Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaceknowy

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PHII
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    147

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Temat ogarnąłem za pomocą DDT4ALL i elm 327. Zamieniłem w UCH kody czujników i już pokazuje normalnie. Muszę jeszcze rozgryź jak wydobyć kody czujników z zimówek i jak zwiększyć próg przy którym wywala alarmy przy zbyt niskim ciśnieniu.
  2. Po założeniu kół z opami letnimi błędy zniknęły. Ale założenie tylnych kół na przód skutkuje tym, iż wyświetlane jest błędne ciśnienie, czyli w moim modelu ( nie ma HF) samoczynne przyuczanie nie działa. Z przodu mam 2,3 bara z tyłu 2,0 a na wyświetlaczu pokazu mi się z przodu 2,0 a z tyłu 2,3.
  3. Tak się zastanawiam czy koła po wymianie wiosna/lato muszą wrócić na swoje miejsce. Może raz wykryty czujnik nie może powędrować w inne miejsce. A tak przy okazji po dwóch dniach funkcja "przyuczania" czujników przestała być aktywna. Teraz chyba tylko serwis z can clip mnie czeka.
  4. W Megane 2 radził sobie dobrze. Do tej pory nie narzekałem na ds150. Ale może pora na zmianę testera.
  5. Megane III PH II, wyłączyłem czujniki ciśnienia za pomocą DELPHI DS 150 i efekt jest taki, że pojawił się komunikat ERROR PROG i kontrolka stop. Da się to wyłączyć? Co ciekawe mój DS150 nie łączy się z modułem silnika.
  6. Jest szansa na podpowiedź, jak to uruchomić. U mnie nie ma niebieskiej wtyczki a podpięcie kabli w miejsce czarnego góra, czarnego dół i czerwonego licząc od lewej nic nie daje. Aux ustawione na "on" ale nawet szumu nie ma jak dotykam pinów. Może musi być wpięty zmieniacz cd żeby zadziałało? Już działa, wpiąłem kable nie do tej wtyczki. Trzeba je wpiąć do pionowej czarnej wtyczki z malutkimi pinami. Opis na innym forum mocno wprowadza w błąd.
  7. Kontrolka poduszek świeci bo: -zerwała się taśma -poduszki są źle podłączone -poduszki nie są podłączone Tempomat można aktywować Delphi DS150e, do kupienia na Aliexpress za około 160zł.( Mam taki i działa świetnie, nie warto dopłacać do opcji z bluetooth) Po aktywacji świecą kontrolki i wyświetla się zaprogramowana prędkość. Ja swój tempomat zrobiłem za około 20zł. Na półce pod radiem mam małą kostkę z guzikami. Działa dobrze prawie nie widać czego chcieć więcej. Mam jeszcze jedna taka kostkę zlutowaną, jak znajdę schemat wpięcia kabli do sterownika ( brak oryginalnie położonych kabli) w Megane II PHII 1,6 16v 82kW to będę zakładał u znajomego.
  8. Dołączam się do tematu. Ubywa mi płynu hamulcowego. Około 10 do 20 ml na dzień, jeżdżenia po mieście. Zdecydowanie mniej w trasie. Po przeczytaniu kilku tematów zdecydowałem się na wymianę wysprzęglika. Niestety nic to nie zmieniło. Przejrzałem wszystkie przewody oraz pompy. Nie znalazłem nawet kropli płynu. No i ręce mi już opadają bo rozebrałem pół auta i nie mogę znaleźć wycieku. Natomiast podczas odpowietrzania wysprzęglika zaczął wypływać jakby biały kisiel z przewodu i takie szare gluty z czymś co przypomina popiół z papierosa. Czekam na sugestie gdzie szukać wycieku. ( Megane II PHII 1.6 16v 82kW). Maź która wypływa ma konsystencje sylikonu i kolor szary, powiedział bym nawet, że kolor proszku aluminiowego. Płyn w zbiorniczku całkiem zmentaniał od tego syfu. Może jakaś uszczelka po nie fachowej naprawie się rozpuściła. Tylko gdzie jej szukać. Wymieniłem pompę sprzęgła i przez dwa tygodnie wyglądało, że jest już po temacie aż do wczoraj, wbiłem bieg uruchomiłem auto i po chwili samochód sam ruszył. Sprzęgło cały czas trzymałem wciśnięte. Samochód po chwili zgasł ( zadusił się) po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Sytuacja powtórzyła się jeszcze raz i na razie nic się nie dzieje. Płynu znów ubyło. Doczytałem się, że jak samochód rusza to wysprzęglik padł ale przecież dopiero co go wymieniłem. Kupić kolejną pompę i w ciemno wymienić?
