Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaho24

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K4M; 1,6; 16V; 79KW
  • Przebieg (tys.km)
    81000
  1. W Megance I po lifcie od spodu rękę miedzy chłodnicą a belką może włozyć dziecko! Zostaje wycięcie kratki wlotowej powietrza. U mnie za brakiem możliwości otwarcia maski stał skorodowany zamek. A też myślałem że linka. Dlatego apeluje nasmarujcie zawczasu zamki a wielu nie będzie musiało wymieniać póżniej linki albo odblokowywać skorodowanego zamka. Nasmarowałem zamek i klapa się otwiera. Pozdrawiam
  2. czy udało ci sie otworzyć maskę po zerwaniu linki? Jeśli tak jak to zrobiłeś, mam ten sam problem.

  3. Witam Proszę o poradę jak otworzyć maskę silnika (prawdopodobnie zerwana linka). A następnie jak ją wymienić. Czy to samemu łatwo wymienić? Nr kat. linki? Megane I 1,6 16V ,2002r, Nr nadwozia VF1LA0B0...... Napisano 07.05.2011, 08:02 Widze, że temat urwanej linki maski jest trudny. I tak jest w istocie, niestety tak to wymyślili, że nie ma do zamka dostępu. Po zdjęciu osłony ECO (od spodu - 2 śruby "10" i spinacze) miejsca do zamka między chłodnicą a belką jest na rękę noworodka. Zamek od strony silnika tak obudowany, że żadnym długim haczykiem z drutu sprężynowego nic nie można zrobić. Dowiedziałem się, że jedyne wyjście to zniszczyć jedną kratkę wlotową powietrza? Mam zamiar to zrobić, zobaczymy jaki efekt. Pozdrawiam PS. Pytałem o Nr katalogowy linki: podobno 7700421505 Napisano 08.05.2011, 08:32 Widzę że dalej rozmawiam sam z sobą! Ale widać problem bardzo nietypowy. Ale dla potomnych jak by ktoś miał podobny problem. Ja swój rozwiązałem i podziele się z Wami swoimi spostrzeżeniami. BARDZO WAŻNE: nasmarujcie jeszcze dziś swoje zamki maski silnika!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak, tak to nie linka a właśnie zardzewiały zamek, tak się zaciął, że dopiero udeżeniem młotka przez bolec zaczep puscił. Ale żeby się tam dostać trzeba zniszczyć kratkę wlotową powietrza (niestety) Nie ma innego dojścia. A kratka jest przykręcona troxem do maski wieć nie wyłamie się a tylko wycinanie piłką. Bryyyyyyyyyyy wstretna robota. Mi zajęło 4-5 godzin. Samrujcie a nie będziecie mieć tego problemu. Pozdrawiam Janusz
  4. Łatwo powiedzieć wystarczy wieksze podkładki? Problem jest w odkręceniu śrub M8 które w tym miejscu tak korodują, a są wkrecone w cienką blachę, że nie można ich odkręcić (wygina się blacha) Ja na razie zdjąłem osłonę bez odkręcania śrub (tak wokół śrub skorodowana ze zeszła bez odkręcania śrub) nasmarowałem śruby i po kilku dniach spróbuję odkręcić, jak nie zostaje ścięcie ich gumówką.
  5. Też sam wymieniałem. Potwierdzam prosta sprawa. Ja nie mogłem odkręcić środkowej śruby (od spodu)M6 6-kt łeb, była tak skorodowana ze obracała się. Musiałem ją przeciąć brzeszczotem. Zwróccie uwagę na demontaż oświetlenia tablicy rejestracyjnej i odpięcie przewodów aby ich nie urwać. Narzędzia to: trox mały i duży, klucz płaski 10.
  6. Czyli tak faktycznie jest nierozbieralny. W takim razie wole aby nie był podświetlony niż mam go potem kleić. Dziekuję za informację.
  7. Oderwać? A jak zpowrotem złożyć? Nie pourywają się zaczepy?
  8. Rozebrać wyłacznik ogrzewania tylnej szyby - ale jak to zrobić, aby dostać się do żarówki. Czy on jest wogóle rozbieralny?
  9. Dziękuję za informacje w tym temacie. Potwierdziło sie że buczenie to nie katalizator czy opony zimowe a łożysko tylne prawe. Po wymianie buczenie ustało, a koszt naprawy niewielki bo 100zł. Pozdrawiam
  10. Do filtra powietrza jest łatwy dostęp. Nie ma mowy o ruszaniu silnika!!! Odpinasz rurę i odkrecasz 2 wkrety i zdejmujesz obudowe filtra. wyjmujesz wkład, wstawiasz nowy i montujesz na odwrót pokrywe, rure i po robocie. Filtr jest mniej wiecej na środku przy podszybiu. Pozdrawiem.
  11. Serdecznie witam użytkowników Meganek. Też taką posiadam. Z 2003 roku serii Air, jak na razie poza cewkami zapłonowymi i amortyzatorem tylnim nie miałem z nią problemów. Acha jeszcze drobiazg, ten plastykowy sworzonek przy dzwigni klamki zewnętrznej to nieporozumienie, urwał sie w obu tylnich dzwiach. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych serdeczne życzenia dla Wszystkich. Pozdrawiam
  12. Witaj Jarciu1111. Mój silnik jest 16 zaworowy D749, 79kW, 1598 cm3. Oglądałem rozrządy na forum www.autkoplus.com i kpl. rozrząd Geates kosztuje 391 zł, a SKF 417 zł. Po cenie wynika że jest lepszy? Ale czy naprawde?
  13. Co sądzicie o rozrządzie f-my SKL? Mechanik proponuje tej f-my za wymiane kpl rozrządu i pompy wodnej i płynu chłodzącego za 1000 zł? Warto?
  14. Problem dotyczy Megan II 2003r. 1,6V 110KM. Zaobserwowałem że przy czujniku ukladu wsomagania kierowniczego (króciec doprowadzający, złączka przewodów elektrycznych) jest bardzo zaoliwiona a w zbiorniczku nie widać poziomu oleju. Wspomaganie działa, nie pali sie żadna kontrolka złego działania. Czy musze wymienic czujnik? Ile to bedzie kosztować? scalono posty Wykorzystałem twoje zdjęcie. Mysle ze nie masz nic przeciww temu. Też mam wyciek podobno przy czujniku. Po co zakładasz kolejny taki sam temat, skoro już taki istnieje. Nawet zdjęcie z niego wykorzystałeś. - gojgien
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!