Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Maksik

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    317
  1. Witajcie, Czy przy wymianie modułu UPC na używany bądź nowy trzeba go przyuczać/programować? Jeśli tak do da rade to ogarnąć pyclip lub Ecu Tweaker?
  2. Witam, Czy byłby ktoś w stanie podać nr OE sondy przed katalizatorem i sondy za katalizatorem? Bo nie wiem czy idą tam 2 takie same czy jednak 2 różne sondy. Meganka II 1.6 z 2005r. Pozdrawiam
  3. W Megance z 2006r. użyłem tego samego programu co kolega wyżej i udało mi się zmienić język na angielski. Przyznam, że troche mnie zdzwiło, że nie mam polskiego. Wpisując kod dla polskiego menu dostałem prawidłowa odpowiedź 7B 11, jednak język się nie zmienił. Potem spróbowałem z ang i poszło od razu :)
  4. Dzięki za podpowiedź. Instalacja to sekwencja i z uwagi na to, że została niedawno założona pójdzie najpierw do sprawdzenia. Jeśli nie będzie żadnej zmiany po regulacji to wtedy zrobię krok po kroku jak mi napisałeś, bo dostęp do wtryskiwaczy gazowych jest bezproblemowy. Dodano: 22 paź 2014 - 15:04 Rzeczywiście padła cewka, po wymianie wszystko wróciło do normy.
  5. Przeczytałem o tym zanim napisałem pierwszy post w tym temacie i dla potwierdzenia pytałem czy kolega jarecki25 użył tego samego programu czy innego jeszcze ;) Czekam na interfejs i w najbliższym czasie przetestuje różne programy. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar
  6. Też mam PCMSCAN i miałem próbować nim zmieniać język wyświetlania, ale widzę, że Tobie się nim nie udało. Możesz mi powiedzieć jakiego programu użyłeś?
  7. Witam Niedawno zakupiłem auto i jakieś 2 tyg temu zamontowałem LPG. Do wczoraj wszystko działało ok, jednak w trakcie jazdy pojawiła mi się kontrola silnika, przez chwilę też błąd ESP/ASR. Do tego wyskakuje komunikat Injection Defaillante. Auto pracuje jakby na 3 cylindry, trzęsie się niezależnie od obrotów i niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny. Tak samo jest na benzynie i na gazie. Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!