Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szymoncho

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault megane Ii grandtour
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. Kolego na początku sprawdziłbym skrzynkę z bezpiecznikami. Otwórz ją i zobacz czy piny nie są pordzewiałe i zaśniedziałe. Skrzynkę potraktuj wd40 a potem kontakt spray.
  2. żarówki stop są dwuwłókowe zgadzam się. Ale proszę spojrzeć jak kolega wyżej napisał, że źle zamontowane żarówki mogą przysporzyć wiele problemów. Dodano: 28 gru 2015 - 21:06 trzeba zobaczyć każdą żarówkę zamontowaną może któraś jest nie odpowiednio włożona lub przekręcona , zatrzaski potrafią się wyginać trzeba na to zwrócić uwagę :) Dodano: 28 gru 2015 - 21:14 electronics fault. mogę jedynie powiedzieć tyle, że proszę rozebrać skrzynkę upc. odpiąć wszystkie wtyczki oczywiście po wcześniejszym odłączeniu aku. Wyczyścić zaśniedziałe styki, popryskać kontakt spray. u mnie ułamał się PIN na brązowej wtyczce auto nie chciało odpalić , chodził tylko wiatrak. nie warto walczyć z dolutowaniem pinu jest to niebezpieczne. U siebie dolutowałem kabel od spodu płytki i pomogło. mam jeszcze kilka ledwo trzymających się pinów ale to już niedługa historia . nie opłaca się kupować nowej płytki kosztuje ona tylko 1000 zł w ASO.:D o ile nie jest popękana płytka>
  3. Witam chce opisac problem, z którym zetknął sie pewnie niejeden uzytkownik forum. Otóż problem -electronics fault(bład elektryki) jest to bład który mówi nam nie tylko o jednym problemie lecz zakres problemów jest szeroki. Dziś opisze problem palacych sie nieustannie swiateł stop. -czujnik stopu przy pedale stopu - zle podłaćzona masa -zła zarówka -zasniedziale przewody to mogą byc powody palacych sie swiateł stop, mój problem rozwiazałem zakupem dobrej zarówki , jako laik zakupiłem żarówke 21W to spowodowało zapalenie sie komunikatu eletronics fault . Zarówka pozycyjna tylna 12V 5W Proszę pisać w istniejących tematach, przeczytać swoje wypociny i poprawić błędy przed wysyłaniem na forum. P_r_z_e_m_o
  4. Jeżeli chodzi o stuki w przednim zawieszeniu przy ruszaniu i hamowaniu to moge powiedziec tyle: dobry kanał, lewarek, kolega który kreci kierownicą. Ogólnie trzeba wejsc pod samochód z latareczką , niech kolega kreci kierownica ,a wy szukacie tych stuków. U mnie wyszło ze to silentblock wachacza. Objawy , tak jak mówiłem wczesniej stukanie przy ruszaniu. Przyczyny: DOKRECANIU SRUB NA LEWARKU , DOKRECANIE WACHACZA ZAWSZE NA KOŁACH!
  5. Witam, wybaczcie, że poruszam ten problem jeszcze raz ale zależy mi na tym abyście doradzili mi w tej kwesti. Moja megi przez ostatni lata spisywała sie bardzo dobrze, wszystko było wymieniane na czas , eksploatacja ,itp.\(dodam była regenerowana turbina jakis 1 rok temu). Ostatnio zaczęło dziać sie coś dziwnego jak wbijam ją w obroty zaczyna mi szaleć turbina, tzn powyżej 2 tysicy obrotów piszczy niemiłosiernie a przy zmianie biegu na wyższy jest dziwne cofniecie sie powietrza (jak by cos wsysało powietrze pod maskę.) Zalezy mi na jak najwięcej komentarzy gdyz sam nie wiem od czego się zabrać. Z góry dzięki. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!