Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mr.Adalbert

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phII
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. Nurtuje mnie jeszcze kwestia jasności. Mój brat ma zamontowane lampki 3xSMD5050 i jasność jest podobna do standardowych żarówek. Jeśli chcę mieć w środku na prawdę jasno to ilu diodowe lampki powinienem założyć? Chodzi mi, aby np. móc czytać sobie bez problemu książkę z tyłu itp.
  2. Witam, Planuję wymienić w swojej Megi żarówki wewnętrzne na LED-owe. Z moich pomiarów wynika, że są to c5w o długości 36mm. Zauważyłem, że mocownia żarówek da się wygiąć. Zastanawiam się tylko czy w tylnych lampkach zmieszczą się żarówki o długości 42 mm? Miejsca wydaje się być na styk, ale niestety nie jestem w staie sprawdzić tego przed zakupem żarówek. Czy może mi ktoś podpowiedzieć w tej sprawie?
  3. Ślicznie dziękuję za odpowiedzi, temat chyba do zamknięcia :)
  4. A wiesz może dlaczego tyko jedynka wchodzi inaczej? Wieloma samochodami nie jeździłem, ale w tych nowszych nie miałem z tym problemu.
  5. Witam, W mojej Megane 1.9dCi mam problem z wbijaniem jedynki. Generalnie jeśli samochód stoi w miejscu to ona zawsze wchodzi, jednak np. podczas dojeżdżania do skrzyżowania, kiedy prędkość jest zbyt mała, żeby wbić dwójkę(obroty spadną na 800) jedynka nie chce wejść tzn. jest ściana. Jeśli wyhamuję jeszcze troszkę to nagle ściana znika i gałka pięknie wskakuje na miejsce. Pozostałe biegi działają bez zarzutu. Ojciec i mechanik mówią, że tak ma być, jednak mam co do tego wątpliwości. Skrzynia była regulowana, ponieważ wcześniej jedynka czasami w ogóle nie wchodziła i trzeba było dojechać do prawej strony i do tyłu(tam gdzie mógłby być szósty bieg) żeby jedynka się odblokowała. Może mi ktoś powiedzieć czy to jest naturalne albo ewentualnie co uległo awarii? Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
  6. Witam, W mojej Megane 1 ph2 1.9dCi z 2001 r. podczas szybszej jazdy zapalała się kontrolka od świec żarowych. Czasem towarzyszyła temu utrata mocy. Zgaszenie silnika i ponowne odpalenie w czasie jazdy rozwiązywało problem, choć nie zawsze. Komputer wskazywał awarię zaworu EGR. Mechanik mówił, że samochód tracił moc, bo przechodził w tryb awaryjny. Niestety czyszczenie zaworu rozwiązało jedynie problem utraty mocy, kontrolka nadal zaświecała się w trakcie jazdy. Samochód trafił z powrotem do mechanika, który zauważył nieszczelność dolotu powietrza i ją naprawił. Przetestował auto i oddał jako sprawne. Podczas dłuższej jazdy kontrolka zaczęła się znowu zapalać, jednak teraz gaśnie ona po puszczeniu pedału gazu. Wczoraj na chłodnym silniku zaświecała się za każdym razem, gdy próbowałem podejść pod 80km/h na czwórce. Cofnięcie nogi o dosłownie milimetr skutkowało jej zgaśnięciem. Paradoksalnie, kiedy pocisnąłem na obroty powyżej 3000 kontrolka się nie zapaliła. Dodać mogę, że czasami silnik dość ciężko zapala, chociaż to jest chyba wina alternatora. Z góry dziękuję za każdą pomoc w rozwiązaniu problemu. :) Dodano: 18 gru 2014 - 19:44 Mechanik sprawdził na kompie odczyty z przepływomierza i były jakieś z kosmosu. Po wyczyszczeniu samochód jeździ jak złoto. Temat do zamknięcia.
  7. Witam, Zastanawiam się nad kupnem interfejsu diagnostycznego do mojej Megi. Zależy mi na: 1. Dostępie do możliwie wszystkich odczytów, kasowaniu błędów i modyfikowaniu ustawień 2. Przystępnej cenie 3. Nie pogniewałbym się, gdyby urządzenie współpracowało z innymi samochodami Moje auto pochodzi z niemieckiego salonu i chyba ma OBD2, załączam zdjęcia gniazda w samochodzie. Z góry dziękuję za wszystkie rady :) Podobno ELM327 nie działa z dieselami sprzed 2004r, a przez ddt200 jest dużo problemów z identyfikacją osprzętowienia. Czy może ktoś zweryfikować mi te informacje?
  8. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy jest różnica w jakości odbioru między oryginalną anteną, a zamiennikiem ze sklepu?
  9. Bo podobno wzmacniacz jest w podstawce anteny. Najbardziej odpowiadałoby mi kupić oryginalną antenę + separator, bo podobno niefabryczne radia nie dają zasilania na antenę. Czy taka antena może mieć ten wzmacniacz w stopce, czy to raczej chiński bubel?
  10. Witam, W mojej Megi I phII złamał się bat przy podstawce. Musze kupić nowy, ale zależy mi na tym, aby był oryginalny ze wzmacniaczem. Na allegro za około 20zł są anteny do megane, które wygladąją jak fabryczne. Niestety nie potrafię okreslić, czy maja one wzmacniacze. Potrzebuje informacji, gdzie szukać dobrej anteny i czy używając radia Sony z 2005 roku potrzebny będzie separator? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o Przepraszam, zmuszony byłem wstawić z telefonu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!