Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

seelk

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    156 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymieniałem moduł podnoszenia tylnej szyby, ale przy zdejmowaniu tapicerki wypieła się roletką od szyby i teraz nie chce się zwijać. Czy jest jakiś patent, żeby naciągnąć sprężynkę tej roletki, żeby się zwijała?
  2. Witam, Rozumiem, że to co widać na zdjęciach tj. tuleja belki tylnej i jest ona przykręcona od przodu nakrętką i z tyłu? Ogólnie jak jadę po nierównościach to z tyłu słychać skrzypienie. Zastanawiam się czy można tą tuleje ściągnąć bez ściągacza jak podniosę auto na lewarku? Tam jest dość mało miejsca, więc nie wiem czy trzeba odpinać zwrotnice i odciągnąć belkę?
  3. Witam, Mam wrażenie, że samochód ma problemy z odpalaniem tzn. po naciśnięciu przycisku start silnik jakby się na sekundę zawieszał i później odpalał. Kilkukrotnie zdarzyło mi się, że po wciśnięciu Start silnik nie odpalił, nie świeciły się żadne kontrolki, otworzyłem maskę ruszyłem kablami przy akumulatorze, wtedy silnik jakby się odblokował i wróciło napięcie w samochodzie. Nie wiem czy to może być problem, z brakiem styku gdzieś na przewodach? Czy to kwestia jakiegoś czujnika? Przy odpalaniu słychać takie charakterystyczne odblokowanie i właśnie po nim czasami samochód traci napięcie. Raz miałem tak, że zamknąłem auto, przychodzę na drugi dzień próbuję otworzyć, a auto było nie zamknięte, żadne kontrolki się nie świeciły, po ruszeniu przewodami przy aku. powróciło.
  4. Witam, Wymieniając łącznik stabilizatora z prawej strony zobaczyłem, że mam wyciek (nie wiem czy to nie skrzynia?). Elektroniczny system sprawdzania poziomu oleju w silniku wskazuje cały czas OIL OK. Nie jestem niestety dużym znawcą motoryzacji, dlatego proszę o identyfikację tego wycieku. Od spodu też widać wyciek jak się kończy osłona silnika.
  5. Witam, czy po tym nagraniu: https://clyp.it/0z1cu3j1 jesteście wstanie powiedzieć czy takie stuki to bardziej drążek kierowniczy czy łącznik stabilizatora? Łącznik myślę, że byłbym w stanie wymienić pod blokiem, ale po przy drążku to będę musiał jechać jeszcze na zrobienie zbieżności, więc mam nadzieję, że to pierwsza opcja ;) 4 mar, 12.10.mp3
  6. Witam Panowie, U mnie wentylator piszczy/świszczy przy ok połowie mocy, przy szybszych lub wolniejszych obrotach jest cichsze to świszczenie. Czy to oznaka zbliżającego się końca? Czy w takim przypadku wymiana to jedyne rozwiązanie czy da się go nasmarować/naoliwić? Jak już się zabiorę za demontaż to chciałbym przeprowadzić naprawę skutecznie ;)
  7. diagnoza: poszła jedna ze świec. Temat do zamknięcia.
  8. Witam, 3-mc temu szarpało autem w czasie przyspieszania, mrugała pomarańczowa kontrolka silnika. Wymieniłem wtedy komplet cewek beru (wszystkie właściwie jakieś no-namy) i auto wróciło do normy. Niestety dzisiaj jadąc samochodem sytuacja powróciła. ELM wskazuje błąd związany z wypadaniem zapłonu na cylindrze 1. Wcześnie wymieniałem też 4 świece firmy Eyquem. Przejrzałem kilka tematów i niektórzy z was pisali, że kończyło się na wymianie sterownika. Tego niestety już sam nie jestem w stanie przeprowadzić, nie mam clipa do przyuczenia, ani możliwości garażowych, ale czy są jeszcze inne możliwości, które mógłbym wcześniej sprawdzić? Pozamieniać cewki, ale to pewnie pomorze doraźnie, a problem w przyszłości może powrócić. Jaka powinna być wartość rezystancji sprawnych cewek?
  9. Czy skrzynka widoczna na powyższym zdjęciu jest już wysunięta czy mowa właśnie o tej części, która jest widoczna na zdjęciu i zasłania pozostałe bezpieczniki? Chcę się dostać do tych większych bezpieczników 25A, które są na samym końcu, ale po zdjęciu tej pierwszej maskownicy nie jestem w stanie ich wyjąć i sprawdzić.
  10. Witam, Byłem dzisiaj na szrocie sprawdzić przepustnicę, którą mieli na stanie czy po podmianie zniknie u mnie problem niskich obrotów. Podmieniłem- bez efektów i przykręciłem z powrotem swoją. Kiedy wyjechałem zacząłem odczuwać drżenie pedału gazu gdy przyspieszam, nie wydaje mi się, aby było to związane z owo przepustnicą, gdyż przecież w żaden sposób nie jest ona powiązana mechanicznie z pedałem gazu. Drżenie jest wyczuwalne przy przyspieszaniu, kiedy utrzymuję stałą prędkość nie czuł wibracji pod pedałem. Co to może powodować? Dodam tylko, że wczoraj byłem na wymianie dolnej poduszki pod silnikiem ( tylko przed jej wymianą nie miałem drgań na pedale gazu jedynie odczuwałem szarpnięcia przy zmianie biegów. Poduszka jest marki: hutchinsona, więc nie jaki tani zamiennik, żeby można było mówić, żeby się zerwała tym bardziej, że może przejechałem z 50km od jej założenia.
  11. Błędów komputer żadnych nie wykrył. Podmienialem tez ten czujnik na nowy i tez niestety nie przyniosło to żadnego efektu. Musze szukać dalej.
  12. Witam, Wiele różnych opinii krąży na temat adaptacji przepustnicy po jej wyczyszczeniu. Jedni mówią, że trzeba inni, że nie.. zastanawiam się teraz czy to może faktycznie tak jest i różne silniki/modele przepustnic inaczej reagują. Rozmawiałem ostatnio z mechanikiem, który pracował w ASO i powiedział, że on po wyczyszczeniu przepustnicy jedzie na każdym biegu, rozpędza auto prawie do max obrotów i pozwala, aby samo zeszło do najniższych obrotów prawie się dławiąc i tak 3x na każdym biegu. Czy ma to sens? Ja po wyczyszczeniu przepustnicy (na odpiętym aku) przejechałem się w pełnym zakresie obrotów, ale było to raczej na 3 i 4 biegu czy mogę zrobić nie poprawną adaptację? Rozumiem, że odpięcie aku powoduje skasowanie ustawień przepustnicy?
  13. Biegi staram się zmieniać z wyczuciem, a tym bardziej jak czuje opór. Jak wcisnę sprzęgło i wrzucam niższy bieg to wtedy też jednocześnie dodać trochę gazu?
  14. Witam, zauważyłem, że ciężko wchodzą mi biegi kiedy wrzucam w dół czyli z 4->3, 3->2 itp. do góry wchodzą bez problemu, gładziutko, ale w dół trzeba delikatnie i z wyczuciem. Co może być tego powodem?
  15. Zobacz w jakim stanie masz czujnik położenia wałka rozrządu. Znajduje się on pod 4 cewką licząc od rozrządu. Jeśli wtyczka wygląda na czystą i suchą to mimo wszystko proponuję go wykręcić i sprawdzić czy nie jest zaolejony w środku co może powodować błędne odczyty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!