Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ManOfSteel

Nowy użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Land Rover Freelander 04
  • Silnik
    2.0 td4
  • Przebieg (tys.km)
    138k
  1. No i już jest lepsza dyskusja, a nie ciągłe narzekania na diesla! Bo nie do końca narzekają ci którzy nie mają, bardziej ci którzy mają ale źle kupili, od nie uczciwego sprzedawcy-handlarza!!! Który świadomie cofa liczniki i innego typu rzeczy! Problemem koleżanki jest taki że tę kwotę z meganek trafi w dieslu modele nie zbyt udane, sprawiają sporo kłopotów, pewnie nie wszystkie bo na pewno są tacy którzy trafili dobrze i nie narzekają na Meganki w dieslu. Dlatego mi się wydaje że powinna spróbować poszukać coś z Citroena lub Peugeota 1.6 w dieslu. Troszkę lepsze silniki z takich starszych roczników. A jeśli jednak wybierasz benzynę to też powodzenia życzę i daj znać co wybrałaś - kupiłaś. A jeszcze jedno, nie żałuj kasy na sprawdzenie auta w serwisie bo to może cię uchronić przed większymi kosztami lub błędem zakupu feralnego auta.
  2. Jak kolega wyżej napisał, za 11k zbyt dobrego diesla możesz nie trafić. Poza tym słabo mi się robi jak czytam takie opinie że diesel to... diesel tamto... ludzie tak to jest jak się kupuję auta z niby znanym przebiegiem od handlarzy! Tak bardzo ufamy w te słynne przebiegi rzędu 180 000!! A jest to standardowa ilość kilometrów cofania licznika z kilkuset tysięcy jakie pewnie auto dane miało. Więc zanim zacznie ktoś psioczyć na diesla to najpierw niech sprawdzi jego faktyczny przebieg, nie uczciwych handlarzy jest 95% w naszym kochanym kraju. Sam miałem diesla, już któregoś z rzędu i nie miałem problemów. Bo kupuję od sprawdzonego źródła. Nie chce tutaj obrażać innych itd. A wracając do Twojego zakupu to raczej bym z tą kwotą nie pchał się na diesla, a Megany mają tak czy tak swoje przypadłości bez różnicy czy to ON czy PB. Np. klimatyzacja, odpływy na podszybiu. A i tak wszystko sprowadza się czy kupisz od uczciwego sprzedawcy! Ale lepiej 1.6 benzynę bo 1.4 pali to samo a jest słabszy. Pozdrawiam.
  3. Fiat 126p (taty) Cienias (brata) Peugeot 405,406 (teścia) moje- Peugeot 406 sw 2.0 benz. Volvo V40 1.9 tdi Opel Corsa D 1.3 cdti Peugeot 207 sw 1.6 + Lpg Renault Megane HB II Ph II 1.5 dci Renault Megane CC II Ph II 1.9 dci (obecnie do sprzedania ) A co następne to się zobaczy jak sprzedam Megii kabrio.
  4. A szukasz tylko w benzynie? Zobacz na ogłoszenia tutaj na forum, zawsze mogą być pewniejsze od ogłoszeń handlarzy. Ten jeden model który dałeś link ma malowaną środkową konsolę pod kolor karoserii- bordo czy czerwień. Po VIN też możesz posprawdzać co nie co, choćby kilometry czy się zgadzają. Najważniejsze w CC jest to czy dach dobrze pracuje i wszędzie dolegają uszczelki. Jest dużo rzeczy do sprawdzenia, więc najlepiej podjechać z osobą także posiadającą takie auto.
  5. Zgadzam się z przedmówcą, widać to na zdjęciach że dach jest krzywy, źle spasowany, albo w ogóle nic nie było z nim robione-ustawiane. A w ogóle masz trzpienie w dachu które wchodzą w mocowania nad przednią szybą? Bo samo ustawienie szyb przednich nic nie pomoże na tą chwilę, dopóki nie ustawisz dachu.
  6. Generalnie jest jedna rada, nie kupuj auta z Gniezna i jego okolic!! Także na Twoim miejscu bym sobie odpuścił komisy, bo nie wiesz na co trafisz, a tam potrafią tak kręcić że zdziwił byś się Nie wierz w to jak mówią że książka serwisowa jest z pełną dokumentacją, teraz wszystko idzie podrobić.A zawsze jedź z kimś kto obejrzy auto na spokojnie, bo jako kupujący nie zauważysz błahych rzeczy! Szukaj w prywatnych ofertach, może tutaj na forum jest ktoś, kto sprzedaje model który by ciebie interesował. Powodzenia
  7. majk1989 bo takiego jak Ty problemu jeszcze chyba nikt nie miał!! Więc będzie wiadomo do kogo na przyszłość napisać! A regulacje drzwi wiadomo że trzeba nieźle się naszukać. Ale najważniejsze że udało się Tobie to zrobić. A nieźle musiałeś uderzyć tym młotkiem skoro spaw puścił .Pozdro
  8. Raczej powinieneś mieć taki sam kolor jak wyżej masz wyświetlacz od radia, ja tak mam, jasne tło i czarne cyfry i litery, takie wyświetlacze były montowane w autach po lifcie. Kolor jasny, z ciemnymi nazwami, wszędzie było tak- od kompa na środku pomiędzy zegarami, od radia i od klimy. Przed liftem były w kolorze bursztynowym. Pozdro
  9. Na zdjęciu to co zaznaczyłeś bardziej wygląda jak by drzwi nie dolegały-domykały się do końca.Zobacz jak na zewnątrz to wygląda. Możesz jeszcze spróbować tylną szybę wyregulować-odchylić ją, żeby bardziej odchodziła,ale wtedy u góry na uszczelkach nie będzie dochodzić. Więc tak jak pisałeś, spróbuj na zawiasach wyregulować! Jeśli drzwi są ok, to faktycznie masz lekki problem, chyba jeszcze nikt takiego nie opisywał z właścicieli meganek kabrio! Pozdrawiam.
  10. Korzystając z uprzejmości kolegi, który udostępnił mi miejsce w warsztacie, wymieniłem wczoraj w swojej Megi tylne klocki hamulcowe , zwłaszcza że robiłem to sam pierwszy raz, ale czytając porady tutaj na forum nie ma z tym wielkiego problemu. A że robiłem to w warsztacie kolegi użyczył mi specjalnej maszynki do wkręcania tłoczków więc nie musiałem się siłować.
  11. Cześć, tej pierwszej Megany nie mogę otworzyć a ta druga jasna Megana, to też szału nie ma,w środku plastyki ma nieźle zajechane. Do tego na twoim miejscu nie szukałbym ogłoszeń z auto komisów! Tam pewnie też prawdy nie powiedzą Tobie! Lepiej postaraj się znaleźć prywatne ogłoszenia choć pewnie też to nie będzie łatwe. Co do rejestracji o którą pytałeś troszkę wcześniej to pewnie jest z Wrocka, ale też może być z floty (wypożyczalni), bo moja żona ma auto firmowe z floty(wypożyczalni) i też ma rej. DW... Ciężko pewnie będzie znaleźć auto takie jakie będziesz chciał. Na pewno tak jak koledzy proponują, lepiej 6 biegowe, 106 konne auto, diesel. Dynamika i akustyka lepsza.
  12. ManOfSteel

