Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kuzynpit

Użytkownik
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane phI
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    133000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Torque też instalowałem ale na mojego androida jest wersja coś niezgodna i jak zainstalowałem to nie pokazało nic. Torque zainstalowałem i nic nie pokazało. Błąd na desce wisi. Czy może to być problem z elektrozawórem że raz działa raz nie? (pierburg)
  2. Niestety mam tylko carscanner. Jutro spróbuję pyclipa postawić bo gdzieś mam na starym telefonie.
  3. Błąd na desce się pojawia tylko co jakiś czas i znika Service+check injection. Na obd mi nic nie pokazuje ;/ więc domniemam że obd ma ten gorszy soft. Nie wiem może pierwsza cewka jest zasyfiony od oleju który przepuścił elektrozawór?
  4. To inaczej... Czemu raz błąd się pojawia a czasem znika? Może to byś powód że gdzieś coś nie styka na przewodach? Tyle że na starym błędu w ogole nie było widać na desce rozdzielczej.
  5. Ok. Wymieniłem bo w starym był olej we wtyczce ale... Problem z gaśnieciem po odpaleniu nadal jest(jakieś 5/10s). Ale po zmianie zaworu przez chwilę był błąd service+chęć injection. Po podpięcie obd i Car Scanner em nie bylo błędów. Po 2 rundce błędy zgasły. Ponowny test i zero błędów ale problem po uruchomieniu nadal jest i nadal gaśnie. Idąc dalej to co czujniki walka i położenia wału do czyszcenia/wymiany? Czy iść dalej... Zmiana koła kzfr? Rozrząd byl był robiony jakieś 45 tys km temu ale nie pamiętam czy kolo było zmieniane. Ogólnie to zero mulowatości itd jak już pojedzie się od razu tylko szarpnie gdzieś po przejechaniu parunastu metrów. Swego czasu z miesiąc temu to wywaliło błąd sondy ale zniknął po ponownym uruchomieniu. Update: po krótkiej jeździe zapalił się service+check injection. Ale znowu zgasł po ponownym uruchomieniu.
  6. Kupiłem zawór pierburga bo przeczytałem że jest lepszy od oem ale hmmm czemu oem nowy nie ma uszczelniacz a pierburg go ma? Myślę czy mi się uda dobrze nabić nowy jak stary zdejme bo niestety narzędzi do nabijania żadnych nie mam 😜
  7. Psiknkj prewencyjnke we wtyczke pompy paliwa. Ja psiknalem i zaskoczył od razu. Nie wiem czy przypadkiem powodem tego może e nie być brak stylu na którymś pinie we wtyczce do pompy paliwa. Lub też brązowa wtyczka w skrzynce bezpiecznikow pod maska do czyszczenia zostaje. Regulamin forum się kłania. Cytowanie, pisownia - Prezes
  8. Auto ma obecnie przebieg około 180k km. Rozrząd był wymieniany gdzieś około 100 000km temu. KZFR był wymieniany sprawdziłem, 3 lata temu czyli pewnie przy przebiegu koło 140k km. Olej zawsze markowy i zawsze taki jaki zaleca producent. Okej, to sprawdzę sobie ten map sensor czy tam się nie zabrudziło nic i jest szczelne. Regulamin forum się kłania - Prezes
  9. Witam! Mam pytanie czy ktoś jest w stanie mi zweryfikować działanie elektrozaworu kzfr? Pojawił się ostatnio problem z odpalaniem(kręci ale nie odpala). Po wymianie żarówek wywaliło błąd wspomagania, i później pojawił się problem z odpaleniem. Metodą na tzw. plaka, odpalał silnik na chwilę. Wyczyszczony elektrozawór, czujnik płożenia wału, skrzynka bezpieczników pod maską. Mam jeszcze wątpliwości co do tego czy pompa dostaje napięcie bo po psiknięciu we wtyczkę pompy płynem kontaktowym od razu zaskoczył. Poniżej zamieszczam filmik, tak działa po podawaniu mu napięcia 12V z akumulatora. VID_20200815_155429.mp4
  10. ja kupiłem na ali, taśme z wtyczkami bo nie miałem zdrowia na lutowanie. Wymieniłem sam i działa. Na alledrogo jest taśma z wtyczkami jak i front pająka ze zwijakiem. Wg mnie na x czasu spokojnie starczy.
  11. A belka mogła się skrzywic samoczynnie skoro nie była uderzona prawdopodobnie i dopiero po 6 latach(tyle mam już to auto) by to wyszło? Rozumie że najlepiej do regeneracji?
  12. Witam. Mam problem odnośnie belki tył w Megane II Ph1. Otóż w ubiegłym roku zmieniałem opony na zimowe i wyszło że letnia prawa tylna zużyła się nie równo na zewnątrz. Po wymianie opon zmieniłem tarcze wraz z łożyskiem. Poprzednie okazało się dość zużyte co było słychać w trakcie jazdy. Zrobiłem niedawno zbieżność parę dni temu i wyszło że nadal jest problem. Facet mówił, że to belka. Ja się zastanawiam czy zużyte łożyska mogło spowodować zużycie np. tulei tylnej belki? Opony od około 5 lat te same regularnie przekładane przez wulkanizatora. Czy definitywnie belka do wymiany/regeneracji? Ktoś coś pomoże? W załączeniu zamieszczam dwa badania zbieżności. Jedno w 2017(to bardziej graficzne) przy wymianie drążków wraz z końcówkami oraz to nowe sprzed kilku dni(tabelaryczne).
  13. Panowie. Odkurze temat. Od roku już borykam się z takim oto problemem jak na filmie. Jakiś czas temu wymieniłem gumy stabilizatora i pytanie czy to ich powód może być? Ewentualnie za mało bądź brak smaru na nich? Chyba że problemu szukać gdzie indziej? Dzieje się tylko przez parę km jazdy a później już cisza. Tylko w okresie jesienno zimowo wiosennym. Spadną temperatury i tak się dzieje. Czy np przesmarowanie gum stabilizatora smarem grafitowy albo silikonowym coś może dać? VID_20181217_165736.mp4
  14. Odświeże temat. Mam problem z regulacją. Wymieniłem przełącznik ale nie pomogło. Na ustawieniu 0 działa tak jak na filmiku. Dociskanie I mocne poruszenie silniczka powoduje taki efekt że silniczek się uspokaja ale jak dostanie wibracji to wariuje. Silniczek umarł? Wymiana to faktycznie jak kolega pisze wyjąć i wsadzić nowy? https://drive.google.com/file/d/1nrOQEtKqlQQXUfNYOiXKuCINKGji1D7a/view?usp=drivesdk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!