Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Patrick

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Przeczytaj mój opis parę postów wyżej-jak to zrobisz co opisałem to zobaczysz gdzie klapka jest.
  2. Już rozwiązałem sprawę. Prozaiczny błąd popełniłem-masa na żarówce H4 jest na lewej nóżce, a ja byłem pewny, ze na środkowej nóżce i tak też podłączyłem-z tąd te problemy. Po poprawnym podłączeniu wszystko działało w porządku. Ale okazało się, że sprzedawca z ebay wcisnął mi europejskie lampy zamiast angielskich i koniec końców, musiałem zreanimować stare lampy, żeby szybko przegląd przejść-udało się-lampy zamocowane są solidniej jak w oryginale Teraz mam komplet nowych europejskich lamp na sprzedaż. Ehh, chciałem zaoszczędzić czasu, a zafundowałem sobie roboty 3 razy więcej... Dzięki i pozdrawiam.
  3. A co zrobić w przypadku zmiany w odwrotną stronę-tzn, dwukomorowe na jednokomorowe? Siostra miała połamane uchwyty a przegląd się zbliżał-chciałem jakoś to naprawić, ale znalazłem okazyjnie dwie nowe lampy. Niestety nie przyjrzałem się, że są jednokomorowe, bo nie miałem pojęcia, że mogą być takie-no i przy wymianie niespodzianka. ALe poradziłem sobie, kupując na szrocie wtyczki do H4 i wykorzystując te wtyczki i wiązki ze starych lamp, zrobiłem przejściówki. I tu zaczyna się problem: jak włącze światła mijania to na desce świeci się kontrolka długich tylko a nie mijania. Długich nie da się włączyć. Jak mijania sa wyłączone to długie sie włączają i oczywiście świecą dwa żarniki ale tylko na jakies 50% mocy...Pomyślałem, że skoro wy włożyliście bezpiecznik nr33 to ja powinienem go wyciągnąć. Niestety żadnej zmiany. Jak odłącze od żarówek przewód krótkich świateł, to na desce kontrolki włączaja się prawidłowo ale długie dalej świecą na 50%. Jak odłącze długie, to wtedy na desce świeci mi się i jedna i druga kontrolka (tylko trochę ciemniej). Ręce mi juz opadają-ktoś mnie oświeci jak to w tej renówce działa? A wogóle to mocowania lamp to kpina jakaś-żadnej śruby nie udało się normalnie odkręcić, bo jakis mądry konstruktor wymyslił sobie zamiast normalnej śruby wkręcanej w karoserie, albo chociaż normalnej nakrętki po drugiej stronie-jakąś dziwną nakrętkę którą blokuje cieniutki plasticzek. Wszystko sie połamało przy próbie odkręcenia. Nie dość, że był problem to odkręcic, to jeszcze nie było jak nowych załozyć. Ale przy zakładaniu uzyłem normalnych nakrętek i podkładek i teraz nie powinno być juz problemu. Jeśli ktos mnie oświeci, albo przynajmniej poratuje jakimś schematem-będe wdzięczny. Pozdrawiam
  4. A ktoś wie dlaczego Megane I ph II '99 1.6 sport w wersji angielskiej nie posiada funkcji chwilowego spalania? Wszystko inne jest a tego nie. Pozdrawiam.
  5. Witam. Mam podobny problem z dziwnymi odgłosami silnika. megane I ph II 1999 1.6 sport, po wymianie kompletnego rozrządu i UPG po ok 1000km silnik na wolnych obrotach zaczął dziwne odgłosy wydawać, coś jak rechotanie, szuranie- odgłos przycierania się czegoś. Jest to słyszalne nawet w kabinie. Dzieje się to tylko na jałowym biegu przy wolnych obrotach. Delikatne dodanie gazu i już nic nie hałasuje. Odgłos dobiega gdzieś znad kolektora dolotowego, bardziej od strony obudowy rozrządu myślę-ale wiadomo, takie słuchanie to nie zbyt dokładne jest. Jakieś sugestie co to może być? Pozdro i dzięki.
  6. Witam. Przedwczoraj siostra zakupiła megane '99 1.6 sport z klimą. I nie dało się jeźdźić bez klimy bo wmomencie szyby parowały. Zorientowałem się, że obieg zamknięty powietrza jest cały czas zamknięty. Postaram się opsiać co zrobiłem i gdzie ta wtyczka jest której kolego szukasz. Niestety ja przeprowadzałem to na angielskiej wersji, więc mogą byc jakieś różnice z dostępem-za to umiejscownienie wtyczki raczej powinno byc to samo. Wyciągnąłem wkład filtra, następnie odkręciłem śrubkę od plastikowej osłony podszybia(tę która przylega do szyby i przez jej otwory przełożone są wycieraczki) i odczepiając z zaczepów, wygiąłem ją dość mocno, aby przełożyć między zawiasem klapy a następnie odgiąłem do góry zapewniając sobie dostęp do kolejnej osłonki będącej bezpośrednio nad zabudowanym silnikiem wiatraka(osłona ktąrą wygiałem była dość elastyczna i nic jej sie nie stało).Dzięki temu nie musiałem odkręcać wycieraczek, żeby dostać się pod spód. Odkręciłem dwie śrubki od tej drugiej-mniejszej osłonki-pierwsza była juz dostępna po otwarciu klapki prowadzącej do miejsca gdzie jest filtr, druga była pod tą pierwszą dużą osłoną(z wycieraczkami). Gdy wyciągnąłem tę ostatnią osłonę, zobaczyłem wtyk ze sporą ilością kabli a obok niego puste gniazdo. Gdy zerknąłem między miejsce gdzie te złącza były a obudową filtra, zobaczyłem przytwierdzony do ściany grodziowej zespół silniczka klapki. wsadziłem dłoń i namacałem luźny wtyk z dwoma kabelkami. Podpiąłem i juz wiedziałem dlaczego ktoś to odłączył. Bo strzelało brzęczało a klapka wciąż zamknięta. Więc wsadziłem rękę tam gdzie klapka jest, i wcisnąłem ją do wnętrza-co otwarło dostęp świeżego powietrza do kabiny. Wtyczkę silniczka po tym zabiegu znów odłączyłem-z tą różnicą, że teraz wentylacja działa normalnie-ale bez obiegu zamkniętego. Od silniczka kabelki do wtyczki maja ok 20 cm. Musisz je znaleźć. Mam nadzieje ze opisałem jasno. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!