Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dino87

Użytkownik
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III coupe
  • Silnik
    1.6 16v 110hp
  • Przebieg (tys.km)
    61
  1. Sorki Gojgien, ale powiem szczerze na jeździe próbnej nie pojechałem na zaśnieżone lotnisko patrzyć jak autko lata bokiem. ;] @meganecoupe02: mam nadzieję, że coś takiego da się zrobić. W sensie, jeżeli da się wyłączyć esp przez interfejs ODB to jesteśmy prawie w domu. Ogólnie to najlepiej by było zmienić właśnie zachowanie tego przycisku wyłączającego w tym przypadku ASR, bo znając życie da się to zrobić softwarowo.
  2. Hmm, chyba w instrukcji jest, choć nie wiem, ja składałem tak jak zawsze. ;p Wkładasz rękę między siedzisko i oparcie od strony kabiny i pociągasz. Jak już masz siedzisko na pionowo naciskasz przycisk (znajdują się na oparciu, na górze, na skrajach) i je kładziesz. Jak zagłówki masz złożone to powinny się położyć na poziomo mniej więcej.
  3. Auto z gorszym wyposażeniem nie traci więcej na wartości teoretycznie, ale ciężej jest później je sprzedać. No ale chyba nie zamierzasz kupować auta z myślą o jego sprzedaży? :D Jak już powiedziałem - osobiście wziąłbym nowy z salonu jeżeli by fundusze na to pozwoliły, używanego nigdy nie jesteś na 100% pewny.
  4. Eh, w USA wystarczyłoby kupić auto z manualną skrzynią, a tutaj musimy się głowić...
  5. http://www.renault.pl/media/cennik-promocyjny/-pdf-/att00191994/AM11_MK3.pdf Podobnie jak Norbert sugerowałbym zakup nowego auta, jeżeli tylko fundusze na to pozwolą. Słyszałem opinie dealerów, że tego silnika 100 konnego nie ma za bardzo sensu brać, ale prawdę mówiąc nie miałem z nim nigdy do czynienia więc nie mogę dać żadnych bliższych informacji. Nie sprawdzałem też jakie są opcje wyposażenia (w sensie co zawierają), ale znając renówki to nawet AUTHENTIQUE będzie miała wszystko co potrzeba.
  6. Mi się kiedyś włamali do auta (jeszcze Megi I) i ukradli: -radio -> cd z mp3 kupione za jakieś 300 zeta, w czasach kiedy przyzwoite radio cd (bez mp3) kosztowały więcej ;] no i było już użytkowane z 3 lata, ledwo żyło, płyty się już przycinały, odbieranie stacji radiowych po prostu nie istaniało. Do zalet można zaliczyć to, że wyglądało jak alpine i miało system "Super Turbo Driver Power" (poważnie, taki był mały napis na panelu) -gps -> miałem go następnego dnia odesłać na gwarancję, bo był zepsuty xd -książkę -> powiedzmy delikatnie, że była bardzo słaba, -portfel na 10 CD z zawartością - kopie zapasowe na mp3 ;] Ogólnie się musieli obłowić, gdyby nie to, że szybe zbili to nawet bym tego nie odczuł. No ale na takie ścierwo ciężko znaleźć metodę.
  7. Natomiast w Megance 3 naciśnięcie przycisku powoduje wyłączenie tylko ASR. Nawet jadąc poniżej 50 km/h jeżeli wytrąci się auto z równowagi bez użycia ręcznego ( zaciągnięcie ręcznego włącza wszystkie systemy :D ) ESP działa dalej. Ostatnio doprowadziło mnie to prawie do łez jak się chciałem poślizgać na lotnisku. :D Podsumowanie: 1) wyciągnięcie bezpiecznika w kabinie nic nie daje (wyłącza abs i chyba asr, ale esp jest na innym bezpieczniku) - chyba, że trzeba wyciągnąć jakiś inny, nie ten opisany w instrukcji, 2) wyciągnięcie bezpiecznika/przekaźnika pod maską wyłącza też milion innych rzeczy, wiec rozwiązanie dosyć słabe (nie sprawdzałem tego osobiście). Przeglądałem fora zagraniczne i jak na razie bez efektów, sytuacja wydaje się dosyć beznadziejna jeżeli chodzi o możliwość zabaw zimowych. Osobiście wydaje mi się, że jedyną nadzieją jest zmiana softwaru auta (w wersji RS meganki 3 jak się naciśnie przycisk to jest wyłączona wszelka kontrola trakcji, jeżeli się mylę to prosiłbym o poprawienie mnie). Pytanie gdzie można coś takiego zrobić... jakieś pomysły? Od razu mogę powiedzieć, że na ASO raczej nie ma co liczyć.
