Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

deku

Użytkownik
  • Postów

    656
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

24 Super

Samochód

  • Auto
    Megane III phIII Grandtour Limited 2015
  • Silnik
    1.6 16V K4M 858
  • Przebieg (tys.km)
    81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Im starsze to moje auto tym bardziej nie chce mi się przy nim dłubać. A może to ja już się zestarzałem. Ile to ja planów nie miałem... i zawsze na lato wszystko odkładam a potem zapierdziel w lato, że nawet auta się umyć nie chce. Zawsze się zastanawiałem jak kable do drzwi doprowadzić. Chętnie zobaczę jak ktoś to ogarnął.
  2. @Uprox Mam tam wkręty trzymające w pionie tę część podłogi jak w poście @Leszek3 Zresztą autor posta też ma tak dzieloną podłogę.
  3. O jakich wy w ogóle mówicie dziurkach gwintowanych? Widać to na zdjęciach z pierwszego posta? "ma też inne dwa kółko między tymi symetrycznie po jednym z każdej strony" ja tam widzę tylko plastikowe wkręty od otwieranej podłogi bagażnika
  4. Nie wiem czy jest sens porównywać inne auta, ale oczywiście zawsze można spróbować zrobić coś takiego w Reno.
  5. nie Ale u siebie też sprawdzę tę wtyczkę i zastosuję opaski
  6. Ok, dzięki. Mam to, wyjechało tak z salonu.
  7. Możesz rozwinąć myśl o jakie zaślepki chodzi?
  8. Gaz nie naprawia silnika. Musisz mieć wszystko ogarnięte. Przepustnica i układ zapłonowy to podstawa. O sondach nie wspomnę. Tak jak pisze Andrzej-2010, silnik musi chodzić jak w zegarku, bo jak będą problemy na benzynie to na LPG będą 10x większe, a każdy mechanik będzie Cię olewał, mówiąc że to wina gazu. Z kolei gazownik będzie zwalał na problemy na benzynie.
  9. Ponieważ nie mieszczą się tam moje okulary to odpuściłem montaż.
  10. Leję zwykły Elf zgodny z normą, z tym że robię to co 10tyś.
  11. Mam nadzieję, że jednak K4M jest idiotoodporny. Dolewałem, dolewałem po trochę i w sumie weszło z 1,2l płynu, co mi się wydaje mega dużo (jak na ubytek). No nic. Jeżdżę, obserwuję. Nigdy, nawet jak był niski stan na desce nie wyskoczyło info że się "gotuje". Jedyna rzecz to był załączający się od czasu do czasu wiatrak, a i tak ledwo słyszalny.
  12. @Boski - skąd ta niechęć do czujników? Jak dal mnie to fajny bajer. Przy czym ja nie mam z nimi problemów (póki co). Czy wymiana baterii to problem (trzeba wymieniać całe czujniki czy jak)?
  13. Elektryka już zmieniłem (paragonu brak, wypisana gwarancja). Płynu nie ubyło tyle, żeby nie było go widać w zbiorniczku wyrównawczym. Znalazłem i usunąłem wyciek - po co złośliwości? Jak się odpowietrza układ chłodzenia? Profil poprawiłem - 81tyś (auto od nowości u mnie).
  14. Dokładnie tak to odczułem. A jak wyszła sprawa z płynem to szlag mnie trafił. No nic, człowiek uczy się na błędach.
  15. Być może dałem się zrobić z tym alternatorem, trudno. Pojeżdżę jeszcze z Torque i popodglądam wskazania. Bardziej interesował mnie brak płynu. Po dolaniu ok 200ml (jeszcze jest poniżej min, ale nie chciałem przelać) z ~102st spadło do ~87. Aż się wierzyć nie chce, że taka różnica przy tak małej ilości dolanego płynu. Czy układ chłodzenia się jakoś odpowietrza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!