Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawelosek

Użytkownik
  • Postów

    286
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 3 ph2
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Woytus 2013, na 100% był to nieautoryzowany serwis, bo nie jeżdżę do ASO.
  2. Dziś po sprawdzeniu okazało się, że już od dłuższego czasu mam 7E00. Na pewno w ASO nie byłem w ciągu 2 ostatnich lat (od kiedy posiadam auto). Tylko w serwisach specjalizujących się Renault. Zapewne, któryś z serwisów nieautoryzowanych zrobił mi aktualizację.
  3. Olej od zakupu był wymieniany co 10 tys. Patrząc po tych serwisach w niemczech to tam był pewnie co 15-20 tys robiony olej. Dzisiaj chciałem zlokalizaować czujnik ciśnienia oleju i niestety nie mogę go zlokalizować z góry. Czy jest może jakiś schemat, na którym go widać? Chyba, że jest program coś w stylu Torque, którym będę mógł sprawdzić ciśnienie. Aktualizacja: Zacząłem ostatnio więcej jeździć autem, z racji, że więcej stał niż jeździł. Niedawno również wymieniłem olej z filtrem, póki co nie słyszę nic niepokojącego po odpaleniu w kwestiach związanych z łańcuchem(?), natomiast znalazłem głównego winowajcę szelestu/stukania podczas pracy silnika. Jest to kompresor klimatyzacji. Raczej ten hałas powoduje sprzęgło sprężarki, gdyż gdy klimatyzacja jest wyłączona to słychać stukot, gdy uruchomię klimę to przez moment gdy załącza się te sprzęgło to dźwięk stukotu jest głośniejszy. Moje pytanie brzmi: Czy da się te sprzęgło wymienić? Czy niestety czeka mnie kosztowna wymiana sprężarki?
  4. Jeżeli chodzi o przebieg, jest on raczej oryginalny. Poniżej zdjęcie z aso. Auto posiadam od października 2019r. Olej który używam to Motul 5w40 X-cess Czy torque zweryfikuje ciśnienie oleju? Oraz jakie wartości powinny być?
  5. Auto zakupiłem z przebiegiem 100 tys. W ciągu 2 lat auto przejechało 33 tys km. Rozrząd robiłem przy przebiegu 110 tys. Obecnie ma 133 tys. Tak wymieniane było sprzęgło wraz z dwumasa.
  6. Rozrząd był wymieniany. Gdy auto dłużej postoi, po odpaleniu słychać stukot silnika. Po około minucie przestaje stukać i wtedy normalnie cicho pracuje. Czy to mogą być luzy zaworowe?
  7. Głowica podczas sprawdzania była cała? Między 2 a 3 cylindrem potrafi być mikro pęknięcie... Jak ubywa to nie jeździć, wracać do mechanika i niech poprawia...
  8. Zapewne o to ci chodzi? To jest chłodniczka oleju. Ja ostatnio to niestety robiłem, sporo kosztuje (około 700zł)
  9. Po dodaniu gazu do 3-3,5 tyś obrotów na postoju nie ma żadnych wibracji. Byłem już u jednego mechanika, oczywiście gdy wsiadł do auta to nic nie czuł ? No, ale gdy mu wytłumaczyłem, przy jakich obrotach czuć te wibracje to po chwili zaczął je odczuwać... Krótko mówiąc olali mnie troszeczkę... W wolnej chwili wybiorę się do drugiego serwisu na diagnozę. Ale dziwne, że gdy przyhamuje to wibruje dalej, a gdy nacisnę sprzęgło to przestaje wibrować. REGULAMIN Forum się kłania - Prezes I to był strzał w 10 Dwumasa w tragicznym stanie była, sprzęgło już prawie do nitów zjechane... Wysprzęglik żył własnym życiem. Teraz cały komplecik nowy i chodzi jak marzenie i nic nie wibruje
  10. Droga ta poduszka była? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes A więc dokładniej sprawdziłem u siebie objawy. Po odpaleniu na zimnym: Na każdym biegu przy hamowaniu silnikiem od 3000 obrotów w dół za 2-3 razem występują wibracje (lekkie prawie niewyczuwalne) Po dłuższej jeździe na ciepłym: Na każdym biegu przy hamowaniu silnikiem od 3000 obrotów w dół za 1-2 razem występują wibracje (już mocniej czuć) Po wciśnięciu sprzęgła jak występują wibracje, nagle przestaje wibrować. Czyżby dwumasa?
  11. 210 tyś jak skrzynia powiedziała do widzenia... No sprzęgło też dostaje, ale skrzynia też może dostawać Ktoś źle będzie wbijał bieg ze zgrzytem bez dociśnięcia sprzęgła i można łatwo załatwić i tak kruchą skrzynię w tym silniku. A przypadłość z wstecznym to chyba standard. Ale auto już dalej kręci kilometry. Na razie nie wymieniam rozrządu, jestem ciekawy ile wytrzyma ? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  12. No właśnie u mnie jest po wymianie problem ze wstecznym , wypada często. Jak była ta pierwsza skrzynia to też był problem z wbiciem biegu. U mnie olej nie był wymieniany, więc może dlatego tak szybko padła ale nie była oszczędzana, bo auto w trasy jeździło i było trzymane na wysokich obrotach i kilku użytkowników. Wiec mógł być to styl jazdy, dlatego padła skrzynia. Moge tez dodać ze szklanki nie były tykane auto na fabrycznym LPG landirenzo. Ale olej wciąga jak szalony ;) ale to powód jazdy na autostradzie i wysokie obroty. No i trochę były wycieki na pokrywie zaworów
  13. Dopiero teraz to przeczytałem. U mnie przed wymianą rozrządu był taka sama wibracja oraz po wymianie rozrządu nadal tak samo. Ile kosztowała cię ta usługa w ASO? Ale objawy mam identyczne. Na zimnym nie występuje, i podczas dynamicznej jazdy się to objawia. Teraz się zastanawiałem nad dwumasą, ale ona działa idealnie, to samo sprzęgło. REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  14. W dacii identyczny silniczek mam. Przebieg 210 tyś rocznik 2017 i nadal oryginalny rozrząd i nic nie hałasuje. Jedynie co padło to skrzynia biegów ;) Chyba z plasteliny one są... Nowa skrzynia wrzucona, nowe sprzęgło (stare miało 210 tyś) i hula dalej ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!