  9. Komputer znajduje się za akumulatorem. Trzeba wyjąć akumulator i plastikową osłonę w której się znajduje aku. Oryginalnej wiązki raczej nie dostaniesz, ale też nie ma takiej potrzeby kabel 0,5m2 w zupełności wystarczy ( może być ciut grubszy, nie będzie przeszkadzało). Przełączniki jeżeli się różnią to tylko kolorem podświetlenia. Ja swój tempomat zrobiłem nad radiem. Plastikowa kostka + włącznik + cztery mikro włączniki + kable z Castoroamy + oporniki. Koszt około 20 złoty.
  10. Ds150e udało mi się: Aktywować tempomat Zmienić język menu na polski Odczytać i skasować błędy klimy, silnika i air bag Jest opcja regulacji otwarcia i zamknięcia wtryskiwaczy ale z niej nie korzystałem. Mam wersję blutut ale nie udało mi się z niej korzystać, łączyłem się za pomocą usb. Moje auto to Megane II phII 2006 1.6 benzyna Dodano: 27 lut 2016 - 08:13 Latest 2014.R3 free activated new vci ds150e with bluetooth scanner TCS cdp pro plus LED 3 IN1 CDP DS150 + Carton Box http://s.aliexpress.com/jYFVryuU (from cardiag online shop) Koszt. To 160.60 zł z darmową wysyłką. Ja dodatkowo dopłaciłem 44 zł za dhl i mój ds150 dotarł do mnie po czterech dniach od wysłania.
  11. Też jestem ciekaw jak to urządzenie działa. Clon clipa trochę za drogi a ds150 można za rozsądne pieniądze kupić.
  12. Do wymiany potrzeba kilka specjalnych przyrządów, załączam fotki może komuś się przyda. Dwa dni temu założyłem temat, w którym miała być cała wiedza odnośnie potrzebnych narzędzi, ale niestety został od razu zamknięty. Na szczęście na inny forum chętnie mi pomogli i tematu nie zamknęli. Co do blokady mot 1489 powinna mieć długość 69,5 a nie jak w dokumentacji serwisowej 68 mm. Na mojej fotce jest prawidłowy wymiar. Cały zestaw można kupić za około 160 zł na allegro lub pobawić się i samemu coś zmontować.
  13. Po spędzeniu wielu godzin w poszukiwaniu rozwiązania problemu, i przeczytaniu wielu postów pod tytułem nie da się lub u mnie się da za 200zł postanowiłem założyć własny temat, który w konsekwencji doprowadzi do powstania instrukcji jak za pomocom CANCLIP zaprogramować kartę do Samochodu MEGANE II PH II. To co udało mi się ustalić: 1) Potrzebna jest nowa karta lub wyczyszczona. Nową można kupić na e bayu za około 120 zł lub można samemu wyczyścić używaną kartę wstawiając prekodowany transponder. Koszt karta 60zł nowa obudowa 40zł transponder 40zł. Lub kupić używaną wyczyszczoną kartę za 250 zł 2) Żeby zaprogramować kartę clipem należy posiadać kody wejścia wyjścia i pin code. Procedura uzyskania kodów pin: znalazłem na stronie http://mhhauto.com/Thread-Reanult-pin-extractor-can-clip-Renault-How-to-usage?page=2 1, Przejdź do modułu UCH i kliknij menu naprawy na górze ekranu. Wybierz konfiguracje. Następnie wybierz SC003 zamiennych. Pojawi się pytanie o kod (5938). To daje UCH kody szesnastkowe. Musisz napisać po bajtowych liczbach 18 00 za - 23, aby uzyskać numer ISK. Niektóre modele potrzebują 24 bajtów. (chyba chodzi o to aby z kratek od 18 do 23 odczytać ISK) 2 Użyj PIN EXTRACTOR 2 i wybierz ISK. Wybierz swój samochód z rozwijanego menu. Wpisz swój numer ISK w puste pola. Kliknij „ISK to pin”. Daje to kod PIN do pojazdu. 3 Następnie wróć do UCH i sprawdź vin zapisany w UCH .Kliknij menu na górze ”repair menu” i wybierz high security programming .Następnie kliknij przydział kart SC006. Przejść przez ten proces na koniec to daje outcode. 4 Idź do PIN EXTRACTOR 2 wybrać clip i wpisać numer vin , outcode i kod pin . Otrzymacie incode i idziesz dalej. I teraz prośba czy ktoś może to przetestować ja CANCLIPA niestety nie mam i nie mam jak. Program PIN EXTRACTOR 2 można pobrać z strony www.mhhauto.com po zalogowaniu kasują 10 dolców za rejestrację. Lub w wersji 1 z chomika. Pod linkiem http://letitbit.net/download/37264.384e3bafaff5f4d3336294d40421/Renault_pin_extractor_full.zip.html znalazłem działający program wraz z instrukcją po polsku. Co prawda instaluje się jakieś dziadostwo do pobierania plików ale bez problemu mogłem to odinstalować po pobraniu pliku. Będąc cały czas podpiętym CANCLIPEM Pkt. 1 i 3 robimy w programie CANCLIP Pkt. 2 i 4 wykonujemy w programie PIN EXTRACTOR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!