Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcinwlodarczuk

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    163000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy. Potrzebuje bazę do programu ddt200 400mb a najlepiej 600, prosiłbym o jakieś linki na priv lub na forum. Moja 180mb nie jest zbytnio wiele warta. Z góry dziękuje.
  2. Kolego najłatwiej to sprawdzić rozrząd w tym silniku. Ja u siebie wsadziłem trzpień blokujący i jak chciałem zblokować wałki rozrządu, to się nie dało na wale. Był przestawiony rozrząd, ale sprawdzić możesz bez rozbierania na blokadach. Jak będziesz miał pewność, że jest złe ustawiony lub przestawiony wtedy możesz rozbierać, a jak jest dobrze ustawiony to komputer i szukać gdzie indziej ale najprędzej to rozrząd podobnie miałem u siebie. Ewentualnie kzfr możesz mieć uszkodzone i też będzie mulił. Ja u siebie 3 razy rozrząd rozbierałem. Raz bez blokad, to mi dół uciekł na wale o jeden ząbek, wtedy tylko po elektrykach jeździłem, o co chodzi, a jak kupiłem blokady, sprawdziłem, że źle ustawiony rozrząd, to rozebrałem drugi raz i ustawiłem. Pięknie chodził aż wreszcie po tygodniu kzfr zaczęło się odzywać i 3 raz rozbierałem na podwórku z podnośnika, to już jak wymieniałem kzfr i kompletnie rozebrany rozrząd zajęło mi 2 godziny :P i już 5 tys km i spokój :) Jeśli ktoś jest z Lubelskiego to mogę od ręki wymienić rozrząd za 150zł w 1.6 16v na życzenie mogę dojechać do klienta. Pozdrawiam.
  3. Witam od pewnego czasu borykam się z problemem katalizatora ponieważ wyskakuje serwis i silnik na zegarach z błędem katalizator, dodam ze sondy obie działają ponieważ maja dobre parametry jak powinny. Teraz pytanie do was czy zamiennik za za 510zł z allegro będzie dobrze pracował z tym silnikiem? Czy jest możliwość pominięcia katalizatora błąd wyskakuje mi po 200-300km Moje autko to megane 2 1.6 16v 2004rok
  4. Witam wszystkich posiadam blokady i 2 trzpienie krótszy i dłuższy ostatnio w swojej megane 1.6 wymieniałem rozrząd i super mi to wyszło z pompą wody 2.5 godzinki teraz brat kupił taka samą lecz z silnikiem diesla 1.5 dci z 2005 roku i chce abym mu pomógł z wymiana powiedzcie mi czy tam tez jest używana blokada wałków rozrzadu oraz czy jest słynne kzfr jak w mojej 1.6 no i czy przy wymianie trzpień krótszy czy dłuższy i on wchodzi w bloku w wał czy opiera się o wał bo kiedyś słyszałem ze w dieslu wchodzi w ząbek i jest sztywno bo tak jest podobno w 1.9dci a jak jest z tym w 1.5? w w mojej 1.6 benzyna opierał się. Proszę o taka szybka a konkretna odpowiedz? Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes
  5. Koledzy proszę o jedna odpowiedz na moje pytanie ponieważ w Renault Megane 2 z 2004 roku 1.6 16V miałem źle ustawiony rozrząd o jeden ząbek na wale po ustawieniu na blokadach rozrządu chodzi pięknie równo ale na zimnym odpala za drugim razem i odzywa się kzfr i znów rozrząd do rozbierania tyle dobrze ze sam to zrobię. Powiedzcie mi czy do wymiany koła zmiennych faz rozrządu potrzebuję tą blokadę co jest w linku poniżej? http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-renault-1-6-16v-clio-kangoo-i4457157630.html Jeśli tak to jak ja użyć podpowiedzcie bo nie chce źle ustawić kzfr. i drugie pytanie czy uszkodzone kzfr ma wpływ na wzrost spalania paliwa u mnie z 7-8 wzrosło do 11-12 L dosyć jest to odczuwalne. Proszę was o pomoc jutro będę zamawiał kzfr na allegro i od razu bym zamówił blokadę jeśli jest konieczna, podpowiedzcie jak ją użyć i ustawić kzfr? Pozdrawiam Marcin
  6. Witam posiadam megane 2 1.6 16v 2004r jak kupiłem ją to na gazie na 42 litrach udalo mi sie zobic 500km zas teraz jezdzilem nad morze 650km w jedna strone i na baku raz wyszło mi 400km drugi bak na trasie 350km dodam ze jak zajechałem nad morze to na zimnym odpala mi za 3 razem i ewidentnie warczy koło kzfr a jak odpali to juz chodzi równo. jakis czas temu wymieniłem rozrzad ale bez kola dodam ze robilem to sam bez blokad i zawsze na zimnym mi nie rowno pracuje rzuca nim przez pierwsza minute. a jak sie rozchodzi to juz dobrze. dosc dziwne jest spalanie poniewaz przed wymiana rozrzadu bylo 8/100km a teraz jezdzac 80-90na godzine wychodzi 10/100 a w trasie autostrada 130-140 12.2 to jest za duzo mam porownani z tescia meganka w tym samym silniku jak jezdzilismy 150-160 i mu paliła 9/100 max tak samo jego z