Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szybki54

Użytkownik
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Grand Scenic Exception
  • Silnik
    1.9dCi
  • Przebieg (tys.km)
    192000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Żaden z tych samochodów nie ma tyle przebiegu ile deklarowane jest w ogłoszeniu,Kutno omijaj szerokim łukiem(zwiedziłem kilka tamtejszych komisów,po sprawdzeniu kilkunastu samochodów,przebieg oraz stan każdego znacząco różnił się od tego w ogłoszeniu z zagranicy).Ten srebrny szyba przód nieoryginalna,w opisie brak słowa bezwypadkowy,co zazwyczaj oznacza,że auto było mocno bite i jest tak kiepsko zrobione,że nie da się tego ukryć
  2. Przewody wszystkie sprawdziłem i nie mam nigdzie nieszczelności ;)
  3. Witam. Mój problem dotyczy scenic Rx4 1.9dCi 2002r. 102KM i objawia się: Kopcenie na czarno(nie jest to chmura dymu, jednak jest ono nadmierne występuje cały czas, zarówno na wolnych obrotach jak i podczas przyspieszania). Dodatkowo zaświeca się kontrolka świec żarowych najczęściej na 4 biegu(w okolicy 1800-2200 obrotów) i gaśnie po około 10s Gdy świeci ta kontrolka to brakuje mu mocy, strasznie wolno się zbiera. Po podpięciu do Clipa był tylko błąd EGR. Jednak ten był czysty, został podmieniony na inny z auta, w którym te objawy nie występują, jednak nie ma żadnej różnicy. Prosiłbym o jakieś wskazówki,może ktoś miał podobny problem.
  4. Lepiej robić "stary silnik",przynajmniej wiesz co masz.Używany silnik to tak jak kolega wyżej piszę ok 3000zł+przekładka,płyny oleje itd.Jeśli auto jest w dobrym stanie,a cena jest pomniejszona o w/w koszty to moim zdaniem warto ;)
  5. Moim zdaniem kierownice wraz z poduszką wymienił handlarz,bo w tej wersji jest plastikowa kierownica,która szybko się wyciera i brzydko wygląda,a poduszka nie została wymieniona z powodu kolizji,tylko dlatego,że oryginalna z megane nie pasowała do kierownicy z Laguny ;)
  6. Proponuje szukać aut zarejestrowanych w kraju od osób prywatnych
  7. Witam. Jestem po wymianie turbiny na regenerowaną, problem w tym, że zaczynam ją słyszeć od momentu zapalenia auta. Słychać ja dokładnie tak jak startujący samolot tylko ciszej aż do momentu doładowania czyli ok 1800-1900. Czy ktoś się z tym spotkał? Dodam, że mechanik wyciął katalizator ;)
  8. Kierownica wraz z poduszką pochodzą od Laguny
  9. Witam. Mój problem dotyczy scenica Rx4 1.9dCi 102KM 2002r. Polega na tym, że podczas przyspieszania (najczęściej na 4biegu w granicy 2000 obrotów) zapala się kontrolka świec żarowych na kilka sekund, po czym gaśnie. Dodatkowo scenic kopci na czarno, nawet na wolnych obrotach. Przebieg samochodu (oryginalny to 200tys km). Wydaje się strasznie mułowaty, jednak mam go od kilku dni, możliwe, że w RX4 to normalne. Średnie spalanie 9L.
  10. Jeśli chodzi o awaryjność,to nie przeraża,jest to dość dobrze wykonany samochód i jeśli był odpowiednio dbany nie powinien sprawiać problemów.Co do ceny jak dobrze pogadasz to może poniżej 4 ją wyrwiesz,jeśli stan w rzeczywistości okaże się dobry to moim zdaniem warto ;)
  11. Kolego wydaje mi się, że nie masz racji, bo oglądałem kilka Sceniców 1.9dCi 130KM, które seryjnie nie miały Fapa, przynajmniej tak wychodziło po VIN, albo tak twierdzili sprzedawcy. Z tego co się orientuje to Fap nie był wymagany na wszystkie kraje, a wersje z nim mają 131KM
  12. Patrząc na zużycie kierownicy i zamazane tablice mogę śmiało stwierdzić korektę licznika o co najmniej 100tys
  13. Ten,którego podałeś VIN jest na niemieckich tablicach,do opłat,czyli najprawdopodobniej umowa na Niemca,
  14. Kolego napisz jeszcze jaki silnik w tym co świeci kontrolka wtrysku. Świece to jest inny komunikat, więc nie ma takiej możliwości. Co do usterki to, podejrzewam, że ktoś lał paliwo na jakiejś szemranej stacji i wtryski są przytkane (końcówki), wtedy kontrolka świeci po rozgrzaniu silnika. W takiej sytuacji spalanie jest wyższe o ok 0,5l. Jest to kosztowna naprawa, a jazda w takim stanie może doprowadzić do wypalenia dziury w tłoku. Jeśli to jest 1.5 to nie warto się w to pakować. W przypadku 1.9 co prawda niższy koszt, jednak zastanów się dobrze czy chcesz go ponieść. Odnośnie 1.5 to nie jeździłem nigdy, jednak 86KM na trasę to będzie mało. Po kropce, przecinku stosujemy spację. Poprawiłem. Aston76
  15. SBI 49135 To jest srebrny (teb 69) z panoramą dachem. Przedni zderzak z szarą listwą, reszta listew czarne. Kolego nie kupuj go! Był uszkodzony w prawy przód, strzelone poduszki czołowe i napinacze pasów. Ponadto przebieg w lutym 2015r. w ogłoszeniu wynosił 305 000km. Na historia pojazdugov nawet sprawdzisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!