Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pawel

Zasłużeni dla forum
  • Postów

    7050
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

181 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III/Megane II Grandtour
  • Silnik
    2,0 dCi/1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    71/165

Ostatnie wizyty

3512 wyświetleń profilu
  1. Witam. Widzę, że dość często udzielasz sie na forum

     Mam megane 3 1.5 dci 110, ktore ciezko odpala 1szy raz rano

     Tzn kreci rozrusznikiem dłużej niz zwykle. Moze mógłbyś jakos pomóc? Jestem z Konina

  2. Witam. Czy znasz kogoś z Konina kto mógłby naprawić taśmę airbag?

  3. Niestety wczoraj Tuborg padł po 2 latach 3 miesiącach i 20 dniach. W sklepie do problemu podeszli profesjonalnie i wymienili akumulator na nowy od ręki. Okazało się, że cała seria tych akumulatorów była wadliwa i dość szybko zostały wycofane z produkcji i ze sprzedaży.
  4. Wczoraj padł mi Tuborg Pro Dynamic 77Ah i 760A dokładnie po 2 latach 3 miesiącach i 20 dniach od zakupu. Akumulator tak rozwalony, że nawet na kablach nie dało się odpalić i trzeba było go wyciągnąć z auta. Tutaj jednak muszę przyznać, że sklep stanął na wysokości zadania (Akumar oddział Konin) i akumulator od ręki został wymieniony na nowy. Nowy akumulator to Duracell Advanced DA74H 74Ah i 740A, co ciekawe na teście wydobył z siebie 820A, akumulator ma 3 lata gwarancji. Mam nadzieję, że ten okaże się lepszy od poprzedniego.
  5. Niestety w tym przypadku tylko wtryskiwacz nr 3 jeszcze jakoś daje radę. Do przebiegu wpisanego na forum, możesz dodać spokojnie prawie 100 tyś km, bo w tym modelu wtryskiwacze są dość trwałe. Czas na regenerację.
  6. W MII to pewnie 50-100 zł bo już chyba wszyscy to auto rozpracowali.
  7. Tarcze OEM Renault to ładnie zapakowane SNR ze znaczkami Renault. Jakość tarcz i łożysk jest OK, cena dobra więc nie ma się co zastanawiać. Jak kupisz sprawdź, czy w tarczach na pewną są łożyska SNRa, a nie jakieś podróbki. Uważaj na opisy aukcji bo ostatnio sprzedawcy bardzo kombinują, wstawiają zdjęcia oryginałów, a w opisie piszą co faktycznie sprzedają. Zamiast na allegro zerknij na ofertę sprawdzonych sklepów, np. Wajbex lub Moto-Dynamic.
  8. W MII wymieniałem olej w skrzyni po przebiegu ok. 130 tyś km i różnica w zmianie biegów po wymianie była spora. Biegi zaczęły lżej wchodzić i skrzynia przestała haczyć przy redukcji biegów. Moim zdaniem warto wymienić olej w skrzyni co jakiś czas.
  9. Nie wiem ile w ATE Ceramic ceramiki, ale fakt jest taki, że to działa i klocki nie pylą :) Jedyny minus, to klocki są głośniejsze niż zwykłe klasyczne TRW. W MIII mam mało pylące TRW i też są OK, pyłu mało i łatwo go zmyć.
  10. Zda egzamin, żadnych niespodzianek być nie powinno, wymiana jest dość prosta. Jeśli dobrze pamiętam, to przy rozkręcaniu wodzika dobrze jest sobie zaznaczyć jak daleko go ponowie przykręcić. Nie trzeba wtedy się bawić w jego ponowne ustawianie.
  11. Miałem w swoim aucie po zakupie oryginalne 17" i musiałem je wymienić na 16". Niestety oryginalne 17" były pokrzywione, są dosyć miękkie i potwierdził mi to też wulkanizator. Teraz mam 16" i mogę polecić, wyższy komfort jazdy, mocniejsze felgi i tańsze opony :)
  12. W automacie nie da się ukryć jego stanu przez zalanie gęstym olejem. DP0 przestanie wtedy całkiem zmieniać biegi. Tak jak wyżej wspomniano, te skrzynie nie są takie straszne jak je malują. Najważniejsze, to sprawdzić jak przerzuca biegi w dół i w górę po rozgrzaniu, a także czy płynnie rusza po pełnym zatrzymaniu. Najczęstsze usterki to zawory i nieszczelne konwertery, w obu przypadkach naprawa wyniesie ok. 1000-1500 zł.
  13. Jeżeli masz rocznik 2011, to FAP już wtedy był w standardzie. Przy FAPie obowiązkowo olej z normą RN0720. Najtańszy i najlepszy będzie chyba ELF EVOLUTION FULLTECH 5W30 FE. Inne przykładowe oleje spełniające normę: GULF FORMULA RNX 5W30 (w promocji można go kupić taniej niż ELFa) TEXACO Havoline Ultra R 5W30 RN0720 VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30 ENEOS PREMIUM HYPER R1 5W30 C4 MOTUL SPECIFIC RN 0720 5W30 FUCHS TITAN GT1 PRO C-4 5W-30 Carlube Triple R 5W-30 C4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!