Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rsx

Nowy użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    238k
  1. rsx

    Nadmiar CO

    Problem wyszedł na badaniu technicznym. Byłem w sobotę, przede mną bezpośrednio nie było żadnego auta więc nie wiem w co ostatnio był wkładany. A czy skalibrowany i czysty to już tym bardziej nie wiem =/
  2. rsx

    Nadmiar CO

    Nie, raczej się już rozgrzał do temperatury roboczej.
  3. rsx

    Nadmiar CO

    Kurczę nie dostałem powiadomienia, że napisałeś. LPG nie mam. Auto jest po serwisie. Nic nie znaleźli - diagnoza po podłączeniu do kompa. Rozrząd chyba bliżej jesieni zrobię + tę resztę cudów. I tak poszło prawie 1600zł za tarcze + klocki tył, linki ręcznego, 2x sworzeń, przewody paliwowe i coś tam jeszcze no i podłączenie do kompa :S
  4. rsx

    Nadmiar CO

    Wymieniany regularnie więc to nie to.
  5. rsx

    Nadmiar CO

    Błędu wtrysku nie ma tylko czasami wywala check engine i błąd o niewydolności katalizatora. Konkretnie nie pamiętam wartości, ale albo 2 lub 4-krotnie ponad normę. Po mocniejszym depnięciu i przejechaniu jakiegoś dystansu na wysokich obrotach norma była ok. Ubytków oleju nie stwierdziłem, silnik w porządku w kwestii mocy. Katalizator coś tam delikatnie był okopcony, ale gość, który sprawdzał powiedział, że po rozwiązaniu problemu powinno się to wszystko wypalić. Do mechaniora już jestem umówiony i aż się boję co wyjdą za cuda-wianki. A wymiana rozrządu też już powinna być zrobiona, bo już kurdę 6 rok jeżdżę i jakoś nie pomyślałem. Ale na razie poczekam na diagnozę.
  6. rsx

