Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

migab

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    dci 1,5 101KM
  • Przebieg (tys.km)
    340

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam problem polegajacy na tym że jak wentylator ruszy to już chodzi, ale nie zawsze mu sie ta sztuka udaje. Problem styków już wyeliminowany. Czy ktoś zna wymiary szczotek oraz ich liczbę?
  2. Od tematu trochę mięło, ale może się komuś przyda. W moim przypadku było dokładnie tak samo. Jedna strona puszczała i chciała się ruszyć druga trzymała. Fotel po kilku dniach sam się naprawił, a po kolejnych kilku znowu zepsuł. Także nie było co czekać i trzeba było przystąpić do dzieła. Gdy zajrzy się pod fotel to w połowie listwy wystają takie zagięte blaszki (po jednej z każdej strony). Są od góry prowadnicy, mniej więcej w połowie. Jak ciągnie się dźwignię to się chowają . Można je też wcisnąć palcem. Problem był taki, że z tej strony, gdzie fotel "trzymał", blaszka nie chciała wcisnąć się do końca - coś ją blokowało. Nie wiem skąd mi przyszedł pomysł, aby do felernej prowadnicy wepchnąć drut (od przodu) i o niespodzianko, fotel się trochę przesunął w tył i znowu zablokował. Zachęcony takim obrotem sprawy wcisnąłem drut dalej, tak żeby wyszedł z drugiej strony, a tu z tyłu prowadnicy wysuwa się piękny, okrąglutki, kamyczek. Prawdopodobnie jedna z pamiątek zabranych przez moją córa z wakacji...
  3. U mnie też wisi. Kostka do przełącznika którego nie ma w mojej wersji wyposażenia.
  4. Panowie. U mnie odłączanie AKU nie pomaga. UCH cyka dokładnie w momentach kiedy powinno zamknąć/otworzyć drzwi. Tylko siłowniki ani drgną. Bezpiecznik centralnego OK, ale... Po jego wyciągnięciu i zmierzeniu napięcia okazało się że mam na nim 10-11V. Mało myślę, więc pod drugi styk podałem 12V. Zamki ożyły. Teraz moje pytanie. Skąd przychodzi zasilanie na bezpiecznik centralnego zamka (do kabiny)? Rozbebeszać i czyścić wszystkie styki/bezpieczniki te przy aku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!