Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III phIII Grandtour
-
Silnik
1.6 110KM
-
Przebieg (tys.km)
50
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane III phIII Słabiutkie basy
Karst odpowiedział(a) na _Scyzor_ temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Kupiłem przejściówkę chyba do zestawu głośnomówiącego, ale już nie pamiętam do czego dokładnie i jaki miała symbol, poniżej wygrzebałem tylko oryginalne zdjęcie, oraz po przeróbce z pociągniętymi kablami z wtykami RCA z głośników. Zrobiłem w ten sposób gotową przejściówkę, wypiąłem kostkę z radia, wpiąłem w przejściówkę, przejściówkę w radio i tyle. Jedyny problem to znikoma ilość miejsca za radiem, przejściówka musiała wylądować nad radiem, za panelem automatycznej klimatyzacji, potrzebowałem chyba z 10 prób aby tak włożyć radio żeby była nad nim. Subwoofer był przystosowany, żeby podłączyć do niego sygnał prosto z kabli głośnikowych, więc żadnego konwertera RCA nie potrzeba. Początkowo chciałem, żeby można go było łatwo przenieść do drugiego samochodu, więc jest przyklejony na rzepy do podłoża i zrobiłem wtyk do gniazda zapalniczki (wg instrukcji pobiera max 7A) i go podłączyłem w drugim rzędzie siedzeń, ostatecznie tak zostało i przez prawie 3 lata się sprawdza. Do tego jest pilot na bardzo długim kablu, który przyczepiłem na rzepy pod radiem, ale jest na tyle intuicyjny i dostępny, że nie trzeba go odrywać, wystarczy sięgnąć ręką i można ustawić głośność. Sam subwoofer bez problemu mieści się pod siedzeniem pasażera. Zamiast bawić się w przejściówkę można wpiąć się od razu w kable głośnikowe, są specjalne zaczepy do tego, więcej w tym wątku:Złącza radia - wtyczki -
Megane III phIII Słabiutkie basy
Karst odpowiedział(a) na _Scyzor_ temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Ja od ok. 3 lat mam zamontowany pod siedzeniem pasażera subwoofer Pioneer TS-WX120A i jestem zadowolony, w końcu jest trochę basu. Wiadomo, że do profesjonalnego car audio mu daleko, ale jak go przyciszę przy grającej muzyce to różnica jest naprawdę duża. Montaż niezbyt trudny, sam subwoofer nie jest zbyt tani, ale pewnie da się znaleźć jakiś tańszy zamiennik, zawsze jakaś prostsza alternatywa do wymiany głośników i wyciszania drzwi. -
Megane III phII Światła LED DRL - prośba o wymiary
Karst odpowiedział(a) na Gregorius00 temat w Oświetlenie - Megane III, Scenic III, Fluence
Nie da się tego łatwo zmierzyć, bo lampa jest włożona od tyłu i jest większa niż to co widać z przodu. Wymiary które zaznaczyłeś to: szer. 1 = 22cm, szer. 2 = 19,5cm, wysokość = 4cm, ale szerokość całkowita jest większa o kilka cm, trzeba by wyjąć lampę żeby zmierzyć. I weź pod uwagę, że lampa jest zakrzywiona tak jak zderzak w tym miejscu, a nie idealnie płaska. -
Megane III phII Terminy przeglądów
Karst odpowiedział(a) na altair4 temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Ja miałem komunikat o przeglądzie po roku od zakupu (przy przejechanych ok. 10kkm). -
Scenic III phI Bluetooth i radio internetowe
Karst odpowiedział(a) na manek33 temat w Elektr.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Ja korzystam z OpenFM - aplikacja sama się otwiera po włączeniu radia i zamyka chwilę po wyłączeniu, bezobsługowe jak zwykłe radio i można zmieniać stacje przyciskami pod kierownicą. Już dawno przestałem słuchać zwykłego radia, zwłaszcza jak jadę gdzieś dalej - żadnych reklam czy trzasków. Youtube też działa, ale są za duże lagi żeby coś oglądać. Radio r-plug&radio+. -
Ja nie pamiętam żebym wpisywał tam średni roczny przebieg, a już na pewno nie 9684km jak jest na stronie. Podejrzewam że u mnie wyliczyli to na podstawie stanu licznika na pierwszym przeglądzie po prawie roku, bo jest niemal identyczny i na tej podstawie dalej wylicza. Teraz pokazuje na stronie 14582km, a mam przejechane prawie 16000km.
-
Asystent ruszania ze wzniesienia wyczuwa kąt wzniesienia, a nie ruch pojazdu do tyłu. Jak masz wrzucony bieg i stoisz na wzniesieniu, to po puszczasz pedał hamulca a ręczny trzyma jeszcze ok. 3 sekundy (jak ruszysz wcześniej, to poszcza w momencie ruszenia). Różnie to dziala, bo musi być odpowiednio duże wzniesienie, na mniejszych może się trochę stoczyć, regulacja czułości w ASO nic nie daje.
-
Limited nie ma wyciszenia pod maską.
-
Dziś spojrzałem u siebie i też mam brudne (mam białe wstawki), trochę mniej widoczne ale i przebieg mniejszy, wersji z srebrnymi wstawkami nie widziałem, ale na takich faktycznie nie powinno być aż tak widać, może dlatego zmienili... Z wentylacją mogą pisać prawdę, bo moje też nigdy nie były zaparowane i jest garażowany od nowości.