Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TalarPL

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic I
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    205

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szczerze mówiąc niestety nie wiele się z tego dowiedziałem. Chyba prościej będzie jak oddam auto do mechanika. Dodano: 19 maj 2014 - 21:51 Kontynuując temat ze znajomym mechanikiem doszliśmy do wniosku, iż pompa hamulcowa daje za małe ciśnienie. Dlatego też w najbliższym czasie dojdzie nowa pompa, będę pisał co dalej, może komuś się przyda. Dodano: 20 maj 2014 - 21:43 A co do pompy hamulcowej to jedna sekcja jest kulawa i jak wspomniałem daje za małe ciśnienie. Myślicie, że rozbierać ją czy kupować nową?
  2. Tak właśnie robiłem, na początku idzie parę bąbelków z powietrzem, a potem ani powietrze ani płyn. Płynu w zbiorniczku nie ubywa, więc raczej nie ma co pompować bo i tak nic się nie dzieje. A odpowietrzać na zapłonie, zapalonym czy zgaszonym? I co z tym przewodem podciśnienia, który idzie do serwa? A pompa ABS? A ile razy pompować na taki jeden cykl odpowietrzenia?
  3. Pedał jest miękki, a jak dojdzie serwo to dopiero. Co do odpowietrzania to jakby nie robiło się ciśnienie w przewodach, ale nigdzie nie ciekło. Bąble nie szły, ale po chwili również czysty płyn nie wypływał z odpowietrznika. Hamulce w ogóle nie działają, sprawdzałem na działce i w rękach na tarczy, w ogóle nie hamuje.
  4. Akurat moja siostra prowadziła wóz i gdy odjeżdżała z pracy to pod autem była plama płynu hamulcowego. Ale wszystko nie wylało się ze zbiorniczka, zostało może na poziomie minimum. Gdy wracała to hamowała tylko ręcznym.
  5. Podpowie ktoś jaka jest procedura? Czy może trzeba do tego komputerów? :D
  6. Witam, z góry przepraszam jeżeli zdublowałem temat. Jestem tutaj nowy. Więc przechodząc do problemu. Skorodowały oba przewody hamulcowe, które idą do tyłu. Mianowicie te od początku podwozia do tego przewodu elastycznego na belce. Potem znów idzie sztywny przewód, ale one są okej. Dobrze, więc wymieniłem te przewody oba, i przyszedł czas na odpowietrzanie. Nigdy nie odpowietrzałem układu z ABS. Więc biorę drugą osobę, ona pompuje a ja luzuję odpowietrznik tylnego prawego koła. Czytałem, że jak jest ABS to trzeba od najbliższego, tak też próbowałem. Więc osoba pompuje, ale płynu ze zbiorniczka w ogóle nie ubywa. Na początku szło trochę powietrza, ale potem nic. W porównaniu do innych aut, które odpowietrzałem. Było to Seicento czy Fiat 126p w ogóle nie szła ta procedura odpowietrzania. Gdy druga osoba pompowała, nie szły bąbelki powietrza ani czysty płyn. Czytałem też o zdjęciu przewodu podciśnienia z serwa hamulcowego. Czytałem też o odpowietrzaniu na włączonym zapłonie, silniku i o odpowietrzaniu pompy ABS. Ale nie chcę się za to brać, jeżeli może okazać się, że było to niepotrzebne. Co do zapłonu i odpalonego silnika też próbowałem, ale różnicy raczej nie było. Prosiłbym o szybką odpowiedź, bardzo Wam dziękuję. A i to jest Scenic jedynka z 2001r. z ABS oczywiście. Nie wiem czym się różni phl od phll, więc daję phl. Przy okazji ktoś może objaśni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!