Wkomponowały się idealnie. Fotki z telefonu, ale ładne światło jest więc myślę że dało radę. Jak świecą to już zrobię normalnym aparatem w wolnej chwili. Jestem w każdym razie bardzo zadowolony. Auto zyskało, puste miejsca już nie są puste, skończy się marnowanie żarówek łącznie z tymi w kokpicie. Dodano: 16 kwi 2014 - 23:54 Temat w górę, dołączam jeszcze dwie fotki ze świecącymi:
  7. Tu fajny zestawik, podobny tyle że wzmak Blaupunkta, kable w zestawie: http://allegro.pl/jbl-gt5-12-b-wzmacniacz-blaupunkt-gta-270-kable-i4111176457.html
  8. Odgrzewam temat. Moje auto bez problemu potrafi ruszyć się z miejsca bez gazu nawet na czwórce, przy dobrych wiatrach przez sekundę poruszy się nawet na piątce. Przy dynamicznej jeździe z użyciem większej mocy czasami się ślizgnie. Bierze bardzo wysoko, chociaż to akurat cecha i sprawnych Meganek z tego co zauważyłem. Z drugiej strony przy normalnej jeździe wszystko jest OK, żadnych niepokojących dźwięków, szarpania, nic. To teraz obstawiamy: jak myślicie, całe sprzęgło do wymiany, czy jakiś element?
  9. Witajcie Tak, tak jak pisałem weszło na to co było i jest na prawdę super. Ja się biłem z myślami, chciałem zrobić Helixa Esprit 13' z wygłuszeniem drzwi, ale na razie stwierdziłem że wezmę te Clariony i jak usłyszałem efekt to już wiem że prawdopodobnie tych Espritów i wygłuszenia w tym aucie to już nigdy nie będę miał potrzeby robić :) To na prawdę dało radę.
  10. Jakkolwiek dwuznacznie to nie zabrzmi, mój ma 20 cm. Głośnik w skrzynce Bardzo mały jak na sub, ale skrzynię jak się weźmie w ręce to dużo cięższa od skrzynek np, Blaupunkta i innych takich z głośnikami 30cm. Fryzura co prawda nie chodzi w rytm muzyki, ale basy są ładnie podkreślone i szybkie, uzupełnia się to świetnie. W Megane sedan gra ten subik cudownie, niejeden głośnik by zginął w tym bagażniku a to maleństwo daje radę, super się uzupełniając z budżetowym systemem Clariona na 13. W poprzednim aucie miałem DLS B6 i wygłuszone drzwi, grało pod radiem Clariona budżetowym, a auto było niedużym hatchem. Szczerze mówiąc to co mam teraz w Megi sedan subiektywnie lepiej mi się podoba. A drzwi niewygłuszone :)
  11. Niech kupują co chcą. Być może gdybyśmy byli w tej Tunezji to odwrotne rozumowanie by było, france by się nam opatrzyły i ubóstwialibyśmy unikalne kształty Astry III, może po prostu mamy tą mentalność bycia w mniejszości i posiadania czegoś innego :) Ja bym w każdym razie swojej Megi nie zamienił na żadną Octavię czy Astrę. Mam ją tydzień z hakiem, a jeżdżę na co dzień wieloma różnymi samochodami. Ale to auto jest po prostu dla mnie, a o to chyba chodzi w wybieraniu samochodu. Ja uwielbiam Renówki i tyle, chociaż pamiętam jak bardzo podobała mi się pierwsza Octavia gdy wychodziła na rynek. To był szok, wtedy też wyszedł nowy Passat, bardzo zamieszał. Oglądało się te gazety motoryzacyjne w 1997 roku jako dzieciak i się wzdychało Ale to były inne czasy.
  12. U mnie trochę tego będzie, bo auto mam tydzień. Nowe letnie gumki Światła do jazdy dziennej LED w miejsce przeciwmgielnych Głośniczki odseparowane z przodu, skrzynka ze wzmakiem z tyłu z poprzedniego samochodu Dywaniki dedykowane i choinka zapachowa, piękna bo czarna drążki kierownicze kilka myć i tankowań wszystko w tydzień
  13. Są w necie zdjęcia megane II sedan z pakietem stylistycznym jak od RS. Tam gość zapodał listwę na okna ale tylko dolną, nie po całości, a kolor auta czarny. Ładnie to wyglądało. Ale to wyjątek potwierdzający regułę. Teraz producenci to wszystkiego pchają chromy i to się za chwilę opatrzy. Do Megane III to ani trochę nie pasuje moim zdaniem, to auto w ogóle takich ozdobników nie potrzebuje. A jeszcze ciekawostka: zauważmy że np. sporo niemieckich drogich aut w najdroższych sportowych wersjach NIE ma chromów, choć w tańszych są.
  14. Szczerze, jak się ma suba dobrej klasy, który nie jest zbyt wielkim klocem i "nadąża" z basem, to 16cm wcale moim zdaniem nie jest takie niezbędne. Dobrej klasy 13 idealnie zagrają wysokie i średnie tony, podział pracy głośników jest klarowny, każdy ma swoją specjalizację, w średnich tonach słychać więcej rzeczy. Bas załatwia wtedy sub, który można podpiąć w przeciwfazie, by niskie tony było słychać bardziej z przodu, doskonale się to wtedy uzupełnia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!