Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Karol89

Użytkownik
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane
  • Silnik
    1.6e
  • Przebieg (tys.km)
    160

Profil

  • Zainteresowania
    HTML / CSS / PHP / JAVA
  1. meganecoupe02, dzięki już wszystko wiem, teraz tylko trzeba lutować
  2. Jak nie zadział to zamienię kable. Mam jeszcze jedno pytanie czy to normalne, że jak się zaświeciła ta kontrolka to ABS wogóle nie działa na wszystkich kołach ?
  3. Ale szybko odpowiadacie spróbuję zalutować tylko jak trafić, który kabel jest który
  4. Witam. Jest taka sprawa, jakiś czas temu zaświeciła mi się kontrolka od ABS-u. Pozaglądałem do czujników i się okazało, że przy prawym przednim kole urwał się kabel od czujnika zaraz przy wtyczce. Narazie tak jeżdżę bo nie mam czasu na zrobienie tego, ale mam jedno pytanie. Czy jeśli zlutuje ten kabelek to będzie wszystko ok, czy muszę coś jeszcze robić ? Może ktoś miał taką sytuację i podzieli się doświadczeniem Z góry dzięki
  5. he a ja miałem takie same objawy i wymieniłem tuleje rozprężne (to te na wahaczach) oczywiście wszystkie 4, no i gumki na stabilizatorze no i przeszło i samochodzik elegancko sie prowadzi.
  6. Witam. Znalazłem na allegro taki oto short shifter: http://moto.allegro.pl/item924929296_short...egane_clio.html Wiem do czego to jest i co on robi, ale jakoś nie moge sobie wyobrazic jak to sie zaklada. Mógłby mi to ktoś rozjasnic ??
  7. Bez zniszczenia nie odkręcisz, ale jest na to sposób. Jak mechanik mi zmieniał drążki to w jednym nie było tej podkładki, więc skręcił to na klej do metalu, ale taki najsłabszy, żeby w razie czego można było odkręcić.
  8. http://www.tkk.org.pl/forum/files/zawias_p_1_208.png 5 - łożysko amortyzatora. Nie jest to rysunek z Megane, ale wygląda to podobnie.
  9. kamil18_05, dzięki muszę to zrobić bo mi się zaświeca kontrolka ABS. Myślę, że pomoże, bo już się zdążyłem przyzwyczaić do ABS-u, a teraz dziwnie się jeździ.
  10. Miałem taki sam problem, pomogła wymiana łożysk amortyzatorów tak jak podpowiada bronius.
  11. Ta podkładka jest tak zrobiona, że nie może wytrzymać podczas odkręcenia. Najgorsze jest to, że można je dostać tylko w komplecie z drążkiem. :roll:
  12. To ja mam pytanie. Czym czyścić te czujniki? Jakimś preparatem ?
  13. Mam podobny problem, ale wydaje mi się, że to jest coś nie tak w prazednim zawieszeniu. Wiem, że u mnie drążki kierownicze i koncówki sa w bardzo dobrym stanie. Przeguby też. Zbieżność też była niedawno ustawiona. Przy ruszaniu i hamowaniu słychac jakies pojedyńcze trzaski, tak jakby z przedniego lewego koła albo wahacza. Czy ktoś może powiedzieć gdzie szukac przyczyny ??
  14. ja mam nastepujący problem: mam silnik 1,6e 8V k7m bardzo dobrze wszystkim znny:) jakieś 2 może 3 miesiące temu silnik zaczą mi przerywać w czasie jazdy, ale tylko wtedy gdy chciałem jechac cały czas z tą samą prędkością. Jak dodawałem gazu to wszystko oki wolne obroty też byly oki. Pożniej bylo tak że jak silnik wszedł na okolo 3000 obrotów to zapalała się kontorolka EKG i wszystko było tak jak trzeba, nic nie szarpało jezdziło sie jak trzeba. Teraz po odpaleniu nie ma wolnych obrotów, ale jak go przytrzymam na i przejade okolo 5 km to juz ma wolne ale bardzo różne (faluja) czasem zdarza się że zgaśnie. Czasem zamiast wolnych obrotów to ma 2000 ale zaraz spadają do okolo 500 i falują. Oczywiście EKG świeci cały czas. Moje pytanie jest takie: od czego zacząć? od tego wężyka podciśnienia, świec, przewodów, cewek ?? może ktos cos doradzi?? z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!