Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

SiwyMario

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    92000
  1. Mam przyczynę tego buczenia i spadku mocy. Miałem zapchany katalizator i dlatego buczał bo się dławił i do tego obroty się wyrównały.
  2. Witam wszystkich dołączę się do pytania z tym buczeniem. Miesiąc temu zmieniłem megi z 96 1.6 8v na 01 1.6 16v i od paru dni zaczęło coś buczeć w momencie przyśpieszania, a jak osiągnie 3,5 tyś obrotów to odczuwalny jest spadek mocy, duży sadek aż strach wyprzedzać. Trudno go rozpędzić powyżej 4,5 tyś obrotów Co zauważyłem: - hałas z katalizatora jakby oberwany (już po tygodniu jak go kupiłem zaczął hałasować ale buczenia i spadku mocy nie było) - przerwana rura doprowadzająca powietrze do filtra ale przed filtrem - przy ruszaniu czasami coś jęknie jakby się ruszało z ręcznego ale raczej to nie ręczny bo się toczy bez problemów. Tak sobie myślałem czy czasami to nie sprzęgło jest przyczyną braku mocy przy wysokich obrotach, rusza się dobrze bez zastrzeżeń. - falowanie wolnych obrotów. Co to może być ?
  3. Witam Pytanie przez monika838 nie zostało wyjaśnione :-( Jak można zmienić te jednostki i czy wogólę można je zmienić samemu?
  4. Witam Miałem identyczny problem z wyłączeniem się świateł mijania podczas jazdy :shock: Dziś przeczyściłem styki po lewej stronie kierownicy był jeden zaśniedziały lekko je przegiąłem i jest ok. Pozdrowienia z Irlandii.
  5. Witam, Sprawdz czy Ci się nie obluzowały przekaźniki w skrzynce. Ja miałem kiedyś obluzowane i centralka nie działała, dopiero po dociśnięciu centralka działała.
  6. Witam Miałem podobny problem, który dziś naprawiłem :) . Poczytaj sobie: http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?t=2655 Pozdrawiam
  7. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, które bardzo się przydało :). Po przejrzeniu wszystkich bezpieczników zacząłem sprawdzać drzwi pasażera (włącznik, silniczek itp.) wszystko było ok, więc wyciągnąłem całą kostkę z bezpiecznikami i przekaźnikami, okazało się, że zostały stopione styki. Ktoś przede mną zrobił mostek ale na cienkim kablu i znowu się zwędziło :-| . Po zrobieniu nowego mostka o odpowiednim przekroju zaczęło wszystko działać szyba i dmuchawa. Wstawiłem tam jeszcze bezpiecznik 20A na w razie co :). Pozdrawiam wszystkich.
  8. Mam problem z elektryką szyby pasażera i dmuchawą, przestało działa jednocześnie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod deską są ok. Szyba od kierowcy działa, miałem taki moment , że zadziałała na chwilę. Co to może byc? [/code]
  9. Ja też wlałem mobila 10W40 i nic mi się nie zapala ale stukot mam i miałem przed wymianą tylko nie wiem dokładnie jaki był olej, wiem że był 10W40.
  10. Odłącz akumlator na chwilę to się zresetuje i będzie OK.
  11. Prawdopodobnie mam przyczynę Znalazłem luźny przewód elektryczny, po puknięciu w bezpieczniki samochód nagle zgasł i to mnie zastanowiło. Po zdemontowaniu osłony bezpieczników zobaczyłem luźną kostkę z bezpiecznikiem 25A i styki zaklejone taśmą izolacyjną lekko to ruszyłem i kabel się odłączył. Po włożeniu tego styku na swoje miejsce samochód gaśnie bez problemów :lol:. Wszystkim bardzo dziękuje za sugestię.
  12. Witam wszystkich. Mam problem z moim Meganem 1.6 90KM z 1996r. Problem jest nastepujący silnik po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka nadal pracuje, a radio i wentylator się wyłącza. Czy ktoś miał coś takiego?? Co to może być? Za pomoc bardzo dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!