Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

psota

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 1,4 2003r.
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    118000
  1. Wielkie dzięki, znalazłam ta tajemniczą pozycję ! a moze mi ktos podpowie gdzie i jak ta rolke trzeba zamocowac? podobno w kanapie, ale jakos nie widze pasującego miejsca. I jeszcze gdzie mozna kupić silikon w sprayu (wyczytałam ze pomaga w zwijaniu pasów) będe wdzięczna za podpowiedź, pozdrawiam
  2. witam, podłączę się do tematu pasów chociaż mnie interesuje środkowy tylny pas. Mam auto z kratka i pas ten został zdemontowany, postanowiłam przerejestrować spowrotem na 5 osób, dokupiłam środkowy pas, ale ni czorta nie wiem jak go zamontowac (gdzie miesci sie zwijacz) no i jeszcze jeden szkopuł. Zastanawiam sie czy ten pas który kupiłam nie jest uszkodzony bo nie mogę go wyciagnąc z rolki. Gośc który mi sprzedał mówi ze rolka musi byc w odpowiednim ułożeniu ze jakas zapadka sie wtedy odblokuje. Mi się wydaje ze blokada powinna włączać sie z zależnosci oid szybkości ciągnięcia a nie od ułożenia pasa?? bardzo proszę o Waszą poradę i z góry dziękuję !! pozdrawiam
  3. dziekuje wszystkim którzy sie wypowiedzieli, sprawa jest juz załatwiona. Niestety piasta nadawala sie tylko do wymiany (gwintu praktycznie nie bylo. De facto nie wiem teraz kto mi zepsul te gwinty, czy przy wymianie opon na zimowe, czy przy zmianie kola przez asistance czy przez wulkanizatora, wiec pozostaje wziac koszty na siebie. Trudno sie mowi, grunt ze mi kolo nie odpadnie teraz, pozdrawiam Monika
  4. problem jest w tym ze wezwalam assistance bo zlapalam gume i to ona mi tak te gwinty zalatwil, wiec chyba raczej do odpowiedzialnosci go nie zdolam pociagnac http://megane.com.pl/images/smiles/icon_sad.gif http://megane.com.pl/images/smiles/icon_sad.gif
  5. Pomóżcie proszę, zmieniali mi kola na zimowe i przykrecili srubami od letnich felg ktore byly za dlugie i zblokowaly mi kolo. Po wykreceniu okazalo sie ze sruby zerwaly gwint w piascie ! i nowych srub nie daje sie wkrecic juz. OLABOGA ! co teraz mam poczac ? chyba usiade i bede drzec wlosy z glowy. W serwisie renault kazali wymienic piaste z lozyskiem za jedyne 600zł O BOZIUUUUUUU, pomozcie, gdzie szukac np uzywanej piasty? lub jak mozna ten problem teraz rozwiazac??pomozcie prosze, Monika Następnym razem wystarczy jeden " " w temacie. Na forum można pisać z polską czcionką - Prezes
  6. dzieki, ale link sie nie otwiera a poza tym moze nie wyjasnila precycyjnie, chodzi mi o to gdzi sa umiejscowione w samochodzie/
  7. witam, a czy ktos mi pomoze znalezc te filtry przy silniku 1,4 ? bardzo dziekuje/ pozdr.
  8. Ja mam podobny problem z meganka II z 2003 (1,4 16v) toć ten samochód szybciej niz 140 z górki nie jedzie nie wspomne ze rozpedzenie go do 100km/h trwa chyba z poł minuty. Nie wiem czy to normalne, zastanawiam sie nad zrobieniem testów na hamowni. mam nawet zalozony magnetyzer co sadzilam ze troche poprawi osiagi ale generalnie d... blada. Dodam ze wszytkie płyny i filtry sa regularnie wymieniane i nie cnie smierdzi :). Moze pomozecie?
  9. Witam, Panów miałam dokładnie taki sam przypadek z moja meganka 1,4 2003r jakies 5-mscy temu po sciagnieciu do serwisu został wymieniony czujnik położenia koła zamachowego. Niestety po 5 msc znowu mialam z tym problem i wczoraj znowu mi go wymienili, ciekawe na juz dlugo wystarczy teraz. Słyszalam od pewnego mechanika ze przyczyna moze byc koniecznosc zrobienia rozrzadu. (auto ma 82tys) nie wiem czy to jest prawda ale w serwisie renault zalecaja rozrzad przy 120 000. na razie w kazdym razie dziala, pozdrawiam/Monika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!