Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

F1Fanatic

Użytkownik
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Grandtour 3 phI
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    160

Profil

  • Zainteresowania
    Różne :)

Ostatnie wizyty

1029 wyświetleń profilu
  1. Cześć, Uszkodził się przycisk włączania klimatyzacji, nasz piękny duży przycisk nie wyciska się, muszę poobracać pokrętłem by wyszedł. To samo później jak wyłączę, żeby się "wysisnął" trzeba pokręcić pokrętłem. Tak patrzę na allegro i widzę, że tylko całe panele sprzedają choć w sumie tanie. Próbowałem troszkę przez szpary popryskać wd40 by może coś poluzowało ale nic. Da się zdjąć to całe pokrętło wykręcić jakoś bez uszkadzania panelu?? Może coś drobnego w tym pokrętle nic z czym by super glue sobie nie poradził :) Jak nie to robił ktoś może wymianę panelu?? Wystarczy śrubokręt parę spinek i siłowo wyjąć ? :) Później jeszcze trzeba zaprogramować ustrojstwo czy nie :blink: ? Dzięki wielkie Mateusz
  2. Ten sam problem, wymieniałem żarówkę podświetlenia tablicy zapomniałem wyłączyć świateł (blond moment) i przestały działać pozycyjne z prawej strony i oczywiście światła podświetlenia tablicy. Sprawdziłem 90 % bezpieczników od strony kierowcy i wszystkie hulają. Jak zdjąć ten panel (nie obudowę zewnętrzną) koło akumulatora, żadnych bezpieczników tam nie widzę. Lipa. Widziałem, że w paru modelach są bezpieczniki od strony pasażera, ale zerkałem i nie ma. Jutro do wawy muszę lecieć, jak mnie niebiescy panowie złapią będzie grubo O.o
  3. I tak też się stało :) Wszystko wróciło do normalnego stanu. Spanikowałem :D
  4. Cóż licznik wskoczył na 178 tys więc był najwyższy czas by wymienić sprzęgło. Od razu okazało się, że wysprzęglik cieknie i jest wyrobiony + dwumasa stuka. Miałem na końcu leasingu za 2 lata dać do "żyda" i wziąśc leasing na nową megi 4kę, ale po tak kosztownym zabiegu dam dziewczynie za 2 lata, a sobie i tak weznę nową Megi 4 :) Będzie ''megowa rodzina'' :lol: Jeśli chodzi o koszt zamknąłem się w 2600, w czesciwsieci.pl można kupić cały zestaw za 2100 (dwumasa, zestaw sprzęgła i wysprzęglik) LUKa (mechanik mówił, że oni i SACHS robią do renówek na pierwszy montaż) i w okolicach tych samych kwot od motodynamic jak ja. Polecam. Powyższe info do zainteresowanych jeśli tez się przymierzają. Teraz meritum postu :) A więc warsztat samochód zrobił, oczzywiście odpowietrzył później układ, szef warsztatu poprosił bym zostawił u niego na noc, by odpowietrzyć jeszcze raz na drugi dzień. Odebrałem auto i ku mojemu zdziwieniu, sprzęgło puszcza już przy podłodze to normalne? Dosłownie z 2 cm od podłogi napęd załapuje powoli(choż w sumiepowoli ale dość gwałtownie....). Nigdy nie miałem tak w żadnym aucie.... Mechanik powiedział, że tak ma być, z czasem ta odległość się wydłuży wraz z eksploatacją sprzęgła i nic tu nie można zrobić. A ja mam obawy, że nie wysprzęgla całkowicie i niszczę sobie i skrzynię i sprzęgło, ale może mi się tylko wydaje.... Test bez gazu-sprzęgło na podłodze wrzucam jedynkę auto nie drga i się nie porusza, zrobiłem na wzniesieniu i zaczął sie cofać, więc chyba wysprzęglenie jest całkowite, przyzwyczaiłem się i jeździ mi sie w sumie elegancko, nie rwie, naprawde kwestia przyzwyczajenia, sprzęgło od początku(stan spoczynku) daje mały opór, nie wpada, więc chyba jest dobrze odpowietrzone...tylko czy oby wszystko jest ok, co tym myślicie? Ta teoria jego z czasem ta odległość się wydłuży ma jakieś podstawy? Z góry dzięki