przyczepka 9 to byl max a u mnie ponizej 10l teraz to ciezko zejsc Teraz musze zamowic kzfr na allegro i wymienic. jak juz bede to robil dajcie mi rade na czym sie skupic co moze byc tego przyczyna. Bylem takze u elektryka i błędów nie ma rzadnych żadnych poza katalizatorem ale to moze byc spowodowane gazem. Jesli ktos spotkał sie z czyms takim prosze o rade. wysokie spalanie i odpalenie na zimnym za 3 razem czasem za drugim oraz warczace koło zmiennych faz rozrzadu Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, interpunkcja 5.7 - logika wypowiedzi, ortografia Kolego, proszę przywiązywać większą uwagę do pisowni, składni oraz ortografii. Szanuj czytających Twoją wypowiedź. Zwracaj uwagę na znaki przestankowe. Nowe zdania piszemy wielką literą. damiar Dodano: 17 sie 2014 - 21:37 Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
  7. w którym miejscu dokładnie wklada sie blokade na dole silnika? ktora srube trzeba wykrecic? teraz bede wymienial kzfr i nie moge nigdzie znalezc gdzie sie blokuje jesli ktos by mial wymiane samego koła zmiennych faz rozrzadu 1.6 to bylbym wdzieczny jak poprawnie wymienic Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, interpunkcja 5.7 - logika wypowiedzi - damiar
  8. a jak wyjme bezpiecznik wycieraczek to nie przestana calkiem działac? Koledzy mialem miganie silnika na benzynie i strasznie mulowaty byl juz mowie dlaczego. Otóz kabelki ktore ida do wtryskow jeden przy kostce był przetarty i robil zwarcie co bylo tego powodem ze nie dzialo to tak jak powinno wyjalem wszystko z góry by dostac sie do wtrysków wyczyscilem bardzo ładnie i zaizolowalem przetarty kabel problem znikł a dodatkowo mialem cewki kazda z innej firmy to wymienilem na nowe jeszcze sie zastanawiam nad wymiana swiec. Jeszcze pozostał mi problem wycieraczek bo nie mam czasowych z czujnika tylko jak na pierwszym biegu. A dodatkowo wyjasnie co bylo problemem kontrolki akumulatora po wymianie paska problem zgasł. Pozdrawiam jesli ktos by miał jakas podpowiedz odnosnie wycieraczek bede wdzieczny pozdrawiam Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  9. Dzis po wymianie rozrzadu jak ruszyłem moze napinaczem jest nieco lepiej jutro i tak musze wymienic rolke prowadzaca alternatora i wymienie pasek odrazu wiec odpowiem czy się udało. Może sie koleczy orientujecie co do wycieraczek jak włącze na czasowy przez czujnik deszczu to chodza jak na pierwszym biegu i zapala sie kontrolka servis i szybko chodza a jak juz włącze normalnie pierwszy bieg to servis znika i obroty te same tj i z pozostałymi szybszymi wszystko ok jedynie te z czujnikiem deszczu działaja nie tak jak powinny probowalem regulowac czułosc na pokretle i brak reakcji chodza jednakowo jak na 1 biegu z napisem servis Co moze byc tego przyczyna spotkał sie ktos z tym moze? I do tego rano jak odpalam to odpali za 2 razem bo rzuca nim mocno pzez pierwsze 30s. a pozniej juz jest ok a jak sie przelaczy na gaz to jest prawie dobrze. dodam ze przepustnica wyczyszczona. Jesli ktos mi pomoze w tym bede wdzieczny Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - logika wypowiedzi, ortografia. Aston76
  10. Witam Jestem tutaj nowy na tym foru jak i nowym posiadaczem slicznej meganki w kombi 1.6 16V do tej pory nie mialem przekonania co do renault ale mimo to sie przekonałem. Wczoraj gdy kupiłem samochód w drodze do domu zaczeła mi sie zapalac kontrolka akumulatora co dziwne kontrolka pojawia sie gwy puszczam gaz i skrecam w prawo gdy puszcze gaz i w lewo to nic a jak dodaje gaz i krece w prawo to nic sie nie dzieje dopiero po opuszczeniu pedału gazu nawet na prostym odcinku puszcze gaz i delikatnie w prawo to miga stop i akumulator na czerwono. dzis wymienilem akumulator na nowy ze sklepu poniewaz tamten byl juz nie wiele warty i objawy sie nasiliły. co szukac i gdzie szukac byłem u elektryka to błedów nie było żadnych i dodatkowo sam sie dziwil z jakiego to moze byc powodu. Czy ktos sie spotkał z czyms takim samochód jest z 2004 roku 163000km przebiegu. Dodam jescze ze na wyswietlaczu pojawia mi sie komunikat "Type pressure sensor fault" po przetłumaczeniu cisnienie i wskazuje na prawe koło ale nawet po dopompoiwaniu te 2.3 nic nie pomogło. Proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - logika wypowiedzi Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!