  8. Widać Airbites, że amator z Ciebie. Zapomniałeś o jednej z ważniejszych modyfikacji. Pomalować zaciski na czerwono - 10 kucyków od każdego pomalowanego zacisku.
  9. Zacznę od upomnienia, żeby troszkę bardziej autor tematu uważał na ortografię. ;) A teraz dorzucę swoje kilka groszy. Temat swapu w mojej poprzedniej megi chodził za mną dosyć długo (a i przy obecnej kilka razy mnie już naszedł). Ale wstawianie silnika 3.0 v6 do megany było już przerabiane na forum i traktowałbym to raczej jako ciekawostkę przyrodniczą. Sportowe Renówki mają to do siebie, że nie moc silnika jest w nich najważniejsza, a prowadzenie. No ale trochę zbaczam z tematu. Rzeczy które byś musiał na 100% wymienić: -zawieszenie, -hamulce, -silnik (z elektryką, komputerem, skrzynią biegów, wydechem, być może customowym). Koszty będą spore, nie masz co się łudzić. Ale jeżeli mimo wszystko chcesz podjąć wyzwanie to moim zdaniem lepiej zainwestować w silnik w okolicach 2.0 (może ewentualnie uturbione 2.0). Nie wiem czy by pasował z megany II rs albo laguny II, ale w tym kierunku rozpocząłbym poszukiwania. No i oczywiście możesz też odchudzić auto z niepotrzebnych rzeczy. ;) Ale to opcja tylko jeżeli chcesz mieć maszynkę do tego "ucierania nosów", która będzie średnio praktyczna na codzień. Kolejna rzecz, osobiście jestem fanem modyfikacji które są określane jako 'stealth look', czyli zmodyfikowanych aut które wyglądają jak stock. Co moim zdaniem jest zgodne z Twoim celem, a czego nie uzyskasz przy silniku 3.0 (z tego co pamiętam gość który wstawiał 3.0 do megany musiał zmienić maskę bo się silnik nie mieścił).
  10. Ja na przykład często przyśpieszam w miarę dynamicznie przez pierwsze 4 biegi do około 60-70 po czym wrzucam 6 bieg z pominięciem 5. No i proszę Cie, jeździsz coupe 2.0 TCE, wiesz kiedy masz odcięcie na jedynce, nie reprezentuj postawy że auto się rozpadnie jak się ominie bieg albo się je będzie za wysoko kręcić. :(
  11. Nie widziałem tego odcinka akurat, ale szczerze wątpię żeby jakoś nieuczciwie pojechali Scenica (zwłaszcza po przeczytaniu części postów). Powiedziałbym nawet, że prowadzący jest przychylny francuskiej motoryzacji, aczkolwiek 'bohaterowie' programu pojawiają się tam często tylko po to, żeby wybrać auto na podstawie własnych przekonań bez wysłuchania tego co ma im do powiedzenia prowadzący. ;]
  12. Zastanawiałem się czy napisać o pewnym moim znajomym któremu padło sprzęgło w lagunie. ;]
  13. Lisu: masz jakieś źródła na to? Czasem tak robię i z tego co się orientuję nie ma to raczej specjalnych działań ubocznych. Swoją drogą można też wrzucać biegi nie naciskając sprzęgła i też nie jest to nic co wpływa nadzwyczajnie na zużycie skrzyni (o ile dobrze się to zrobi).
  14. Poruszając temat żarówek z przodu to i tak jest luksus w Megane II (o Megane III już nie wspomnę), że można samemu zmienić. W niektórych obecnie produkowanych autach nie ma szans żeby to zrobić 'w trasie'. Żeby nie być gołosłownym link do innego forum innej marki (tylko przykład): http://www.a4club.eu/index.php?topic=21350.0
  15. Jeżeli chodzi o takie "punkty", to moim zdaniem maska jest dobrym początkiem. W sensie szczelina dookoła. W dwójce jest maska 'zabudowana' z każdej strony. ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!