  5. U mnie to samo. Strasznie irytujące. Tylko co macie na myśli mówiąc brzęczenie? To chyba bardzo obszerna kategoria :D Trudno mi opisac w słowach ten dźwięk spróbuje nagrać i umieścić tu link. Bardziej taki niski głuchy pisk.. Ja znając moje Świdnickie Renault nawet do nich nie dzwonię nie będą mieli pojęcia. Ale dryngnę do warszawki na Aleje Jerozolimskie, czytając posty to mają to tam rozkminione.
  6. No i przyszła na mnie pora, a piszę tak bo śledząc fora to jest to chyba jeden z mankamentów megi 3 generacji i często się spotyka. Problem taki, że drzwi raz się zamykają raz nie, coraz częściej już zero reakcji, brak charakterystycznego trzasku/stuku bolca. Myślałem, że się wybrudził popryskałem wd 40 sowicie parę dni jeżdżę i ciągle to samo. Wymienie zamek, jak rozumiem on już jest z siłownikiem. Na allegro widzę za 50 zł, ale widzę też, że z hatchbacka i tu pytanie orientujecie się czy podejdzie taki pod grandtoura? Dodano: 15 paź 2015 - 00:33 Ok temat w sumie można zamknąć. Znalazłem do mojego kombiaka na Allegro. Pare uwag. Wersja hatch czy Gt pewnie nie ma roli, ale ogromną rolę ma to ilu pinowy jest Twój zamek. W przypadku tyłu są 4 lub 6 pinowe i od razu mówią, że w 6stkę nie można dać 4ki bo wywali bezpieczniki i to 2 ASO mi powiedzieli. Prawdopodobnie ma to związek z posiadanym mechanizmem do sterowania szyb-impulsywny czy manual. Jeszcze jedno w żadnym ASO nie powiedzą wam raczej czy wasza Megi ma 4 czy 6 pinowy zamek. Nie widac na ich rysunkach(no chyba, że macie u was bardziej ogarniętych w tych sprawach ludzi) i jedynie możecie dla picu zamówić z nimi po vinie, przyjechać obejrzeć i obrócić się na pięcie, że rezygnujecie. W ASO zameczek 740 zł, kupiłem na Allegro za 40 zł. Żeby sprawdzić nie trzeba ściągać zamka, zdejmujemy plastiki z drzwi, i palcami naciągnijcie osłonkę wiązki kablii zobaczycie ile wchodzi, odłączyć praktycznie nie idzie jak bez wyciągania wszystkiego. Trudno dostrzec, ja naciągnąłem i zrobiłem parę fotek z flashem. I policzyłem :lol: Przy wymianie już nie ma łatwo trzeba wszystko zdjąć, odłączyć klamkę, mechanizm szyby...jest roboty. Aha zaopatrzie się w spinki. Trochę pewnie pójdzie
  7. Nie jestem pewien czy ten model 1,5 dci ma FAP czy nie, dryngnij z vinem do ASO powiedzą Ci, chyba, że ktoś tu podpowie. Jeśli nie ma FAP to 5w-40, jak z FAP to jakiś nisko popiołowy 5w-30 z standardem RN0720 np ELF ma, ale i większośc innych producentów. Oczywiście syntetyk, nie wierzę, że ktoś mógł zalać tak nowe auto jakimś minerałem. Ale tak naprawdę radzę wymienić olej. Nie patrz na książeczkę co 30 tys km, to za dużo, ja wymieniam co 20 tys-nie mniej niż raz na rok, choć większość robi co 15 tys. Autko Ci podziękuje. Co lać to głęboki temat, jest podpięty w sekcje. Chyba każdy ma swoje opinie co lać :) ja też :P
  8. Jesteś pewny, że delphi??? Po 2006 dawali o wiele bardziej niezawodne siemensa, ja mam, robie 30 tys rocznie i zero zarzutu. Jedyna wada to dość głośna praca silnika, słabe wygłuszenie.
  9. Taki mały update. Pryskam od tamtych ekscesów preparatem BOLL, trudno powiedzieć czy skuteczny, bo teraz okres letni, prawdziwy test będzie w zimie. Na razie rury całe :)
  10. F1Fanatic

