Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
7050 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane III phI Megane 3 ph1 1.9dCi 130 jakie aku?
Pawel odpowiedział(a) na kambastian temat w Akumulator i alternator - Megane III, Scenic III, Fluence
Niestety wczoraj Tuborg padł po 2 latach 3 miesiącach i 20 dniach. W sklepie do problemu podeszli profesjonalnie i wymienili akumulator na nowy od ręki. Okazało się, że cała seria tych akumulatorów była wadliwa i dość szybko zostały wycofane z produkcji i ze sprzedaży. -
Wczoraj padł mi Tuborg Pro Dynamic 77Ah i 760A dokładnie po 2 latach 3 miesiącach i 20 dniach od zakupu. Akumulator tak rozwalony, że nawet na kablach nie dało się odpalić i trzeba było go wyciągnąć z auta. Tutaj jednak muszę przyznać, że sklep stanął na wysokości zadania (Akumar oddział Konin) i akumulator od ręki został wymieniony na nowy. Nowy akumulator to Duracell Advanced DA74H 74Ah i 740A, co ciekawe na teście wydobył z siebie 820A, akumulator ma 3 lata gwarancji. Mam nadzieję, że ten okaże się lepszy od poprzedniego.
-
Niestety w tym przypadku tylko wtryskiwacz nr 3 jeszcze jakoś daje radę. Do przebiegu wpisanego na forum, możesz dodać spokojnie prawie 100 tyś km, bo w tym modelu wtryskiwacze są dość trwałe. Czas na regenerację.
-
Megane II phI Licznik przestaje działać - różne pytania
Pawel odpowiedział(a) na marek789 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
W MII to pewnie 50-100 zł bo już chyba wszyscy to auto rozpracowali. -
Megane II phI Tarcze hamulcowe OEM
Pawel odpowiedział(a) na diablo62 temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Tarcze OEM Renault to ładnie zapakowane SNR ze znaczkami Renault. Jakość tarcz i łożysk jest OK, cena dobra więc nie ma się co zastanawiać. Jak kupisz sprawdź, czy w tarczach na pewną są łożyska SNRa, a nie jakieś podróbki. Uważaj na opisy aukcji bo ostatnio sprzedawcy bardzo kombinują, wstawiają zdjęcia oryginałów, a w opisie piszą co faktycznie sprzedają. Zamiast na allegro zerknij na ofertę sprawdzonych sklepów, np. Wajbex lub Moto-Dynamic. -
W MII wymieniałem olej w skrzyni po przebiegu ok. 130 tyś km i różnica w zmianie biegów po wymianie była spora. Biegi zaczęły lżej wchodzić i skrzynia przestała haczyć przy redukcji biegów. Moim zdaniem warto wymienić olej w skrzyni co jakiś czas.
-
Zda egzamin, żadnych niespodzianek być nie powinno, wymiana jest dość prosta. Jeśli dobrze pamiętam, to przy rozkręcaniu wodzika dobrze jest sobie zaznaczyć jak daleko go ponowie przykręcić. Nie trzeba wtedy się bawić w jego ponowne ustawianie.
-
Miałem w swoim aucie po zakupie oryginalne 17" i musiałem je wymienić na 16". Niestety oryginalne 17" były pokrzywione, są dosyć miękkie i potwierdził mi to też wulkanizator. Teraz mam 16" i mogę polecić, wyższy komfort jazdy, mocniejsze felgi i tańsze opony :)
-
Megane II phI Renault Megane II 1.6 automat
Pawel odpowiedział(a) na Hodas temat w Zakup - Megane II
W automacie nie da się ukryć jego stanu przez zalanie gęstym olejem. DP0 przestanie wtedy całkiem zmieniać biegi. Tak jak wyżej wspomniano, te skrzynie nie są takie straszne jak je malują. Najważniejsze, to sprawdzić jak przerzuca biegi w dół i w górę po rozgrzaniu, a także czy płynnie rusza po pełnym zatrzymaniu. Najczęstsze usterki to zawory i nieszczelne konwertery, w obu przypadkach naprawa wyniesie ok. 1000-1500 zł. -
Megane III phI Problem z modułem UPC
Pawel odpowiedział(a) na waldiptica temat w Elektr.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Poprzedni moduł nie był czasem zalany? -
Megane II phI Licznik przestaje działać - różne pytania
Pawel odpowiedział(a) na marek789 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Przebieg sprawdzisz tylko po podłączeniu. -
Megane III phII Filtr oleju
Pawel odpowiedział(a) na Slu1906 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Jeżeli masz rocznik 2011, to FAP już wtedy był w standardzie. Przy FAPie obowiązkowo olej z normą RN0720. Najtańszy i najlepszy będzie chyba ELF EVOLUTION FULLTECH 5W30 FE. Inne przykładowe oleje spełniające normę: GULF FORMULA RNX 5W30 (w promocji można go kupić taniej niż ELFa) TEXACO Havoline Ultra R 5W30 RN0720 VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30 ENEOS PREMIUM HYPER R1 5W30 C4 MOTUL SPECIFIC RN 0720 5W30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-4 5W-30 Carlube Triple R 5W-30 C4.