Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CooB

Nowy użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16V 110 KM Typ: K4M
  • Przebieg (tys.km)
    68000
  1. Hmm, czytam wypowiedzi i niestety muszę stwierdzić, że słabo one pomagają... Czy na przykład można ocenić klocek po wyglądzie: czym powinien charakteryzować się dobry klocek, chodzi mi o wygląd (np. ziarnistość materiału -opiłki metalu w strukturze stopu itp.)... Dobrze by było, gdyby ktoś z branży mechaników się tu wypowiedział, (i to by było najbardziej wiarygodne i pomocne) np. że założył klientom 100szt AKE i nie miał reklamacji, natomiast z FERODO na 100szt/20szt było reklamowanych itp. itd. Rady typu: a ja przejechałem 1000km a moja siostra 5000km to nie rady. Ty jeździsz "dziko" Twoja siostra spokojnie i już jest różnica a jakość klocków w takim przypadku jest jednym z wielu czynników i nie można w ten sposób określić jakiej firmy klocki są lepsze... Sam stoję aktualnie przed dylematem wyboru klocków i tarcz do mojej Reni. Z mojej strony mogę powiedzieć, że widziałem klocki za ok. 60zł (tzw. firma X) i widziałem klocki Lucas za ok. 150zł. Różnica była w wyglądzie (jakość wykonania). Z tych droższych można by jeść jak z talerza, takie były estetyczne i dopracowane. Niestety nie wiem jak to się ma do praktyki w użyciu. Chodzi mi o zwykłą jazdę po mieście i sporadyczne wyskoki na trasy. Pozdrawiam. P.S. Kształt klocków, z tego co zdołałem doszukać się w internecie pokazuje do jakiego wzorca modelowego są zastosowane tzn. Lukas lub Bendix, apro po tytułowego posta Lucas.s
  2. Artykuł w magazynie AUTOMOTO na temat paliw Pb95 i Pb98. po przeczytaniu przez moderatora proszę usunąć ten text :) (proszę o nie pisanie komentarzy/postów) -> Moderatora proszę o zamknięcie tematu jak tylko będzie miał możliwość - DZIĘKUJĘ [Proszę :-P] -Robak
  3. Czy Panowie: RAF77 i SoundWave zadziałali coś więcej w tym temacie ? Ja również mam podobny problem: Ewentualnie można się dowiedzieć jakie są koszta takiej wymiany czujnika ?
  4. Wieloktronie poruszany temat ale czego sie nie robi by zaoszczedzic. Czy ma ktos skany z ksiazki napraw Renault Megane I z przestrzeni lat: 1999-2002 ? STRONA sklepu wydawnictwa WKŁ?
  5. Witam, mam również problem z układem wentylacyjnym w aucie (Meg I '02 1.6 16V kombi). Problem polega na tym iż gdy włączę dopiero co klimatyzację lub gdy jest wyłączona to z kanałów wentylacyjnych wydobywa się nieprzyjemny zapach - jakby fetor stęchlizny :shock: Czy ktoś wie co może być przyczyną lub miał podobny problem i jakoś mu zaradził ?! Chciałbym podkreślić, że klima była odgrzybiana na jesień i nie ma to nic wspólnego z tym nieprzyjemnym zapachem (odgrzybianie nie ma wpływu na poprawę zapachu). :-/ Filtr przeciwpyłkowy jest wymieniony dopiero co (koniec marca - i przed i po wymianie nie było różnicy). Poprzedni właściciel mówi, że to było prawie od początku zakupu auta z salonu. _____________________________________________________ Po krótkiej rozmowie na GG, katin79 zasugerowała czy może to nie wina freonu co myślicie na ten temat ? Może go wymienić ?
  6. I o to mi właśnie chodziło: Teraz jestem spokojniejszy, że nie będę odosobniony P.S. Ja naprawdę mam spore chęci zmienić mój styl jazdy, który utkwił we mnie z "małolitrarzówek" (np. 1.0, 1.2 itp.).
  7. Nie wiem co to zmienia i jak się ma do opisanych przeze mnie wniosków ?
  8. Po 2 dniach jazdy sposobem "promowanym" w tym temacie nasuwa mi się wniosek, iż jeżdżąc po mieście nie zmienię biegu powyżej 3... :-| :) Dlaczego :) Dlatego, że na 3 biegu mam ok. 2500 obrotów przy 60km/h, a jak wszystkim wiadomo przepisy normują jazdę po mieście z prędkością o 10km/h mniejszą tj. 50km/h. :P Zastanawiam się również, czy większość z wypowiadających się tu osób stosuję średnią prędkość po mieście ok. 80km/h bo wtedy mamy ok. 2500-3000 obrotów przy 4 biegu. Strach pomyśleć jaką prędkość w mieście mają Ci co wrzucają 5 bieg :shock: __________________________________________________________________ Jeszcze raz zaznaczam, że powyższa wypowiedź to moje wnioski po stosowaniu się do porad zawartych w tym temacie w ciągu dwóch pierwszych dni jazdy...
  9. Zmieniłeś może w ostatnim czasie miejsce, z którego bierzesz paliwo ?
  10. I to najbardziej mi pomogło. Zapodał to domin_g w innym poście dzięki. Dzięki all za pomoc i w szczególności również Danielossss'owi za opis fotki :) P.S. Dla laików mechaniki samochodowej potrzebne są schematy jak dla dzieci 8-) Czy Admin Forum mógłby jakoś "skomasować" wszystkie porady w jedno i wrzucić na jakiś przyklejony post porad np. w Ważne Tematy => Wymiana filtru powietrza w Megane I '02 ?
  11. Dzięki za pomoc i porady: pędzę do sklepu po klej jakowyś chyba najlepiej jakiś silikonowy, który sklei i uszczelni zarazem...
  12. Witam, mam dylemat co to za puszka ? :-? Probowałem odszukać filtr powietrza i myślałem, że to to, jednak chyba się myliłem. :-/ W środku jest pusto, tzn. przebiega przez nią kanał prowadzący powietrze do silnika z "odgałęzieniem" do wnętrza puszki. - "dekielek" od tej puszki był jakby przyklejony do spodu, niestety oderwałem go i teraz jest przyklejony na taśmę izolacyjną Czy to jest coś istotnego, do czego to służy i jak się nazywa :)
  13. Danielossss dziękuję za poradę ale czy mógłbyś mi na moim zdjęciu silnika wskazać to o czym napisałeś:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!