Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tairaterkes

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic RX4
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    220000
  1. Poszukuję osoby z okolic Wrocławia która posiada Clipa, lapka i renówke. Chodzi o to, że kupiłem takowy dla teścia ze śląska Śląska jednak są z nim problemy w postaci zawieszania się Clipa w trakcie używania - Clip w większosci przypadków nie chce się połączyć (np. kiedy daje test wtrysk diesel ale też przy innych testach) - pasek postępu zatrzymuje się i stoi w miejscu. Clipa przywiozłem do siebie do Wrocławia i chcę go przetestować za przysłowiową flaszkę u kogoś kto Clipa posiada i ma pod niego skonfigurowanego laptopa. Laptop z którego używałem u teścia jest najprawdopoboniej zbyt nowy i średnio współpracuje z systemem Windows XP, przez co mogą występować wyżej wymienione błędy i zawiasy interfejsu - dla tego też chcę sprawdzić u kogoś swojego Clipa i wykluczyć wadę samego interfejsu. Osoby z okolic Wrocławia proszę o PW lub kontakt na maila [email protected]
  2. Panowie, podłączę się do tematu. Właśnie sprowadziłem sobie Can Clipa z Chin (aliexpress) i ściagnąłem oprogramowanie w wersji 138PL, które zaintalowałem na lapku z systemem windows xp 32 bitowym. Będę go testował w Scenicic RX4 za tydzień u teścia. Mam pytanie do tych, którzy mają to urządzenie i niechcę czegoś zepsuc. Rozumiem, że aby prawidłowo wszystko podłączyć to jedną wtyczkę podpinam w gniazdo auta, drugą do laptopa no i ok tylko czy auto ma mieć uruchomiony śilnik czy tylko przekręcony kluczyk ale bez uruchamiania silnika ? Wiem, że później muszę wklepać VIN auta i wybrac z listy i powinno połączyć, kwestia tylko czy auto ma być na zapłonie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!