    Jaki olej 1,5 dci?

    Fap-a tak jak piszą koledzy wyżej raczej nie masz, bo silniki dci 1.5 chyba nie mają, ale sprawdź, poza tym dziwne że ktoś wlał półsyntetyk!! Ja w Megane II z takim silnikiem 1.5 nie miałem Fap-a i lałem syntetyk. Powinien być lany cały czas normalnie syntetyk do samego końca. A różnica jest w olejach, więc jeśli masz Fap-a to lej olej przeznaczony do tego,bo później możesz mieć problemy,a jak nie masz to dawaj normalnego syntetyka. I się tego trzymaj do końca. Bo dlatego tyle ludzi płacze jak ma Fap-a a nie leje olejów przeznaczonych do tego. A ta płukanka czy to coś ci pomoże? Jak zalejesz olejem to i tak moment olej będzie ciemny. Tak jest z dieslem. Ja używam Totala do Fap-a.
  13. Najlepiej jak podjedziesz do kogoś na kompa i sprawdzisz, bo nie koniecznie musisz mieć obniżoną moc, może być po prostu w dowodzie wpisane mniejsze Kw kW jak kolega wyżej napisał, ze względów podatkowych,ubezpieczeniowych i tym podobnych, tak też we Francji robią, bo ja mam też wpisane Kw kW inne, a sprawdzane było na kompie i moc jest 130 KM. Też mam silnik 1.9 dci. Pozdro
  14. Zgadzam się z przedmówcą wyżej, jak na ten rocznik to bardzo tania ta Megana!! Moja Megane CC z 2008r. jest prawie dwa razy droższa! Więc jak na moje coś jest nie tak z tym autem! Albo sprawdzić go absolutnie dokładnie, bo książki serwisowe to każdy handlarz może sobie zrobić. Powodzenia. Daj znać co dalej.
  15. Umyta, odkurzona, no i zatankowana za 5.17 zł/l ON!! Po przejechaniu w trzy dni prawie 4 tyś km, przyda jej się odpoczynek!! Ale przy tak ładnej pogodzie jak tu nie wykorzystać otwartego dachu i nie pojeździć !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!