Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

SDTA

Nowy użytkownik
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    90000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Będę wdzięczny za więcej informacji jak sprawdzić ewentualne uruchomić grzaķki w M3 Pozdrawiam Alek
  2. Nie jest to identyfikacja jednoznaczna. Są tam na pewno grzałki elektryczne do podgrzania przedniej szyby. Zbiera się na nich kurz stąd ten zapach. Inna moja diagnoza za późno włącza się wentylator i dochodzi do przegrzewania. SDTA
  3. Witam. Jakie powinno być napięcie ładowania w Megane III 2011r 1600cm / 100KM u mnie jest 13,6 V Wymieniłem akumulator na nowy 52 Ah 520 A prąd rozruchu na tydzień dobrej firmy. Oryginalny był 50 Ah. Mam wątpliwości czy w mojej Megance jest właściwe napięcie mierzone na klemach akumulatora i dodatkowo na zacisku + alternatora wynosi 13,6 V. Pomiar wykonywałem przy biegu jałowym i 2000 ob/min. Akumulator na pewno naładowałem . Miernik sprawdzony dobrej jakości. Proszę o pomoc szkoda by było uszkodzić nowy akumulator. Pozdrawiam SDTA
  4. Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji umiejscowienia grzałki. Wczoraj były spełnione wszystkie warunki opisane przez Pawel - pojawił się zapach izolacji lub bakielit
  5. Raczej nie jest to normalne. Czuć zapach palonej izolacji lub bakielitu. Nie wiem jak się do niej dostać i gdzie jest zainstalowana.
  6. Witam Nie szukam grzałki nurkowej. Szukam grzałki występującej jako dodatkowa nagrzewnica. Powoduje to, że jest szybko ciepło na przednią szybę. Przypuszczam, że jest po przejechaniu ok 30m, już dmucha lekko ciepłym na przednią szybę, przy włączonym klimatronk na automat.
  7. Witam Poszukałem na forum, pojwaia sie nieraz wzmianka na foru o dodatkowej grzałce w Megane III. Proszę o pomoc w lokalizacji grzałki, gdzie jest zamontowana i jaki jest do niej dostęp. SDTA
  8. To już sprawdziłem. Ale za info dziękuję
  9. Witam Od jakiegoś czasu podczas zapalania silnika pojawia się delikatny zapach palonej izolacji , bardzo szybko ustępuje. Sprawia wrażenia jakby paliła się izolacja. Proszę o pomoc co może być powodem. Jednym z przypuszczeń jest grzałka dodatkowa elektryczna. Proszę o pomoc w lokalizacji gdzie taka grzałka się znajduje w samochodzie o ile jet wyposażony. Może ktoś ma podobne doświadczenia w zbliżonym problemie. Proszę o pomoc. Problem dotyczy Megane III z 2011r, silnik benzynowy 1,6/ 100KM klimatronic Pozdrawiam SDTA
  10. Witam Kontynuując dalej tema toru jazdy. Tydzień temu udałem się do Renault w Rybniku (pełny przegląd). 40 000 KM km rzeczywistego przebiegu przebiegu. Zgłosiłem problem, mechanik po wykonaniu przeglądu i jeździe próbnej nie zdiagnozował żadnych problemów. Na chwilę obecną już się przyzwyczaiłem po prawie rocznej jeździe samochodem. Można powiedzieć że już zapomniałem o tym problemie. Jest tak jak pisze ,,Woytus - cytuję Wiadomo że po przejechaniu jakiś 200, 300 metrów trzeba stuknąć w kierownicę, aby skorygować tor jazdy'' Pozdrawiam SDTA
  11. Witam. Proszę o pomoc w kwestii demontażu klamki prawej zewnętrzna tył w Megane III 2011 r Hatchback. Zapoznałem się z serwisówką i utknąłem. Wiem że trzeba włożyć jakiś przyrząd w zaślepkę w rancie drzwi i wykonać jakiś ruch. Proszę o poradę jaki to ma być przyrząd o co go tam zahaczyć i co z nim zrobić żeby odblokować zabezpieczenie klamki zewnętrznej. Jaka będzie kolejność przy zakładaniu Pozdrawiam SDTA
  12. Witam Wczoraj udałem się do Autoryzowanego Serwisu Renault. Wsiadł ze mną mechanik, zgłosiłem problem z układem jezdnym w trakcie prowadzenia. Mechanik poprosił, żebym nie udzielał dalszych informacji, sam to sprawdzi. Nie chciał żadnych sugestii z mojej strony. Pojeździł dość długo ze mną, nic nie mówił tylko sprawdzał. Na koniec sam powiedział, że sądzi, że z takim problemem niedociągania kierownicy prawdopodobnie przyjechałem. Po czym to zademonstrował. Jednoznaczna ocena bez żadnej podpowiedzi z mojej strony. Jest to przypadłość wszystkich MIII - niedociąganie kierownicy po ostatnim kontrowaniu. Przy czym jest to tak minimalne, że tylko nieliczni to zauważają. Układ jezdny jest w jak najlepszym porządku.
  13. Witam Jestem po dość długiej jeździe testowej przez serwisanta z RENAULT NIEAUTORYZOWANEGO warsztatu. Diagnoza nie jest jednoznaczna. Może wykazywać lekki opór co nie jest wyczuwalne w kręceniu kierownicą. Stąd kierownica nie dociąga sama o parę stopni (jest to minimalne) do jazdy na wprost Należałoby sprawdzić łożyska Kolumna McPhersona i po kolei całość przeniesienia układu kierowniczego, wraz z kalibracją przez komputer. Serwisant ocenił że szkoda robić zbędne koszty. W ocenie serwisu nie jest to nic groźnego i niebezpiecznego. Dla porównania jazda Megane III z przebiegiem 17 000Km (moja 34 000Km), istotnie ta Megane nie wykazuje podobnych objawów.
  14. Witam Jestem tutaj nowym od dwóch miesięcy posiadaczem Megane III 2011r 1600cm / 100KM Problem polega na kierowaniu tym samochodem. Autko przy jeździe na wprost wymaga ciągłych korekt kierownicą kierunku jazdy na wprost. Nie jest to ściąganie w jakąś konkretną stronę tylko drobne koerkty. Mam wrażenie że kierownica nie ustawia się po korekcie do jazdy na wprost. Nie prostuje też tak jak w poprzednim (wpomaganie hydrauliczne) kierownicy po zakręcie idealnie prosto. Auto kupione z serwisu RENO po sprawdzenieu, dobre markowe opony (zimowe nowe) to samo było na letnich. Żadnych stuków, luzów. Prosze o opinie na temat swoich doświadczeń opini na ten temat. Czy to jest może normalny objaw do M III Pozdrawiam SDTA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!