    Jaki olej 1,5 dci?

    A nie lepiej pełny syntetyk? np. Valvoline full synthetic Ja jeżdżę na tym, wypas, ale drogo Liqui Moly Full Synthtic
  11. Norma 0,5 litra na 1000 km co przegląd dolewał bym w trakcie 10 litrów :lol: Jeśli wam ktoś z ASO o takich normach mówi walcie z pół obrotu taką osobę. Ja dolewam 0,5 litra przez cały okres od zmiany do zmiany a robię to co 20 tys km, w sumie teraz jak zmieniłem olej na LM to nic nawet nie ubywa... Nie dajcie sobie wmawiać koledzy, tudzież koleżanki, takie normy to niech dają autom z przebiegiem pół bańki. Nikt nie kupuje samochodu , by dolewać dwa duże baniaki oleju między zmianami. naprawdę to jest zatrważające, że serwisanci mają ludzi za takich kretynów. Stop takiemu nabijaniu ludzi w butelkę. Reklamujcie do entej potęgi.
  12. Kupuj od 2006 wzwyż, wtrsyki Delphi zastąpiono o wiele lepszymi i niezawodnymi wtryskami Siemensa.
  13. Chłopy stosujcie takie paramtery gęstości jakie przewiduje producent dla danego silnika, chyba że silnik eksploatowany jest np. na arktyce będziesz lał 0W-xx. Te bajki o tym, by nie zmieniać olejów mineralnych na pól czy pełno syntetyczne już dawno są obalone, trzymajcie sobie ja dla poczciwych wyjeżdżonych poltków, lub jeszcze wczśniejszych już klasycznych aut. Oleje syntetyczne są lepsze i basta, to nie kwestia opini to kwestia faktu. A jak ktoś zasyfił sobie przez lata słabym mineralem i rzadko zmieniał olej, zrobiły się złogi i smoła na zaworach to cóż....syntetyk wypłucze. A jeśli zrobi się delikatny gdzieś wyciek to dobrze przynajmniej dowiemy się gdzie jest awaria i można będzie prawidłowo uszczelnić, a nie zdezelowanym olejem w formie smoły rozszczelnienia są pozatykane.
  14. Parametry Lotos. Stacja Lotos w Wałbrzychu na Wrocławiskiej, propsy dla bardzo miłego kierownika, który nawet chciał mi to wszystko kserować. Jak można zauważyć zwykły ON i Dynamic są niemal identyczne, jak kierownik stwierdził tylko w ziemie jest nieco więcej różnic. Z wszystkich stacji, które sprawdzałem zwykły ON tu ma najlepsze parametry-np wysoka liczba cetanowa, warto sprawdzić jak to wygląda w zimie dla obu paliw-, a tak naprawdę to jakość zwykłego paliwa, bazowego produktu paliwa, a nie z dodatkami sprawia czy mamy do czynienia z dobrym produktem. Dużo dobrego słyszałem o Lotosie i zacznę już tylko u nich taknować. Nie ma co jednak przepłacać na Dynamic...może w zimie?? Lotos Dynamic Lotos ON
  15. F1Fanatic

    Humor

    https://www.youtube.com/watch?t=68&v=MdsTfy_2fo0 Co wy qwa wiecie o tuningu.... B)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!