Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

djteo45

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph2
  • Silnik
    2.0dci 150KM
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej i co było problemem z ciężkim paleniem 2.0 dci???

  2. Wszystkie te czujniki są sprawne, okazało się że jeden wtrysk nie trzyma ciśnienia... Czekam na nowy...
  3. Na dniach się wszystko okaże, będzie podpinany pod clipa i będzie sprawdzany rozrząd... Dodano: 01 mar 2017 - 09:00 Jest nadzieja... :)
  4. Niestety nic się nie poprawiło. Sam już nie wiem co może być grane. Zostaje jeszcze przeprogramowanie komputera.
  5. Dziś otrzymałem czujnik z przewodami, założony, efekty zobaczymy jutro z rana. Trzymajcie kciuki. Ten czujnik znajduje się na przewodzie zasilającym przed pompą, siwa kostka na dwa piny i do niej dochodzą pomarańczowe kabelki w moim przypadku. Łatwo go zlokalizować.
  6. W serwisie 460zł zaś ta sama część w sklepie ,,France Car ul. Pocieszka 11a Kraków'' 370zł+20zł wysyłka. W obu przypadkach część ściągana jest z Francji.
  7. Przewód dziś wymieniłem i nic się nie poprawiło... W serwisie byłem nie raz i tak się znają że szkoda gadać... Szukam dalej... Dodano: 14 sty 2017 - 20:24 Witam, czy mógłby mi ktoś podać odczyt wartości z komputera tj, temperatura paliwa i temperatura panująca na zewnątrz, macie możliwość sprawdzenia tego na zimnym silniku np po nocy przed odpaleniem auta i po odpaleniu? Jeżeli tak to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam. Dodano: 17 sty 2017 - 09:48 Prawdopodobnie problem rozwiązany, przekłamuje czujnik temp. paliwa. Mimo że na dworze jest temp. na minusie to paliwa pokazuje na plusie. Czy jest ktoś w stanie podać mi numer oryginału tej części? Dodano: 18 sty 2017 - 10:31 Czujnik zamówiony. Lecz czujnik nie występuje sam a wraz z przewodami paliwowymi. Przesyłka idzie z Francji więc zejdzie się około 10 dni. Czekam na przesyłkę i dam znać jakie będą efekty.
  8. Mógłbyś podać numer tej części, z góry dzięki. Dodano: 20 gru 2016 - 20:50 Dziś zakupiłem oring w serwisie :) z góry dzięki i pozdrawiam :)
  9. I co z tym wyciekiem, wiadomo już skąd?
  10. Sprawdziłem akumulator i ma 100% sprawności i z 600A ma 608A, czujnik płynu też jest dobry a jeżeli chodzi o czujnik wału korbowego to jeszcze nie był sprawdzany ale wydaje mi się, że też jest sprawny bo w czasie jazdy nic się nie dzieje... Dodano: 11 gru 2016 - 15:10 Jutro dostarczą mi nowy przewód przelewów. Wymienie go i zobaczymy efekty, jeśli to nie pomoże to już nie wiem co może być nie tak... http://www.quippo.pl/galerie/p/przewod-przelewowy-82008_6460.jpg
  11. Witam, na dzień dzisiejszy powiem tak. Było zrobione programowanie kalkulatora świec żarowych na 7V tzw szybkiego grzania, do końca nie mam pewności bo nie było to robione przy mnie w serwisie. Wymieniłem filtr paliwa na KNECHT, nowa gruszka paliwa z dwoma zworami zwrotnymi, przewód paliwowy zbrojony dochodzący do gruszki i z gruszki do filtra jak i z filtra do pompy, przekaźnik świec używany o tych samych numerach i nowe oryginalne świece żarowe 7V renault. Wyczyściłem pływak w zbiorniku. Zregenerowałem rozrusznik jak i pompe wtryskową wraz ze sprawdzeniem listwy wtryskowej i czujnika na listwie jak i wtryskiwaczy, które przeszły próbę. Samochód nadal ma ciężko zapalić i nic się nie polepszyło. Zaś po regeneracji pompy nawet chyba jest gorzej bo samochód chwile postoi i ma ciężko zapalić, a przy niskiej temp. nawet za drugim razem odpala. Czy ktoś ma jakieś konkretne pomysły co to może być? Mi wydaje się, że to coś w elektronice...
  12. Witam, ogółem nie mam już pomysłów na zlikwidowanie usterki, regenerowałem właśnie pompe paliwową jak i zostały sprawdzone wtryski i listwa wtryskowa wraz z czujnikiem i samochód jak palił tak pali... Jakieś pomysły?
  13. Podmiana przekaźnika nic nie dała :( nie wiem już co może być, chyba pofatyguje się do jakiegoś znawcy dieslów, ewentualnie wymienie jeszcze gruszkę od pompowania paliwa bo to ona często też łapie powietrze...
  14. dziś otrzymałem przesyłkę tzn używany przekaźnik z identyczenj megi jak moja z przebiegiem 94tys, już podmieniony, zobaczymy czy coś to da, a jak nie szukamy dalej...
  15. Witam, dziś sprawdziłem wszystko multimetrem na wyłączonym silniku po nocy a mianowicie sprawdziłem czy jest napięcie w fajkach od świec no i wyniki są następujące zaczynając od lewej: 1) 10,75V 2) 10,60V 3) 10,78V 4) 10,82V. Sprawdziłem jeszcze raz świece, zamontowane 7V, metodą na żarówkę i wychodzi na to że wszystkie są dobre. Paliwo w wężykach jest widoczne. Czyli co wychodzi na to że uszkodził się sterownik od świec tak jak pisał piterek45? Wiecie może gdzie znajduje się ten sterownik w Megane II phII 2.0dci 150KM 2006r? Dodam jeszcze że samochód w lato palił oki a gdy przyszły spadki temp po niżej 10 stopni zaczął się problem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!