    Nadmiar CO

    Panowie i Panie. Mam problem z M2 jak w temacie. Za dużo CO w "wydychanym" powietrzu. Sprawdziłem katalizator u mechanika kamerą i jest w porządku. Była sugestia, że bierze olej lub kiepska benzyna, ale obie kwestie odpadają. Co jeszcze może być przyczyną? Pierwsza sonda lambda? Czy coś "grubszego"?
  7. Podepnę się i ja pod pytanie. Megane II PH1 1.6 16V. Szykuje się do wymiany kompletnego rozrządu wraz z KZFR. Na Allegro pełno jest kompletnych zestawów, ale główną różnica jest pompa wody. Valeo, Magneti Marelli itp. Faktycznie są jakieś duże różnice między tymi pompami?
  8. Rozszczelnił się wąż łączący sprężarkę z bodajże osuszaczem. Serwis po oględzinach stwierdził, że chłodnica już troszkę poobijana od kamieni, osuszacz się "ślinił" i najlepiej zrobić raz a dobrze. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Dodano: 23 cze 2017 - 14:31 Kupował ktoś może zamiennik tego węża? Bo niby są jakieś na allegro 4x tańsze niż oryginał tylko pytanie czy to jest coś warte? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  9. Panowie i Panie. W związku z tym, że w tamtym roku padła klimatyzacja i chciałem zrobić w tym na tip top, to pytanie jak w tytule. Serwis na częściach Valeo wycenił całość na około 1200 zł. Czy ktoś może jeszcze coś polecić innego tak żeby całkiem nie pójść z torbami? Potrzebuje prawie wszystko poza sprężarką. Czy może lepiej zamówić gdzieś przed Internety? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Dodano: 16 cze 2017 - 18:42 Nikt się nie wypowie? Może ktoś słyszał o polskiej firmie Loro? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Pytanie następujące: Na jakim poziomie powinny być obroty zaraz po odpaleniu silnika (zimny) i później na rozgrzanym? Bo ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu "podjeżdżają" mi powoli do 1k+ i jak się trochę zagrzeje, to utrzymują się w granicy 750-950 delikatnie falując. Błędów brak. Czyżby to przepustnica? Pozdrawiam
  11. Oleju raczej mi nie ubywa - chodź rzadko zaglądam na bagnet - zwykle sprawdzam po odpaleniu auta ile pokazuje czujnik - nie wiem jaki on tam ma margines błedu, ale zawsze jest niby full. Dodano: 14 maj 2016 - 16:34 A jeszcze pytanie takie czy jak rozrząd był robiony przy 192 tyś. a auto ma aktualnie 216 tyś. to czy istnieje taka opcja żeby wymienić samo koło bez ruszania rozrządu? Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
  12. Czyli mam rozumieć, że fakt iż nie tak dawno było to robione nic nie znaczy i będzie tylko gorzej?
  13. To i ja odgrzebię kotleta, bo też mam problemy i nie wiem czy dotyczą one KFZR. W innym temacie pisałem: Jakiś czas temu wymieniłem elektrozawór zmiennych faz rozrządu i może z miesiąc był spokój, ale problem terkotania po odpaleniu powrócił (auto gaśnie zwykle wtedy i odpala za drugim razem - zawsze). Standardowo czasami po nocy, a czasami jak przejadę krótki dystans, że silnik się nie dogrzeje, to nie odpala za pierwszym razem. Przy pierwszych próbach po wymianie tego ustrojstwa nie było słychać terkotania przy gaśnięciu, a teraz znów się zaczyna. Czy to może jeszcze być związane z czujnikiem położenia wału albo temperatury? Dziś natomiast zdarzyło się po raz drugi, że auto odpaliło, ale słychać było terkotanie/stuki/spadek obrotów, ale po kilku sekundach wszystko ustało no i silnik nie zgasł. Innych objawów nie mam. Myślicie, że to sprawka KZFR?
  14. rsx

    Dziwne terkotanie.

    Witam ponownie. Jakiś czas temu wymieniłem ten elektrozawór zmiennych faz rozrządu i może z miesiąc był spokój, ale problem powrócił. Różnica polega na tym, że nie zapala się CHECK ENGINE co jak poprzednio. Standardowo czasami po nocy, a czasami jak przejadę krótki dystans, że silnik się nie dogrzeje, to nie odpala za pierwszym razem. Przy pierwszych razach po wymianie tego ustrojstwa nie było słychać terkotania przy gaśnięciu, a teraz znów się zaczyna. Czy to może jeszcze być związane z czujnikiem położenia wału albo temperatury?
  15. Witam. Panowie drugi raz darzyło mi się takie cuś, że po przejechaniu kilku kilometrów (silnik się nie dogrzał na pewno) i zgaszeniu silnika na około godzinę i ponownej próbie odpalenia przez kilka sekund słychać terkotanie. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to KZFR, ale auto ma aktualnie 212k+ na blacie, a KZFR było robione przy 190k+. Czy to możliwe, że coś się z tym cudem dzieje i mam się tym przejmować? Dodam jeszcze, że na zimnym silniku przy dodawaniu gazu słychać coś jakby takie świszczenie, które potem występuję przy zmianie biegów na wyższym obrotach. Jak się silnik zagrzeje, to takiego problemu nie ma. Jak temperatura powietrza była wyżej na plusie, to nic takiego się nie działo. Jakieś pomysły? EDIT: Doszedł jeszcze taki problem, że auto nie odpalało za pierwszym razem. Diagnoza mechanika, to czujnik faz rozrządu. Nowy widzę 370 zł. Ktoś może wymieniał w swoim? Opłaca się kupić używany? Ew. są jakieś zamienniki? Czy dla świętego spokoju kupić nowy? Dodano: 14 lis 2015 - 03:27 Odświeżam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!