Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II ph2
-
Silnik
2.0dci 150KM
-
Przebieg (tys.km)
200000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wszystkie te czujniki są sprawne, okazało się że jeden wtrysk nie trzyma ciśnienia... Czekam na nowy...
-
Na dniach się wszystko okaże, będzie podpinany pod clipa i będzie sprawdzany rozrząd... Dodano: 01 mar 2017 - 09:00 Jest nadzieja... :)
-
Niestety nic się nie poprawiło. Sam już nie wiem co może być grane. Zostaje jeszcze przeprogramowanie komputera.
-
Dziś otrzymałem czujnik z przewodami, założony, efekty zobaczymy jutro z rana. Trzymajcie kciuki. Ten czujnik znajduje się na przewodzie zasilającym przed pompą, siwa kostka na dwa piny i do niej dochodzą pomarańczowe kabelki w moim przypadku. Łatwo go zlokalizować.
-
W serwisie 460zł zaś ta sama część w sklepie ,,France Car ul. Pocieszka 11a Kraków'' 370zł+20zł wysyłka. W obu przypadkach część ściągana jest z Francji.
-
Przewód dziś wymieniłem i nic się nie poprawiło... W serwisie byłem nie raz i tak się znają że szkoda gadać... Szukam dalej... Dodano: 14 sty 2017 - 20:24 Witam, czy mógłby mi ktoś podać odczyt wartości z komputera tj, temperatura paliwa i temperatura panująca na zewnątrz, macie możliwość sprawdzenia tego na zimnym silniku np po nocy przed odpaleniem auta i po odpaleniu? Jeżeli tak to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Dodano: 17 sty 2017 - 09:48 Prawdopodobnie problem rozwiązany, przekłamuje czujnik temp. paliwa. Mimo że na dworze jest temp. na minusie to paliwa pokazuje na plusie. Czy jest ktoś w stanie podać mi numer oryginału tej części? Dodano: 18 sty 2017 - 10:31 Czujnik zamówiony. Lecz czujnik nie występuje sam a wraz z przewodami paliwowymi. Przesyłka idzie z Francji więc zejdzie się około 10 dni. Czekam na przesyłkę i dam znać jakie będą efekty.
-
Mógłbyś podać numer tej części, z góry dzięki. Dodano: 20 gru 2016 - 20:50 Dziś zakupiłem oring w serwisie :) z góry dzięki i pozdrawiam :)
-
I co z tym wyciekiem, wiadomo już skąd?
-
Sprawdziłem akumulator i ma 100% sprawności i z 600A ma 608A, czujnik płynu też jest dobry a jeżeli chodzi o czujnik wału korbowego to jeszcze nie był sprawdzany ale wydaje mi się, że też jest sprawny bo w czasie jazdy nic się nie dzieje... Dodano: 11 gru 2016 - 15:10 Jutro dostarczą mi nowy przewód przelewów. Wymienie go i zobaczymy efekty, jeśli to nie pomoże to już nie wiem co może być nie tak... http://www.quippo.pl/galerie/p/przewod-przelewowy-82008_6460.jpg
-
Witam, na dzień dzisiejszy powiem tak. Było zrobione programowanie kalkulatora świec żarowych na 7V tzw szybkiego grzania, do końca nie mam pewności bo nie było to robione przy mnie w serwisie. Wymieniłem filtr paliwa na KNECHT, nowa gruszka paliwa z dwoma zworami zwrotnymi, przewód paliwowy zbrojony dochodzący do gruszki i z gruszki do filtra jak i z filtra do pompy, przekaźnik świec używany o tych samych numerach i nowe oryginalne świece żarowe 7V renault. Wyczyściłem pływak w zbiorniku. Zregenerowałem rozrusznik jak i pompe wtryskową wraz ze sprawdzeniem listwy wtryskowej i czujnika na listwie jak i wtryskiwaczy, które przeszły próbę. Samochód nadal ma ciężko zapalić i nic się nie polepszyło. Zaś po regeneracji pompy nawet chyba jest gorzej bo samochód chwile postoi i ma ciężko zapalić, a przy niskiej temp. nawet za drugim razem odpala. Czy ktoś ma jakieś konkretne pomysły co to może być? Mi wydaje się, że to coś w elektronice...
-
Witam, ogółem nie mam już pomysłów na zlikwidowanie usterki, regenerowałem właśnie pompe paliwową jak i zostały sprawdzone wtryski i listwa wtryskowa wraz z czujnikiem i samochód jak palił tak pali... Jakieś pomysły?
-
djteo45 obserwuje zawartość Problem z zapłonem na zimno
-
Podmiana przekaźnika nic nie dała :( nie wiem już co może być, chyba pofatyguje się do jakiegoś znawcy dieslów, ewentualnie wymienie jeszcze gruszkę od pompowania paliwa bo to ona często też łapie powietrze...
-
dziś otrzymałem przesyłkę tzn używany przekaźnik z identyczenj megi jak moja z przebiegiem 94tys, już podmieniony, zobaczymy czy coś to da, a jak nie szukamy dalej...
-
Witam, dziś sprawdziłem wszystko multimetrem na wyłączonym silniku po nocy a mianowicie sprawdziłem czy jest napięcie w fajkach od świec no i wyniki są następujące zaczynając od lewej: 1) 10,75V 2) 10,60V 3) 10,78V 4) 10,82V. Sprawdziłem jeszcze raz świece, zamontowane 7V, metodą na żarówkę i wychodzi na to że wszystkie są dobre. Paliwo w wężykach jest widoczne. Czyli co wychodzi na to że uszkodził się sterownik od świec tak jak pisał piterek45? Wiecie może gdzie znajduje się ten sterownik w Megane II phII 2.0dci 150KM 2006r? Dodam jeszcze że samochód w lato palił oki a gdy przyszły spadki temp po niżej 10 stopni zaczął się problem...